Gjest brutal_mann Skrevet 11. januar 2015 #61 Skrevet 11. januar 2015 Nei, ikke orgasme i timesvis, men å var på randen til orgasme i timesvis, føles nesten som om orgasmen varer like lenge. Vedkommende som holdt på å nektet meg selv orgasme i uker å mnd, er meg selv. Niks og nei takk. Jeg har mer utbytte av å komme og så ha det intimt sammen i etterkant. Hun kan gjerne leke to tre ganger, men stekke hun seg forbi det blir jeg pisse sur, tar med meg ballene og gå hjem.
Gjest 100%naturlig Skrevet 16. januar 2015 #62 Skrevet 16. januar 2015 Men det hadde uansett ikke gått her, pga som ovennevnte , at jeg kommer i søvne ved manglende orgasme over tid Det er kjempevanskelig, utrolig selvdisiplin, men det går på et vis og får såå utrolig lønn for strevet når orgasmen endelig kommer, det er en vannvittig følelse, jeg mister fullstendig kontrollen over kroppen. Jeg rister av ukontrollerte spasmer, såå leeeenge, kroppen lever sitt eget liv:).
Gjest 100%naturlig Skrevet 14. februar 2015 #63 Skrevet 14. februar 2015 Jeg hadde aldri holdt ut i 3 mnd :O Hadde dødd! Prøv, du vil oppleve at 3 mnd orgasme nekt er verdt å stå ut med, det et helt ubeskrivelig når endelig orgasmen til slutt kommer:-).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå