Gå til innhold

Barn alene hjemme på nyttårsaften.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg ikke hvorfor DU ikke gikk bort for å sjekke dette. Tafatt nabo som bare står å ser på om dette virkelig stemmer. Du er en like dårlig person som de foreldrene. Anonymous poster hash: d4d31...bfb

Hadde du lest hovedinnlegget så hadde du sett at det var først dagen derpå at jeg ble klar over at de hadde vært alene hjemme. Inntil jeg så på fb at foreldrene hadde vært andre steder ved midnatt, så trodde jeg at minst en av dem var hjemme med ungene.

At jeg da vet at de ikke hadde barnevakt går ikke på å følge med på naboene, men at man kjenner naboene og vet hvordan de pleier å ordne seg i forhold til barnevakt.

Anonymous poster hash: ad781...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde rigt påmog spurt om å få låne noe, spurt om å få nkke med en voksen. For sent nå, men du TS vet ikke alle fakta om du ikke har snakket med foreldrene eller barna.

Anonymous poster hash: 3df7c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest hovedinnlegget så hadde du sett at det var først dagen derpå at jeg ble klar over at de hadde vært alene hjemme. Inntil jeg så på fb at foreldrene hadde vært andre steder ved midnatt, så trodde jeg at minst en av dem var hjemme med ungene.

At jeg da vet at de ikke hadde barnevakt går ikke på å følge med på naboene, men at man kjenner naboene og vet hvordan de pleier å ordne seg i forhold til barnevakt.Anonymous poster hash: ad781...9fb

Du vet ikke pga dette, du tror og gjetter.

Anonymous poster hash: 3df7c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du lest hovedinnlegget så hadde du sett at det var først dagen derpå at jeg ble klar over at de hadde vært alene hjemme. Inntil jeg så på fb at foreldrene hadde vært andre steder ved midnatt, så trodde jeg at minst en av dem var hjemme med ungene.

At jeg da vet at de ikke hadde barnevakt går ikke på å følge med på naboene, men at man kjenner naboene og vet hvordan de pleier å ordne seg i forhold til barnevakt.

Anonymous poster hash: ad781...9fb

Åja, du pleier å være hjemme hos de når de snakker om dette og vet at de aldri har barnevakt siden du har stålkontroll? En nabo her trodde jeg hadde latt datteren min på 3 være alene hjemme mens jeg var på trening for hun hadde ikke fått med seg at det var en barnevakt hjemme hos meg.

Anonymous poster hash: d4d31...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke pga dette, du tror og gjetter.

Anonymous poster hash: 3df7c...e65

Dette!

Anonymous poster hash: d4d31...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ikke reagerer på dette?

PS: Jeg har ikke barn så dere trenger ikke kontakte barnevernet!



Anonymous poster hash: ef04b...54f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, kjempetrist å lese om barn som har det slik på nyttårsaften..



Anonymous poster hash: 460bd...ea3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...