Gå til innhold

KRISE! Gjenglemt dildo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen glemte igjen et cupido hos hans far og hans kone. Vi oppdaget det selvfølgelig etter 5 minutters kjøretur og returnerte med påskudd om å ha glemt noe annet... det gikk helt fint. Litt kjipt om vi hadde glemt det igjen på gjesterommet....

Anonymous poster hash: a86c2...6e4
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg og mannen glemte igjen et cupido hos hans far og hans kone. Vi oppdaget det selvfølgelig etter 5 minutters kjøretur og returnerte med påskudd om å ha glemt noe annet... det gikk helt fint. Litt kjipt om vi hadde glemt det igjen på gjesterommet....

Anonymous poster hash: a86c2...6e4

Cupido er da et snilt blad?

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine er på samme alder, og de har masse sexleketøy.

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 9baeb...9ef

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 9baeb...9ef

Vi snakker sammen vel. Har bodd i samme hus i mange år.

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ts her!

Takk for svar!

Det er nok ikke en 23 cm svart dildo, men en rosa rabbit :(

Tante er en singel og nyskilt dame på 50, så jeg frykter at hun dessverre har en viss peiling på hva det er.. så krøllstavunnskyldningen blir nok litt vanskelig :/

I verste fall så kommer hun til å sende den med foreldrene mine. De er fortsatt hos henne

ts

Anonymous poster hash: 2df76...57c

:skratte::skratte:

Gjest RompeRusk
Skrevet

Vi snakker sammen vel. Har bodd i samme hus i mange år.

... enkelte ting er vel vanlig å holde for seg selv?

• Liker 8
Skrevet

... enkelte ting er vel vanlig å holde for seg selv?

Synes ikke sexleketøy er så drøyt å prate om jeg da men. Det er jo familien min.

• Liker 3
Skrevet

Ryddet for spekulasjon.

Surriball, mod.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Synes ikke sexleketøy er så drøyt å prate om jeg da men. Det er jo familien min.

Jeg tenker omvendt! Kan

gjerne prate om slikt til venninner, men til familie blir bare pinlig. Har ikke behov for å vite at mamma og pappa bruker pisk og håndjern i senga, for eksempel ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker omvendt! Kan

gjerne prate om slikt til venninner, men til familie blir bare pinlig. Har ikke behov for å vite at mamma og pappa bruker pisk og håndjern i senga, for eksempel ;)

Det jeg vet om er buttplugs, fjær og diverse vibratorer. Synes det er godt å vite at familien min har et sunt og godt forhold til sex. Men jeg er kanskje mer åpen enn folk flest :P Synes det er mye kleinere å snakke om sånt med venner.

• Liker 2
Skrevet

Det jeg vet om er buttplugs, fjær og diverse vibratorer. Synes det er godt å vite at familien min har et sunt og godt forhold til sex. Men jeg er kanskje mer åpen enn folk flest :P Synes det er mye kleinere å snakke om sånt med venner.

Flott å kunne ha et åpent forhold til sine foreldre. De fleste er motsatt

• Liker 1
Skrevet

Flott å kunne ha et åpent forhold til sine foreldre. De fleste er motsatt

Ikkesant :) Da jeg var yngre var det ekkelt og æsj, spesielt om de kysset foran meg. Men nå blir jeg bare glad for at de faktisk er glad i hverandre, og å prate med dem om slike ting er ikke flaut og ekkelt lengre. Men forstår jo at folk er forskjellige.

Jeg tenker likevel at det er null problem at TS bare spør om å få sexleketøyet tilsendt. Tanten har nok garantert noe selv, og synes ikke det er så mye å tenke over.

Skrevet

Uffda, så pinlig! :P

Jeg tror det beste er om det ikke blir nevnt. Hun tar det ikke opp, og du tar det ikke opp. Jeg hadde nok mye heller invistert i en ny en, enn å ha en pinlig samtale.

Nei, min erfaring er at når pinlige ting skjer, er det best å late som ingenting :fnise: Da kommer man fortere over det, og man slipper å gjøre saken værre ved å si noe feil : P

Men oppdater oss, da, TS!

AnonymBruker
Skrevet

Uffda, så pinlig! :P

Jeg tror det beste er om det ikke blir nevnt. Hun tar det ikke opp, og du tar det ikke opp. Jeg hadde nok mye heller invistert i en ny en, enn å ha en pinlig samtale.

Nei, min erfaring er at når pinlige ting skjer, er det best å late som ingenting :fnise: Da kommer man fortere over det, og man slipper å gjøre saken værre ved å si noe feil : P

Men oppdater oss, da, TS!

Hei igjen!

Å kjøpe en ny er dessverre ikke aktuelt da jeg er student med den inntekten det medfører.

Å late som ingenting er nok heller ikke mulig, da fryktet jeg hun hadde tatt det opp med meg ved første mulighet, nemlig min kusine sin konfirmasjon.

En liten oppdatering: foreldrene mine skulle reise klokka 3 i dag, så jeg bestemte meg for å ringe 4 for å være sikker. Pappa skal på jobb i morgen, og mamma har fri (jobber turnus).

Klokka ble 4, og jeg ringte. Forklarte at jeg hadde glemt igjen noe pinlig på gjesterommet, og hadde satt pris på om hun kunne sende det diskret til meg i posten.

"Ja selvfølgelig", svarte hun, "hva er det for noe?". En dildo, svarte jeg.

Da hørte jeg tante begynne å skrattle, før jeg hører "*** og *******, vet dere hva datteren deres har glemt igjen?!".... Pappa tok seg en fridag, og de var fortsatt hos tante :(

Ts

• Liker 2
Skrevet

Hei igjen!

Å kjøpe en ny er dessverre ikke aktuelt da jeg er student med den inntekten det medfører.

Å late som ingenting er nok heller ikke mulig, da fryktet jeg hun hadde tatt det opp med meg ved første mulighet, nemlig min kusine sin konfirmasjon.

En liten oppdatering: foreldrene mine skulle reise klokka 3 i dag, så jeg bestemte meg for å ringe 4 for å være sikker. Pappa skal på jobb i morgen, og mamma har fri (jobber turnus).

Klokka ble 4, og jeg ringte. Forklarte at jeg hadde glemt igjen noe pinlig på gjesterommet, og hadde satt pris på om hun kunne sende det diskret til meg i posten.

Da hørte jeg tante begynne å skrattle, før jeg hører "*** og *******, vet dere hva datteren deres har glemt igjen?!".... Pappa tok seg en fridag, og de var fortsatt hos tante :(

Ts

OOOOMG! Hahah, er det sant? x) Uffda

Skrevet

Hei igjen!

Ts

Jaja da kommer den jo snart hjem til eieren. Blir jo godt å få den tilbake vel?

Skrevet

Holde på med dildo når man er over 25 er jo litt teit da..

Ts

Dummeste jeg har hørt! 80 åringer kan da sex de vel! Er du 14 år? :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen!

Ts

:skratte:

Anonymous poster hash: b6321...beb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Hadde bedt henne kaste den...aldri ville at foreldrene mine skulle tatt på en ting jeg pakker der nede....😹😹😹😹😼😼🙈🔫

Anonymous poster hash: 84e16...1f6

Skrevet

Hvis du mener tanta di har peiling, send henne en sms og be henne pakke den inn nøytralt før hun sender den med foreldrene dine. Og har hun en viss integritet, så sladrer hun ikke om hva det er.

Anonymous poster hash: d8e78...2b1

Eventuelt be hun pakke den inn, og si hun glemte å gi henne en av pakkene hun skulle få på julaften, eller at den kom sent fra nettet ellerno.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...