AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #61 Skrevet 4. januar 2015 Jeg la selvfølgelig på. Både tante og pappa har prøvd å ringe opp igjen, men jeg nekter å svare!!! TsAnonymous poster hash: 2df76...57c
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2015 #62 Skrevet 4. januar 2015 ....var vel du som hadde en klementin i rumpa og, eller? Anonymous poster hash: 20880...a42 1
Chloe- Skrevet 5. januar 2015 #63 Skrevet 5. januar 2015 ....var vel du som hadde en klementin i rumpa og, eller?Anonymous poster hash: 20880...a42 Link!!!! 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #64 Skrevet 5. januar 2015 Det kunne vært verre. Gjenglemt utedo. Anonymous poster hash: 243a3...872
miramis Skrevet 5. januar 2015 #65 Skrevet 5. januar 2015 Hvor kleint er det ikke å ringe og be om å få den igjen. Du får lære deg å overleve uten de få dagene du er bortreist.
Blackbird Skrevet 5. januar 2015 #66 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Syns litt synd på deg TS! Selv om det ikke er allverdens største krise, så er det sånn i enkelte familier/familiemedlemmer at det omtrent ER en stor krise! Jeg hadde DØDD om dette hadde skjedd hos enkelte av mine (unge) tanter, hos enkelte andre hadde det gått greit nok. Tydelig at hun syns dette var en morsom bagatell, siden hun reagerte som hun gjorde, men mulig hun angrer seg nå som hun skjønner at du tok det ille opp. Utrolig lite taktfullt av henne! Og temmelig kleint at pappa prøver å ringe deg syns jeg.... Ellers hadde jeg nok bare bedt henne kaste den, fremfor sende den!!! Jeg hadde ikke syns det var særlig kult å håndtere/ta på andres sexleketøy og styre med å pakke inn, sende osv. Det hadde jeg syns var litt kvalmt. Hadde heller brukt 500 kr til en ny om jeg var deg, og tatt det som en dyr lærepenge... Endret 5. januar 2015 av Blackbird
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #67 Skrevet 5. januar 2015 Haha! Digger sånne flauser man umulig kan snakke seg ut av!!! Anonymous poster hash: 2a764...a4e 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2015 #68 Skrevet 5. januar 2015 Ellers hadde jeg nok bare bedt henne kaste den, fremfor sende den!!! Jeg hadde ikke syns det var særlig kult å håndtere/ta på andres sexleketøy og styre med å pakke inn, sende osv. Det hadde jeg syns var litt kvalmt. Hadde heller brukt 500 kr til en ny om jeg var deg, og tatt det som en dyr lærepenge... Hvorfor synes du det er kvalmt å håndtere andres sexleketøy? Det er vel bare å bruke gummihansker/engangshansker og rengjøre dildoen under springen?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #69 Skrevet 5. januar 2015 Var på familienes hos min gamle tante nå i julen, og tok med meg dildoen min. Hva var den ene tingen som manglet når jeg pakket ut hjemme i dag? Jo, dildoen.. Anonymous poster hash: 2df76...57c Lenge er det du er på familiebesøk?:o knip igjen beina og vent til du er hjemme istedenfor er vel moralen i denne historien:P Anonymous poster hash: f6ff0...f75
Uredd Skrevet 5. januar 2015 #70 Skrevet 5. januar 2015 Lenge er det du er på familiebesøk?:o knip igjen beina og vent til du er hjemme istedenfor er vel moralen i denne historien:PAnonymous poster hash: f6ff0...f75 Ikke nødvendigvis den eneste moralen. Man kan jo f.eks huske å ta med dildoen når man reiser som et alternativ... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #71 Skrevet 5. januar 2015 Var på familienes hos min gamle tante nå i julen, og tok med meg dildoen min. Hva var den ene tingen som manglet når jeg pakket ut hjemme i dag? Jo, dildoen.. Anonymous poster hash: 2df76...57c Hva i huleste skulle du med en dildo hos tanta di ? Det der holder man ikke på med utenfor husets 4 vegger. Svakt å ikke klare å styre driftene selv ikke for en liten juleferie... Anonymous poster hash: ed693...ee1
Gjest Blubberella Skrevet 5. januar 2015 #72 Skrevet 5. januar 2015 Alle klarer vel å styre driftene sine, men hvorfor skal man det? Sex er sunt og gjør folk glade. At man av og til gjør sånne bloopers som TS og glemmer igjen leketøyet, er pinlig der og da men blir en festlig historie senere. Spesielt om man har ei tante på 50 som ler seg skakk over saken på telefonen TS: jeg tror neppe faren din ringer deg for å snakke om dildoen din, så ingen grunn til å krisemaksimere
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #73 Skrevet 5. januar 2015 Alle klarer vel å styre driftene sine, men hvorfor skal man det? Sex er sunt og gjør folk glade. At man av og til gjør sånne bloopers som TS og glemmer igjen leketøyet, er pinlig der og da men blir en festlig historie senere. Spesielt om man har ei tante på 50 som ler seg skakk over saken på telefonen TS: jeg tror neppe faren din ringer deg for å snakke om dildoen din, så ingen grunn til å krisemaksimere Fordi det er altfor primitivt og det passer seg ikke. Du vet aldri hvem som faktisk finner den og da kan traumer være resultatet. Vi har ikke såpass bra helsevesen i Norge ...langt ifra. Anonymous poster hash: ed693...ee1
Gjest Hummels Skrevet 5. januar 2015 #74 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Var på familienes hos min gamle tante nå i julen, og tok med meg dildoen min. Hva var den ene tingen som manglet når jeg pakket ut hjemme i dag? Jo, dildoen.. Anonymous poster hash: 2df76...57c Gjett om den gamle tanten din koser seg.. Vær glad på din tantes vegne. Endret 5. januar 2015 av Hummels
Gjest Blubberella Skrevet 5. januar 2015 #75 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Fordi det er altfor primitivt og det passer seg ikke. Du vet aldri hvem som faktisk finner den og da kan traumer være resultatet. Vi har ikke såpass bra helsevesen i Norge ...langt ifra. Anonymous poster hash: ed693...ee1 Ja gidameg, tenk hvilke traumer folk kan få av å se en vibrerende silikondings som i noen tilfeller ligner en penis. Rett på psykiatrisk med blålys og resept på tunge medisiner. Endret 5. januar 2015 av Blubberella 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #76 Skrevet 5. januar 2015 Fordi det er altfor primitivt og det passer seg ikke. Du vet aldri hvem som faktisk finner den og da kan traumer være resultatet. Vi har ikke såpass bra helsevesen i Norge ...langt ifra. Anonymous poster hash: ed693...ee1 Hahaha! Traumer Anonymous poster hash: 086f9...16f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #77 Skrevet 5. januar 2015 Ja gidameg, tenk hvilke traumer folk kan få av å se en vibrerende silikondings som i noen tilfeller ligner en penis. Rett på psykiatrisk med blålys og resept på tunge medisiner. Sånt vet man aldri, det kan utløse mye rart på kort og lengre sikt. Hadde aldri glemt det, og tror aldri jeg hadde sett på TS på samme måte igjen etter noe sånt. Så sånn sett så kan man si at jeg fikk påført et traume bare av å lese tråden selv. Anonymous poster hash: ed693...ee1
Gjest Blubberella Skrevet 5. januar 2015 #78 Skrevet 5. januar 2015 Sånt vet man aldri, det kan utløse mye rart på kort og lengre sikt. Hadde aldri glemt det, og tror aldri jeg hadde sett på TS på samme måte igjen etter noe sånt. Så sånn sett så kan man si at jeg fikk påført et traume bare av å lese tråden selv. Anonymous poster hash: ed693...ee1 BØH! http://www.owensworld.com/sites/default/files/imagecache/Fullsize/pictures/1239_89_pics_28063.jpg
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #79 Skrevet 5. januar 2015 Cupido er da et snilt blad? Det er riktig. Men det trenger ikke familien vite. Anonymous poster hash: a86c2...6e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå