Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #21 Skrevet 9. januar 2015 Hva er liksom den fysiologiske grunnen til at det skal bli sterkere orgasme ved å nesten komme mange ganger? Ser ikke for meg at det kan ha noen effekt jeg… Annet enn å være frustrerende. Anonymous poster hash: 42f8f...c9c Det har utrolig sterk effekt, bare å prøve så vil du nok merke det. Kroppen forbereder seg på orgasme og blir nektet utløsning, når dette gjentar seg mange ganger etterhverandre og når det gjentar seg over flere timer og dager, bygger det seg opp sterkere og sterkere. Når du endelig får lov og når målet, bygger det seg bare opp mer og mer inntil kroppen kollapser å mister all kontroll. Det må bare oppleves. 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #22 Skrevet 9. januar 2015 Jeg ville kommet i søvne om noen hadde nektet meg orgasme på denne måten. Det har jeg gjort i perioder der det er lenge mellom. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan dette er mulig. Hvordan klarer man å holde seg i 2-3 mnd uten orgasme om man har regelmessig sex? Jeg hadde være sinnsyk etter et par uker. Det krever masse selvdisiplin samtidig som perioden rett før orgasme er minst like deilig, som selve orgasmen. Derfor opplever jeg sterk nytelse og som aldri stopper når jeg blir stanset hver gang orgasmen holder på å komme. Når jeg blir nektet orgasme, kan vi holde på i nesten det undelig, men stopper jo etterhvert når vi blir slitne, men jeg går konstant kåt hele tiden når kroppen ikke får orgasme. Det roer seg selvfølgelig litt, når vi ikke holder på, men jeg er der igjen med en gang vi bare tenker på å fortsette. Etter 2-3 mnd, må jeg bindes, kroppen er helt ut av kontroll, mens vi holder på, jeg hadde ikke klart å holde igjen, jeg ville gitt meg selv orgasme. Når jeg er bundet klarer jeg ikke det, da kan partneren min fortsette å holde på, pine meg i det uendelige. Når orgasmen tilslutt kommer, klikker kroppen tottalt, jeg mister all kontroll å orgasmen varer leeeenge, i flere minutter og kommer igjen og igjen mange ganger. Sist gang dette skjedde, sov jeg over et døgn sammenhengende etterpå.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #23 Skrevet 9. januar 2015 Det krever masse selvdisiplin samtidig som perioden rett før orgasme er minst like deilig, som selve orgasmen. Derfor opplever jeg sterk nytelse og som aldri stopper når jeg blir stanset hver gang orgasmen holder på å komme. Når jeg blir nektet orgasme, kan vi holde på i nesten det undelig, men stopper jo etterhvert når vi blir slitne, men jeg går konstant kåt hele tiden når kroppen ikke får orgasme. Det roer seg selvfølgelig litt, når vi ikke holder på, men jeg er der igjen med en gang vi bare tenker på å fortsette. Etter 2-3 mnd, må jeg bindes, kroppen er helt ut av kontroll, mens vi holder på, jeg hadde ikke klart å holde igjen, jeg ville gitt meg selv orgasme. Når jeg er bundet klarer jeg ikke det, da kan partneren min fortsette å holde på, pine meg i det uendelige. Når orgasmen tilslutt kommer, klikker kroppen tottalt, jeg mister all kontroll å orgasmen varer leeeenge, i flere minutter og kommer igjen og igjen mange ganger. Sist gang dette skjedde, sov jeg over et døgn sammenhengende etterpå. Jøss! Er det virkelig sant? For et avansert sexliv noen har Anonymous poster hash: 67f6f...5b5 1
Gjest Kili Skrevet 9. januar 2015 #24 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har blitt sugd, så stoppet hun før jeg skulle komme, etter en lang stund begynte hun igjen, stoppet rett før jeg skulle komme og sånn fortsatte hun lenge. Fikk ikke runka siden hendene mine var bundet. Når jeg først fikk komme så..ja kom jeg veldig! Elsket det! Er det sånn dere kaller orgasme nekt?
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #25 Skrevet 9. januar 2015 Jøss! Er det virkelig sant? For et avansert sexliv noen har Anonymous poster hash: 67f6f...5b5 Ja, det er utrolig mye enn kan eksprimenteres med, og orgasmenekt er en av dem. For meg er det hinsides all annen sex og nytelse. Men til tider også en sann tortur og ikke få komme, men orgasmene blir bare desto villere og sterkere når dem først kommer:-).
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #26 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har blitt sugd, så stoppet hun før jeg skulle komme, etter en lang stund begynte hun igjen, stoppet rett før jeg skulle komme og sånn fortsatte hun lenge. Fikk ikke runka siden hendene mine var bundet. Når jeg først fikk komme så..ja kom jeg veldig! Elsket det! Er det sånn dere kaller orgasme nekt? Ja, det er det. Sånn holdt partneren min på også! Jeg har blitt pint på samme måten i timesvis og dagesvis, lengst uten orgasme er neste 3 mnd. Jeg var bundet hver gang vi hadde sex, for kroppen ble helt vill hver gang jeg holdt på å få orgasme. Hadde ikke mye stemme igjen når endelig orgamen kom etter 3 mnd, jeg ble helt hysterisk og fikk mange orgasmer den natta.
Gjest Uhumskheter Skrevet 9. januar 2015 #27 Skrevet 9. januar 2015 Det skal ganske mye selvbeherskelse til ja, men partneren må binde hendene mine, eller så tror jeg ikke jeg hadde klart å beherske meg så lenge. Flere ganger blir jeg litt sur over å bli snytt, men premien blir desto bedre når alt tilslutt slippes løs. Sist dette skjedde, klikket kroppen helt, jeg svimte faktisk av når orgasmen til slutt kom, så ja, det var vært og vente på! Da fikk du jo ikke noe ut av det bortsett fra en besvimelse. Besviming er alt annet enn gøy.
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #28 Skrevet 9. januar 2015 Da fikk du jo ikke noe ut av det bortsett fra en besvimelse. Besviming er alt annet enn gøy. Jo, jeg fikk mye ut av det, men nytelsen ble så intens å sterk at jeg svimte av, men skulle sef ønsket å vært bevist gjennom hele orgasmen. Men ikke desto mindre var jeg helt bevist når neste orgasme kom:-)
Gjest Kili Skrevet 9. januar 2015 #29 Skrevet 9. januar 2015 Ja, det er det. Sånn holdt partneren min på også! Jeg har blitt pint på samme måten i timesvis og dagesvis, lengst uten orgasme er neste 3 mnd. Jeg var bundet hver gang vi hadde sex, for kroppen ble helt vill hver gang jeg holdt på å få orgasme. Hadde ikke mye stemme igjen når endelig orgamen kom etter 3 mnd, jeg ble helt hysterisk og fikk mange orgasmer den natta. Jeg hadde aldri holdt ut i 3 mnd :O Hadde dødd!
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #30 Skrevet 9. januar 2015 Jeg hadde aldri holdt ut i 3 mnd :O Hadde dødd! Jeg trodde selv jeg skulle dødd, spesielt når partneren pinte meg sammenhengende i mer enn 10 timer i strekk, den dagen jeg endelig fikk orgasme etter 3 mnd! Jeg var helt hysterisk å helt vill, jeg besvimte når den første orgasmen kom!
Gjest 100%naturlig Skrevet 9. januar 2015 #31 Skrevet 9. januar 2015 Hva menes med lengre tidsrom? Vi snakker ikke en time her? En må ikke holde på i mange timer, dager og mnd heller, bare det å tease og erte og stoppe rett før orgasme en time eller to, gjør skikkelig susen det også:-)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2015 #32 Skrevet 9. januar 2015 Nå driver vi ikke med orgasmenekt over flere dager/uker - men underveis i økten. Jeg får ikke komme hvis han sier jeg ikke skal. Og å holde tilbake er ikke bare sinnsykt deilig/frustrerende underveis, men når jeg får et go... da går det!! Anonymous poster hash: 983c9...005
Gjest Nanette Skrevet 10. januar 2015 #33 Skrevet 10. januar 2015 Jeg blir sinnsyk etter mange uker uten sex. Her nektes ingen ting. Det går måneder - i fjor levde jeg omtrent i sølibat. Det hjelper ikke å ligge i badekaret, kle seg i undertøy, det mest provoserende - å gå ut av badet nydusja. Ufrivillig orgasme-nekt de luxe. Trist. Jeg smuldrer opp innvendig. 2
Gjest Smileysun Skrevet 10. januar 2015 #34 Skrevet 10. januar 2015 Jeg ville kommet i søvne om noen hadde nektet meg orgasme på denne måten. Det har jeg gjort i perioder der det er lenge mellom. Dessuten skjønner jeg ikke hvordan dette er mulig. Hvordan klarer man å holde seg i 2-3 mnd uten orgasme om man har regelmessig sex? Jeg hadde være sinnsyk etter et par uker. Samme her, kommer i søvne om det er lenge siden orgasme Jeg trodde selv jeg skulle dødd, spesielt når partneren pinte meg sammenhengende i mer enn 10 timer i strekk, den dagen jeg endelig fikk orgasme etter 3 mnd! Jeg var helt hysterisk å helt vill, jeg besvimte når den første orgasmen kom! Da tror jeg at jeg foretrekker 90 orgasmer istedet for en stor en
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #35 Skrevet 10. januar 2015 Det skal ganske mye selvbeherskelse til ja, men partneren må binde hendene mine, eller så tror jeg ikke jeg hadde klart å beherske meg så lenge. Flere ganger blir jeg litt sur over å bli snytt, men premien blir desto bedre når alt tilslutt slippes løs. Sist dette skjedde, klikket kroppen helt, jeg svimte faktisk av når orgasmen til slutt kom, så ja, det var vært og vente på! hvis du må på do, eller når dere sover osv. da? Eller er det kun under sex at du trenger å bli bundet..? Anonymous poster hash: f901b...062
Gjest 100%naturlig Skrevet 10. januar 2015 #36 Skrevet 10. januar 2015 Jeg blir sinnsyk etter mange uker uten sex. Her nektes ingen ting. Det går måneder - i fjor levde jeg omtrent i sølibat. Det hjelper ikke å ligge i badekaret, kle seg i undertøy, det mest provoserende - å gå ut av badet nydusja. Ufrivillig orgasme-nekt de luxe. Trist. Jeg smuldrer opp innvendig. Er det slik at du ikke får sex, eller ikke klarer å få orgasme under sex, eller?
Gjest 100%naturlig Skrevet 10. januar 2015 #37 Skrevet 10. januar 2015 Samme her, kommer i søvne om det er lenge siden orgasme Da tror jeg at jeg foretrekker 90 orgasmer istedet for en stor en Jeg er ikke helt enig, jeg ville ikke vært foruten opplevelsen av den store orgasmen, dessuten får jeg kjempemange orgasmer, når jeg endelig får slippe meg løs etter såå lang tid:-). En annenting er jo at det er sykt deilig alle de gangene jeg balanserer på grensen til orgasme og det blir kjempemange ganger samtidig som vi har sex i flere timer hver gang, det er såå ulidelig syykt deilig, men veldig frustrerende også å ikke få avslutte med orgasmen, men det er virkelig vært pinen:-).
Gjest 100%naturlig Skrevet 10. januar 2015 #38 Skrevet 10. januar 2015 hvis du må på do, eller når dere sover osv. da? Eller er det kun under sex at du trenger å bli bundet..? Anonymous poster hash: f901b...062 Det er bundet bare når vi har sex, liker litt dominans, samtidig må jeg bindes, spesielt etter lang tid uten orgasme, rett og slett for å forhindre at jeg gir meg selv orgasme, før jeg for lov.
Gjest Nanette Skrevet 10. januar 2015 #39 Skrevet 10. januar 2015 Er det slik at du ikke får sex, eller ikke klarer å få orgasme under sex, eller? Han jobber alt for mye og halvsover foran PCn når han først er hjemme. Meg er det ikke noe feil på, "det" virker. Overtid = sexkiller Naturlig orgasme-nekting.
Gjest 100%naturlig Skrevet 10. januar 2015 #40 Skrevet 10. januar 2015 Han jobber alt for mye og halvsover foran PCn når han først er hjemme. Meg er det ikke noe feil på, "det" virker. Overtid = sexkiller Naturlig orgasme-nekting. Huff, så leit det er da, yess overtid og sliten på kvelden = sexkiller. Du må utfordre han litt, prøve å vekke han fra dvalen, be om å bli sett. Om så, begynn å onaner forran han å se om han våkner da... Håper det ordner seg:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå