Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Jeg er med på utfordringen!

MEN er det farlig å trene når men går på pencelin/ antibiotika? Føler hjertet jobber tyngre å mår fortsatt ikke helt bra men har så sykt dårlig samvittighet å ikke tren!! Men tenk om det er farlig... Vil jo bli frisk så raskt som mulig!

Dere er så kjempe flinke allesammen! Wiiiieee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med på utfordringen!

MEN er det farlig å trene når men går på pencelin/ antibiotika? Føler hjertet jobber tyngre å mår fortsatt ikke helt bra men har så sykt dårlig samvittighet å ikke tren!! Men tenk om det er farlig... Vil jo bli frisk så raskt som mulig!

Dere er så kjempe flinke allesammen! Wiiiieee

Antibiotika i seg selv er ingen faktor for at du ikke skal kunne trene, men det fører til dårlig opptak av næringsstoffer - så du vil mest sannsynlig ikke få noe ut av treningen. Det er vel heller sykdommer som begrenser treningen din. Selv trener jeg ikke på antibiotika, siden kroppen ikke klarer å "recover" ordentlig pga dette med næringsstoffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig treningshelg, har vært syk og kjenner at hodet virkelig vil ut på en løpetur men kroppen sier nei. I morgen MÅ jeg på jobb så da håper jeg at jeg klarer å trene også, når jeg først er oppe og ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke mennesker! :laugh:

Jeg klarte ikke utfordringen med fem økter :( Det ble fire økter på meg i forrige uke fordi formen plutselig ble skikkelig (beklager fransken) dritt. Mandag ble det heller ingen trening, MEN i dag har jeg presset meg hardt på senteret! Fikk prøvd tre nye maskiner, så skal øve teknikk på dem framover. Jeg er fornøyd selv om jeg feilet utfordringen. Jeg var ganske lei meg søndags kveld, fordi jeg virkelig ville klare det. Men men... Livet går videre.

Jeg er fornøyd med dagens økt. Ble litt rot, men sånn blir det de første gangene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke fulgt med på disse fem øktene i uken dere snakker om - er det bare å gjennomføre fem treningsøkter i uken, eller er det å gjøre en spesifikk øvelse fem ganger i uken?

Jeg har faktisk trent de siste fem dagene i strekk, og merket på økten i dag morges at jeg må være flinkere på å ta en dags pause mellom tyngre økter - hadde lite energi og klarte ikke like mye som jeg pleier. Ellers sprakk jeg med kostholdet tidligere i uken - var på middagsdate mandag kveld, og spiste masse kjempegod men veldig usunn italiensk mat. Endte faktisk opp med å dele en sjokolademousse med daten til dessert - helt krise, det var ikke en juksedag. Men jaja, nå er jeg back on track!

Håper dere har hatt en sprek uke så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag: rask spasering + litt jogging. Noen armhevninger

I dag: rask spasering + mere jogging.

Det går rette veien, men jeg må grave dypt etter motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: rask spasering + litt jogging. Noen armhevninger

I dag: rask spasering + mere jogging.

Det går rette veien, men jeg må grave dypt etter motivasjon.

Jeg føler jeg nesten har gravd meg til Kina, hvor i all verden er den motivasjonen?

Det eneste som fungerer for meg er å bare gjøre det, tenker jeg for mye " skal, skal ikke" så vinner "skal ikke".

Vi får bare stå på og jeg gleder meg iallfall veldig til vår og lyse dager og jogging i skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg nesten har gravd meg til Kina, hvor i all verden er den motivasjonen?

Det eneste som fungerer for meg er å bare gjøre det, tenker jeg for mye " skal, skal ikke" så vinner "skal ikke".

Vi får bare stå på og jeg gleder meg iallfall veldig til vår og lyse dager og jogging i skogen!

JAAAAAA!

Takk for at du er her, og resten av vår Spenstige gjeng :hjerte:

Luksus: Fikk drahjelp av venninde i dag. Hun er litt sprekere enn meg, så da sprang jeg mer. Puh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trent siden mandag, men ni dag skal jeg løpe! De som sliter med løpemotivasjonen: Last ned appen Zombies, run! Helt fantastisk, du har liksom zombier etter deg og må løpe for å ikke bli tatt igjen! Og så plukker du opp gjenstander og bygger opp en landsby... et spill! Moro! Koster litt penger, men er definitivt verdt det. Bare google den litt, så får du en smakebit av hva den inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste styrketrening denne uka unnagjort, hurra!

Det føles godt å ha gjennomført en uke til og nå er det snart februar. Det går raskt mot vår og lysere tider og sprekere tider, ikke minst. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjennomført en styrkeøkt i stua! Jeg skal reise om ikke så lenge, så ble en tidlig økt i dag. Motivasjonen er omtrent fraværende, men jeg prøver! :) Har vært litt ekstra stresset i det siste og har slitt med hodeverk og vært veldig trøtt, hele dagen. Men nå føler jeg meg bedre! Håper på en aktiv helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt nok en flott treningsøkt, og veide meg for første gang siden jeg begynte å trene og spise sunnere - har gått ned 1,5 kilo på to uker! Synes det er ganske bra iom at jeg var normalvektig i utgangspunktet. Jeg har jo ikke som hovedmål å gå ned i vekt, men det er motiverende å se at det går den riktige veien :) Ønsker alle en fin og spenstig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! Rett etter motivasjonssvikten ble jeg jo selvfølgelig funksjonshemmet i tillegg. :sukk: Jeg gikk bokstavelig talt rett i veggen i dag og dengte kneet hardt i dørkanten. HERREGUD så vondt; var like før jeg svimte av. Så nå sitter jeg her... med kompresjonsbånd rundt kneet. Kan ikke bøye det særlig mye uten at det gjør vondt. Det er jo bare fantastisk det... :ironi: Har ikke fått noe merke. Føles ut som det er inni kneet. Men er nok ikke noe å bekymre seg over.

Satser på at kneet blir bra så snart som mulig. Det varer nok ikke så lenge. I mellomtiden skal jeg ha full fokus på kosthold! (Selv om jeg bør ha det hver dag, hehe...)

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :)

Vil bare si at jeg har ikke dotte av lasset her, men har vært uten pc i nesten 4 uker :/

Har trent 2 ganger i uka, mandag og onsdag. Og nå som pc'n er oppe og går igjen, blir det hjemmetrening med YouTube på tv'n :)

Noen som har forslag til gode trenings videoer på YouTube?

Ellers så ønsker jeg alle de i Spenstig en riktig god helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI :)

Vil bare si at jeg har ikke dotte av lasset her, men har vært uten pc i nesten 4 uker :/

Har trent 2 ganger i uka, mandag og onsdag. Og nå som pc'n er oppe og går igjen, blir det hjemmetrening med YouTube på tv'n :)

Noen som har forslag til gode trenings videoer på YouTube?

Ellers så ønsker jeg alle de i Spenstig en riktig god helg :D

FitnessBlender og Blogilates :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei og hopp! Rett etter motivasjonssvikten ble jeg jo selvfølgelig funksjonshemmet i tillegg. :sukk: Jeg gikk bokstavelig talt rett i veggen i dag og dengte kneet hardt i dørkanten. HERREGUD så vondt; var like før jeg svimte av. Så nå sitter jeg her... med kompresjonsbånd rundt kneet. Kan ikke bøye det særlig mye uten at det gjør vondt. Det er jo bare fantastisk det... :ironi: Har ikke fått noe merke. Føles ut som det er inni kneet. Men er nok ikke noe å bekymre seg over.

Satser på at kneet blir bra så snart som mulig. Det varer nok ikke så lenge. I mellomtiden skal jeg ha full fokus på kosthold! (Selv om jeg bør ha det hver dag, hehe...)

:klem: Auuuda!!

Gleder meg til i morgen (søndag). Det er 1. februar og ny måned. Ny frisk!

Fortsatt god og spenstig helg til alle :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt ut etter London-turen, men nå skal jeg trene alle hverdager fra nå av, og kutte ut sukkeret igjen!

Starter idag, med en 5-min intense workout fra Shaun T. Må vente en time til jeg kan trene, så hvilken del av kroppen jeg skal trene har jeg ikke bestemt meg for enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært syk lenge nå, men begynner igjen nå.

Kjør 30 Days plank challenge og 30 Days shred med Jillian samt 30 Days squat challenge. Prøver å komme ikapp nå! Dette Kan jeg få gjort hjemme, det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble rumpe i går, og en 30 minutters yoga-økt i dag. Jeg er fortsatt syk forresten, men lei av å vente på å bli frisk når det ikke ser ut til å skje med det første.

Mulig det blir en økt på treningssenteret etterpå også, det kommer an på planene her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...