Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Har egentlig bare gått mer og mer ned med treninga... Har lite motivasjon, men tok en 20 minutters lett styrkeøkt i dag - var helt rød etterpå. Føler at jeg begynner fra scratch (noe jeg forsåvidt gjør), og det mister jeg litt motivasjon av. Men jeg gjennomførte økten og nå kan jeg starte på'n igjen!

Har tatt et par økter tidligere som jeg ikke har skrevet om her. Men det har vært så få av dem, med lang tid i mellom hver økt. Det var egentlig bare de siste øktene før jeg sluttet på senteret. Jeg har ikke råd til å trene der lengre, så jeg må trene hjemme. Men jeg liker det best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har egentlig bare gått mer og mer ned med treninga... Har lite motivasjon, men tok en 20 minutters lett styrkeøkt i dag - var helt rød etterpå. Føler at jeg begynner fra scratch (noe jeg forsåvidt gjør), og det mister jeg litt motivasjon av. Men jeg gjennomførte økten og nå kan jeg starte på'n igjen!

Har tatt et par økter tidligere som jeg ikke har skrevet om her. Men det har vært så få av dem, med lang tid i mellom hver økt. Det var egentlig bare de siste øktene før jeg sluttet på senteret. Jeg har ikke råd til å trene der lengre, så jeg må trene hjemme. Men jeg liker det best.

Bra at du gjennomførte! Hvordan går det med hjemmetreningen?

- - -

Selv har jeg vært ut på en 40 min spasertur i dag :bolledeig: På mitt nivå gir det grunn til jubel. Det har ikke gått så bra med målet om å jogge 30 min sammenhengende :( Lå mye bedre an i januar/februar enn nå.

Tenker jeg skal bare fortsette med spaserturene, og etter hvert ta langløypa igjen (1 t 10 min) Hvis jeg går så raskt at jeg klarer den på én time, vil det være et mål?

Én dag ad gangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dårlig med hjemmetreningen, hehe!! Har reist en del, holder på med flytting og det som hører med... Huff, blir lite trening på meg. :/ Men jeg er aktiv ellers. Går mye, spesielt i oppoverbakker, er aktiv på jobb. Så jeg føler jeg får det jeg trenger daglig; men ikke nok til å nå målet mitt da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytting er da strabasiøst nok. Bra du er aktiv ellers :jepp:

- - -

Jeg gikk 40 min-løypa på 34 min 22 sek i kveld. Sprang en halv sang. Det synes jeg er bra :sjenert: Husker ikke sist jeg gikk tur to dager på rad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom for å sjekke at alt går som det skal...og det gjør det visst* :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom for å sjekke at alt går som det skal...og det gjør det visst* :tommelopp:

:jepp: Nå har jeg gått og gått - kanskje jeg omsider kommer til den berømmelige døra? :plystre: Bare jeg ikke møter veggen :sprettert:

Kortløypa i dag også. Lyspunkt: sprang flere korte etapper :kaklehone:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tur et par dager nå; til gjengjeld overrasket jeg meg selv med å ta langløypa i dag - jippi!! :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke trent siden jeg sist forsvant herfra. :ninja: Har rett og slett ikke hatt tid (sittet med skolearbeid 12-16 timer hver dag de siste 3 månedene :sukk: ).

Skal prøve å komme i gang igjen nå som jeg har levert bacheloroppgaven og bare presentasjonen gjenstår. Gi meg motivasjon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke trent siden jeg sist forsvant herfra. :ninja: Har rett og slett ikke hatt tid (sittet med skolearbeid 12-16 timer hver dag de siste 3 månedene :sukk: ).

Skal prøve å komme i gang igjen nå som jeg har levert bacheloroppgaven og bare presentasjonen gjenstår. Gi meg motivasjon!

Gratulere med innlevert bachelor :vinke:

Sender deg en høydosert motivasjonshilsen :hallo: og skal tenke på deg :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! Jeg vil være med!

:strix::velkommen::strix:

Petter

:hoppendeglad::duskedame::bolledeig::duskedame::hoppendeglad:

Da ser vi frem til rapporter.. :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dagbok! Og så spreke alle er!

Takk :) Lyst til å slenge deg på? Si ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok.

I utgangspunktet ville jeg bare få litt bedre kondis, og kanskje gå litt ned i vekt, så jeg begynte å tusle meg turer hver kveld, i raskere og raskere tempo.

Etterhvert som jeg kom meg i bedre så satte jeg meg et mål om å kunne løpe en mil på 60 minutter, noe jeg nesten klarte (68 minutter) før jeg fikk noen betennelse i leggene, så nå går jeg bare igjen.

Siden 1. april så har jeg gått ned ca 11-12 kilo, og vil ned kanskje 10 kilo til i løpet av sommeren.

Jeg undervurderte ølmagen min, trodde den skulle være borte etter ca 12 kilo. Jeg tok feil. :)

Er i bedre form enn jeg har vært på mange år nå.

Mange kvelder måtte jeg presse meg selv til dette, særlig på begynnelsen.

Vet ikke om dette er en rapport egentlig, men det er i alle fall litt info.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.

I utgangspunktet ville jeg bare få litt bedre kondis, og kanskje gå litt ned i vekt, så jeg begynte å tusle meg turer hver kveld, i raskere og raskere tempo.

Etterhvert som jeg kom meg i bedre så satte jeg meg et mål om å kunne løpe en mil på 60 minutter, noe jeg nesten klarte (68 minutter) før jeg fikk noen betennelse i leggene, så nå går jeg bare igjen.

Siden 1. april så har jeg gått ned ca 11-12 kilo, og vil ned kanskje 10 kilo til i løpet av sommeren.

Jeg undervurderte ølmagen min, trodde den skulle være borte etter ca 12 kilo. Jeg tok feil. :)

Er i bedre form enn jeg har vært på mange år nå.

Mange kvelder måtte jeg presse meg selv til dette, særlig på begynnelsen.

Vet ikke om dette er en rapport egentlig, men det er i alle fall litt info.

Jo, dette er en fin rapport :) Så har vi bakgrunn og greier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...