Gjest 100%naturlig Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Noen har erfaring med og som praktiserer orgasme-nekt over lengre tidsrom. Og som ikke minst har sett og opplevd om dette er verdt slitet i det å nekte seg selv eller partneren orgasme over lang tid.
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Hvorfor skal man nekte partneren orgasme?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Har det fått et navn til og med. Herregud, kommunikasjon?!?!?!? Har vi hørt om det?! Anonymous poster hash: d8f53...cdc 2
draug 75 Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Det er en vanskelig aktivitet som krever at den som nektes blir lest veldig tydelig av den som nekter. Formålet er todelt: for det første lesingen, men mest er formålet å sørge for å demme opp mest mulig opphisselse før klimakset så det blir sterkere. Det er dominerende adferd. 4
Gjest 100%naturlig Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Hvorfor skal man nekte partneren orgasme? Det er for å gi partneren den ultimate opplevelse. Orgasmenekt over ganske lang tid, vil utløse sterke, langavrige og ofte mange orgasmer når partneren først slipper orgasmen løs. Min partener gjør dette med meg, det er som en eksplosjon når orgasmen endelig kommer, kroppen klikker tottalt. Det er en helt annen nytelse, men selvsagt er det kjiipt når det står på, det er så uforløsende å ikke få orgasme.
Månespeil Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Hva menes med lengre tidsrom? Vi snakker ikke en time her?
Gjest 100%naturlig Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Hva menes med lengre tidsrom? Vi snakker ikke en time her? Nei, vi snakker dager uker og måneder. Jeg holdt ut i over 2 måneder en gang. Når dagen kom, pinte partneren min meg helt på grensen i mange timer, trodde jeg skulle dødd når orgasmen endelig kom. Fikk mange orgasmer den natta:-) 3
Månespeil Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Nei, vi snakker dager uker og måneder. Jeg holdt ut i over 2 måneder en gang. Når dagen kom, pinte partneren min meg helt på grensen i mange timer, trodde jeg skulle dødd når orgasmen endelig kom. Fikk mange orgasmer den natta:-) Wow! For en selvbeherskelse, på dere begge. Jeg hadde blitt sur. 3
Gjest 100%naturlig Skrevet 3. januar 2015 #10 Skrevet 3. januar 2015 Wow! For en selvbeherskelse, på dere begge. Jeg hadde blitt sur. Det skal ganske mye selvbeherskelse til ja, men partneren må binde hendene mine, eller så tror jeg ikke jeg hadde klart å beherske meg så lenge. Flere ganger blir jeg litt sur over å bli snytt, men premien blir desto bedre når alt tilslutt slippes løs. Sist dette skjedde, klikket kroppen helt, jeg svimte faktisk av når orgasmen til slutt kom, så ja, det var vært og vente på!
Gjest brutal_mann Skrevet 3. januar 2015 #11 Skrevet 3. januar 2015 Var ei som prøvde det der på meg en gang. Jeg pakket sammen og gikk. Hun hørte aldri fra meg igjen. 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #12 Skrevet 3. januar 2015 Det kan være helt fantastisk. Vi begynte forsiktig i starten med at han bestemte når jeg fikk komme. Han kunne pine meg i evigheter, å når jeg var rett ved klippen stoppet han meg, igjen og igjen. Men herre så mye bedre det ble når jeg endelig "fikk lov". Elsker at han bestemmer og tar styring. Vi har ikke prøvd lenger enn et par uker hittil, for etter det er jeg så desperat at jeg trygler om å få lov=P Kommer kun vaginalt, og kun med partner(leketøy får meg rett og slett ikke over kanten), så han kan virkelig bestemme om han vil. Anonymous poster hash: a4334...c25
Gjest Ljhh Skrevet 3. januar 2015 #13 Skrevet 3. januar 2015 Det kan være helt fantastisk. Vi begynte forsiktig i starten med at han bestemte når jeg fikk komme. Han kunne pine meg i evigheter, å når jeg var rett ved klippen stoppet han meg, igjen og igjen. Anonymous poster hash: a4334...c25 Ågudbedre så sur jeg hadde blitt.. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #14 Skrevet 3. januar 2015 Synes dette kan være fint forspill, men har aldri forsøkt det over lengre tidsrom enn et døgn. Og da alltid med meg som "nekteren" siden jeg ikke er noen sub. Anonymous poster hash: 71eaa...af2
MarianneE Skrevet 3. januar 2015 #15 Skrevet 3. januar 2015 Orgasmenekt? Da hadde jeg rett og slett blitt sur...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. januar 2015 #16 Skrevet 3. januar 2015 Bare 2-4 timer på meg selv, fungerer veldig bra det også
Gjest Ludodama Skrevet 3. januar 2015 #17 Skrevet 3. januar 2015 Koselig nok med litt leke-"nekt" underveis av typen "du skal ikke diverse før jeg sier at du skal", men utover det ville jeg sannsynligvis kverket fyren. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #18 Skrevet 3. januar 2015 Bruker dette til dels på fruen. Når hun kommer er orgasmen så kraftig at det tar 2-3 dager før hun er klar for en ny. Jeg bruker derfor å leke farlig nærme en orgasme uten at hun kommer, så vi kan ha sex oftere.Anonymous poster hash: a591a...dd1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2015 #19 Skrevet 3. januar 2015 Hva er liksom den fysiologiske grunnen til at det skal bli sterkere orgasme ved å nesten komme mange ganger? Ser ikke for meg at det kan ha noen effekt jeg… Annet enn å være frustrerende. Anonymous poster hash: 42f8f...c9c
smilo Skrevet 3. januar 2015 #20 Skrevet 3. januar 2015 Jeg ville kommet i søvne om noen hadde nektet meg orgasme på denne måten. Det har jeg gjort i perioder der det er lenge mellom. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan dette er mulig. Hvordan klarer man å holde seg i 2-3 mnd uten orgasme om man har regelmessig sex? Jeg hadde være sinnsyk etter et par uker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå