Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Vær fornøyd for det du får til, tunge klær og vanskelige føreforhold, sakte tempo eller ikke:  
all bevegelse er mye bedre enn ingenting. Dessuten går det seg til når bar mark er et faktum.
Det har jeg full tro på. :jepp:  Lykke til i morgen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

:klappe:  Det kommer til å bli vanskelig å holde følge med deg etter hvert altså.
                                                                                              Du har stø kurs for "knallgod form"! :hoppe: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

Ble en tur ut i finvær i dag. Langløypa.

Målt distanse, samme som i går: Ned. Bortsett fra at jeg glemte å stoppe klokka. Jeg spaserte bare videre. Da jeg endelig så på den, var den godt over 16 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det kortløypa. Droppet pannebåndet, og frøs på ørene. Mer vind enn jeg trodde.

Målt distanse: Tilbake. Men som i går: glemte å stoppe klokka. Så jeg fortsatte like godt med å skuffe litt ekstra med sne i det fine været. 34 minutter senere sjekket jeg klokka.

Hvis det fortsetter sånn, må jeg finne på noe annet. Kanskje nedtellingsur samtidig med stoppeklokke? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langløypaaaaaaaaaaaaa :hoppe:

I dag tok jeg rett og slett ikke mobilen med meg. Det var skjønt ute. Jeg nøt utsikten, og brukte 1t 30min på hele turen (vanligvis 1t 10min).

Nydelig, nydelig, nydelig dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 år senere...

*børster støv av gamle, gode forsetter*

Nytt år, nye muligheter..

Mål for 2019-12-31: Finne igjen dama som veide 60kg. Det blir litt over 10kg på ett år.

 

Endret av Zenobia
Glemte å legge inn mål
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal gå fint, Z.  :jepp:   Jeg har full tiltro til at du styrer deg med stø kurs mot målet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten! :blomst:

Jeg har vært igjennom en grundig kostholdsendring i løpet av 2018, og kommer til å holde på den.

Trim? Not so much.. Såeh.. tja..

Har forsåvidt hoppetau..  hm..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau er fint å ha. Man kan for`sempel binde slemme tyver med det til politiet kommer. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Her er jeg, litt over halvveis. Bikket under 65 såvidt i juli, men fort opp igjen. Nå står jeg på 65,7 kg.

Trening har det blitt lite av. På mandag tar jeg grep :P forteller jeg meg selv, nå.

Ikke gå tur (bæl-lei). Noe annet sprekt. Innendørs og vær-uavhengig.

Skal pønske ut en treningsplan i helgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du og jeg klapper for deg uansett. Å være i live er i seg selv en seier. :klappe: God planlegging. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og siden det ikke starter før mandag så spanderer jeg ferske lapper med rørte jordbær og rømme om du vil ha. :nigo: 
2613009.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabata-trening i morgen:

Økten skal gjennomføres ved at man kjører 8 serier med 20 sekunders varighet og 10 sekunders (kommer aldri til å gå) 1 minutts pause mellom hver serie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

    Gosj... :ninja:  Z mener alvor og er ikke til å spøke med...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo være en øvelse du mestrer dette, Hoppe? :ler: Eller går det i ball med hoppetauet? :hoppe:

Gjennomført: 1. Glemte å starte nedtellingen. Var sikkert 10 sek på overtid.

||

4. avbrutt etter 13. rep.

|| (dette er GØRR-kjedelig! Bare to igjen nå.)

|

Siste: |

Dette skal jeg aldri gjenta. Nei, takke meg til å gå tur.

Forsøke en annen tabata-øvelse på onsdag. Kanskje.

NÅ blir det middag :spise:

Endret av Zenobia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Humm....lurer litt på om jeg skal spørre om hvordan all denne spenstigheten går...eller om jeg skal være
veldig human/høflig og bare snike meg ut av boka igjen, uten å la noen få vite at jeg har vært her? :lur: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...