Gå til innhold

KRISE! Gjenglemt dildo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Takk for svar!

Det er nok ikke en 23 cm svart dildo, men en rosa rabbit :(

Tante er en singel og nyskilt dame på 50, så jeg frykter at hun dessverre har en viss peiling på hva det er.. så krøllstavunnskyldningen blir nok litt vanskelig :/

I verste fall så kommer hun til å sende den med foreldrene mine. De er fortsatt hos henne

ts

Anonymous poster hash: 2df76...57c

Hvis du mener tanta di har peiling, send henne en sms og be henne pakke den inn nøytralt før hun sender den med foreldrene dine. Og har hun en viss integritet, så sladrer hun ikke om hva det er.

Anonymous poster hash: d8e78...2b1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj patetiske kvinner som har seg med plastikk pikker er ekle griser.

Få deg noe ordentlig kuk.

Anonymous poster hash: b78e1...068
Skrevet

Har absolutt ikke noe i mot hjelpemidler , men hvem er det som er såå nøden at man tar ti g med seg når man skal besøk ?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Som tante i TS' tantes alder med nieser på alder med TS lurer jeg veldig på hva man egentlig bør gjøre i en sånn situasjon...

Anonymous poster hash: 983af...328
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen gode råd, og jeg gidder ikke å spekulere i om TS er et troll. Men jeg har gjort noe lignende en gang, sånn i tilfelle noen tror at det aldri kan skje. Lang historie med en del formildende omstendigheter kort; jeg glemte igjen en vibrator på hytta til besteforeldrene mine, etter å ha vært der sammen med eksen.

Neste gang vi møttes, gav bestemor meg den tilbake i en plastpose og da jeg ble DRITFLAU, så sa hun noe sånt som "Kjære deg, det er et massasjestav(!!), ikke en bombe. Jeg vokste opp med sju søsken, har oppdratt fem barn, og jeg har vært gift i over femti år. Hvis du tror dette sjokkerer meg, eller at det er noe jeg orker å huske, eller i det hele tatt tenke på, så er jeg redd for at du tror staven din er mer interessant enn den er."

:rodme:

Det ble aldri snakket om igjen, gitt.

Anonymous poster hash: d08f8...41b
  • Liker 18
Skrevet

Var på familienes hos min gamle tante nå i julen, og tok med meg dildoen min.

Hva var den ene tingen som manglet når jeg pakket ut hjemme i dag? Jo, dildoen.. :(Anonymous poster hash: 2df76...57c

Tanten din er ikke gammel når hun er 50. Hun vil takle helt fint å finne en vibrator. (En rabitt er ikke en dildo, men en vibrator.) Antagelig vil hun smile litt for seg selv, og returnere den til deg. Jeg tviler på at hun sender den med foreldrene dine, du får den nok i posten skal du se.

• Liker 6
Skrevet

Si bare at du glemte igjen noe veldig pinlig som ikke må nevnes for foreldrene dine.

Har du råd til å kjøpe ny? Da ville jeg sagt til henne at hun bare kan kaste den, siden det blir verre om hun må sende den med foreldrene dine eller sånne ting.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her..

I mine øyne er tante gammel, ihvertfall for gammel for å ha sexleketøy!

Vi har vært på besøk hos henne en uke, og jeg som er jævelsk kåt klarer meg faktisk ikke en uke uten.

I mine øyne er rabbiten en dildo og ikke vibrator, da den har tydelig penisform.

Skal ringe tante i dag, og hun kommer nok til å legge merke til formen.

Hadde tante hatt noen form for integritet hadde jeg ikke hatt noen problemer med å ringe, for jeg er ikke av den flaue typen. Tante liker dessverre skandaler, små eller store

ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv en tante på over 50 som er nyforelsket og som jeg vet har både dildo og vibrator liggende. En 50 åring er ikke gammel. Selv er jeg over 40 og har ingen planer om å legge sexlivet mitt på hylla verken det jeg bedriver alene eller sammen med noen de nærmeste 30 årene.

Anonymous poster hash: e5e81...52e
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv en tante på over 50 som er nyforelsket og som jeg vet har både dildo og vibrator liggende. En 50 åring er ikke gammel. Selv er jeg over 40 og har ingen planer om å legge sexlivet mitt på hylla verken det jeg bedriver alene eller sammen med noen de nærmeste 30 årene.

Anonymous poster hash: e5e81...52e

Holde på med dildo når man er over 25 er jo litt teit da..

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha... Vi fant engang en dildo i snurredassen på hytta!

Tror ikke personen tenkte på at gummi ikke blir til jord slik som resten av driten.

Kjør tilbake og hent dildoen eller bare ring til tanta di. mest sannsynlig VET hun at du har glemt noe på hytta.

Ikke at jeg skjønner at du har tatt med deg en rabbit på hytte... Det er lyd i den og hele hytta ville høre hva du holdt på med. Tro meg, jeg lå på hytta og hørte at hver kveld når mannen til ei venninne la seg så ble det slått på en vibrator som duret i en time. Det var en NY hytte, og gamle hytter er ikke bedre.

Anonymous poster hash: 40f68...84e
AnonymBruker
Skrevet

Haha... Vi fant engang en dildo i snurredassen på hytta!

Tror ikke personen tenkte på at gummi ikke blir til jord slik som resten av driten.

Kjør tilbake og hent dildoen eller bare ring til tanta di. mest sannsynlig VET hun at du har glemt noe på hytta.

Ikke at jeg skjønner at du har tatt med deg en rabbit på hytte... Det er lyd i den og hele hytta ville høre hva du holdt på med. Tro meg, jeg lå på hytta og hørte at hver kveld når mannen til ei venninne la seg så ble det slått på en vibrator som duret i en time. Det var en NY hytte, og gamle hytter er ikke bedre.

Anonymous poster hash: 40f68...84e

Vi var ikke på noen hytte?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Det blir ikke noe mer teit jo eldre man blir, eller mindre teit fordi man er ung.

Og hva enn din unnskyldning måtte være, så er nok behovet for sex der fremdeles selv etter fylte 25, eller 50 for den saks skyld.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det blir ikke noe mer teit jo eldre man blir, eller mindre teit fordi man er ung.

Og hva enn din unnskyldning måtte være, så er nok behovet for sex der fremdeles selv etter fylte 25, eller 50 for den saks skyld.

Kanskje en på over 25 i det minste hadde hatt vett til å legge den i vesken og ikke la den slenge rundt hos tanta.

Anonymous poster hash: 2f4d7...9ab

• Liker 8
Skrevet

Tanta de har sikkert ikke parkert sitt eget sexliv selv om hun er over 50, så jeg tror du kan gå ut fra at hun vet at denne gjenstanden hverken er en krølltang eller en stavmixer. Du får snakke med henne, så får du den helt sikkert ubemerket tilbake. Og heretter - pass på leketøyene dine bedre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var på familienes hos min gamle tante nå i julen, og tok med meg dildoen min.

Hva var den ene tingen som manglet når jeg pakket ut hjemme i dag? Jo, dildoen.. :(

Gamle tante, du verden blir folk kalt for gammel tante når de er 50?

Og i følge deg er hun alt for gammel til å bruke dildo, og hvor gammel er du da? 17?

Ikke bekymre deg, gamle tanter har grodd helt igjen og ikke husker de hva en dildo er, si det er en visp.

Anonymous poster hash: c8e16...bbd

• Liker 2
Skrevet

Ts her..

I mine øyne er tante gammel, ihvertfall for gammel for å ha sexleketøy!

Vi har vært på besøk hos henne en uke, og jeg som er jævelsk kåt klarer meg faktisk ikke en uke uten.

I mine øyne er rabbiten en dildo og ikke vibrator, da den har tydelig penisform.

Skal ringe tante i dag, og hun kommer nok til å legge merke til formen.

Hadde tante hatt noen form for integritet hadde jeg ikke hatt noen problemer med å ringe, for jeg er ikke av den flaue typen. Tante liker dessverre skandaler, små eller store

ts

50 er ikke gammelt. Jeg er selv halve alderen, men har ingen problem med å si at det ikke er gammelt. Foreldrene mine er på samme alder, og de har masse sexleketøy. Det er ikke akkuratt som at man slutter å ha sex med seg selv og andre når man når en viss alder.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Ts her!

Takk for svar!

Det er nok ikke en 23 cm svart dildo, men en rosa rabbit :(

Tante er en singel og nyskilt dame på 50, så jeg frykter at hun dessverre har en viss peiling på hva det er.. så krøllstavunnskyldningen blir nok litt vanskelig :/

I verste fall så kommer hun til å sende den med foreldrene mine. De er fortsatt hos henne

ts

Du skrev "gammel tante". Du må være svært ung som ikke vet at 50-årige og eldre kvinner kjenner til sexleketøy og bruker det med liv og lyst :fnise: .

• Liker 8
Gjest Coolaid
Skrevet

Ts, du kan jo sende tante en sms og be henne sende den hjem uten at foreldrene dine vet noe ?

Ta det på en frisk og freidig måte - de aller fleste jenter har sexleketøy, mest sannsynlig tanten din også.

Det er måte du forholder deg til det som gjør at det blir flaut. Som sagt, send en sms med en lattersmiley og forklar, så ordner det seg nok....

Gi oss en update :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Du står fritt til å slutte med sånt når du fyller 25, bare ikke forvent at andre slutter å ha det gøy.

Hvem tar ikke med et eller annet leketøy når de er bortreist over tid ? Jeg runker ihvertfall når jeg er bortreist, syns det er helt naturlig.

Godt poeng. Hvis man skal tolke ut i fra sexforumet her inne høres folk ut som ville kaniner totalt uten hemninger som har prøvd omtrent alt, men med en gang det dukker opp denne type problemstillinger så får pipa en annen lyd. Da er man plutselig sexfiksert, desperat eller tragisk fordi man ikke klarer å holde seg i noen dager/uker.

Har man lyst har man lov! Men jeg tror nok TS har lært å passe på tingene sine heretter ;) Kanskje legge inn påminnelse på mobilen neste gang? ;)

Anonymous poster hash: 29443...61d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...