Gå til innhold

Orgasme-nekt...

Gjest 100%naturlig

Fremhevede innlegg

Gjest Nanette
Skrevet

Huff, så leit det er da, yess overtid og sliten på kvelden = sexkiller.

Du må utfordre han litt, prøve å vekke han fra dvalen, be om å bli sett. Om så, begynn å onaner forran han å se om han våkner da...

Håper det ordner seg:-)

Bra du har håp. Jeg har prøvd i årevis. No signs of life.

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Bra du har håp. Jeg har prøvd i årevis. No signs of life.

;)

Huff, så leit, så teit da, kan jo være at han forandrer seg da:-).

Gjest Nanette
Skrevet

Huff, så leit, så teit da, kan jo være at han forandrer seg da:-).

Jeg leser hva du skriver. Lol.

Skrevet

Var ei som prøvde det der på meg en gang. Jeg pakket sammen og gikk. Hun hørte aldri fra meg igjen.

Ja, jeg forstår deg godt. Også jeg foretrekker kvantitet framfor kvalitet.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Ja, jeg forstår deg godt. Også jeg foretrekker kvantitet framfor kvalitet.

Hvorfor bare kvantitet? Kvalitet er jo sååå myyye bedre og syns det er vært å strekke seg etter. Samtidig er det eksepsjonell nytelse å balansere på randen til orgasme i timesvis:-).

Skrevet

Hvorfor bare kvantitet? Kvalitet er jo sååå myyye bedre og syns det er vært å strekke seg etter. Samtidig er det eksepsjonell nytelse å balansere på randen til orgasme i timesvis:-).

Menn får ikke orgasme i timesvis uansett. Nei, takke meg til kvantitet. Dessuten var det svaret mest myntet på vedkommende som holdt på med dette i uker og måneder av gangen.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Dessuten skjønner jeg ikke hvordan dette er mulig. Hvordan klarer man å holde seg i 2-3 mnd uten orgasme om man har regelmessig sex? Jeg hadde være sinnsyk etter et par uker.

Er det derfor det finnes så mange sprøe damer der ute da, ettersom såpass mange av dere ikke får orgasme under sex? :hakeslepp::bond: ......

sorry...kødder bare nå altså :fnise:

men til saken......Jeg finner tanken på å "leke-nekte" frøkna orgasme veldig tennede må jeg innrømme.....holde hendene hennes unna de gode punktene og passe på å bare stumulere henne sånn at det blir bare "nesten" ........men bare for å trekke nytelsen ut en time eller noe slikt da...ikke i månedsvis :sjokkert:

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Menn får ikke orgasme i timesvis uansett. Nei, takke meg til kvantitet. Dessuten var det svaret mest myntet på vedkommende som holdt på med dette i uker og måneder av gangen.

Nei, ikke orgasme i timesvis, men å var på randen til orgasme i timesvis, føles nesten som om orgasmen varer like lenge.

Vedkommende som holdt på å nektet meg selv orgasme i uker å mnd, er meg selv.

Skrevet

Nei, ikke orgasme i timesvis, men å var på randen til orgasme i timesvis, føles nesten som om orgasmen varer like lenge.

Vedkommende som holdt på å nektet meg selv orgasme i uker å mnd, er meg selv.

Ok, da er det klart at du er sertifisert gal. ;)

Neida, men som nevnt så foretrekker jeg da kvantitet framfor kvalitet. :)

Skrevet

men til saken......Jeg finner tanken på å "leke-nekte" frøkna orgasme veldig tennede må jeg innrømme.....holde hendene hennes unna de gode punktene og passe på å bare stumulere henne sånn at det blir bare "nesten" ........men bare for å trekke nytelsen ut en time eller noe slikt da...ikke i månedsvis :sjokkert:

Jeg skriver under på den. En time eller noe sånt, både i den givende og i den mottakende enden, virker egentlig ganske spennende. Men om det skulle strekke seg over uker og måneder hadde jeg blitt gal (eller i hvert fall galere enn det enkelte sikkert mener jeg allerede er). Sånn sett foretrekker helt klart kvantitet over kvalitet.

Skrevet

Det krever masse selvdisiplin samtidig som perioden rett før orgasme er minst like deilig, som selve orgasmen. Derfor opplever jeg sterk nytelse og som aldri stopper når jeg blir stanset hver gang orgasmen holder på å komme. Når jeg blir nektet orgasme, kan vi holde på i nesten det undelig, men stopper jo etterhvert når vi blir slitne, men jeg går konstant kåt hele tiden når kroppen ikke får orgasme. Det roer seg selvfølgelig litt, når vi ikke holder på, men jeg er der igjen med en gang vi bare tenker på å fortsette. Etter 2-3 mnd, må jeg bindes, kroppen er helt ut av kontroll, mens vi holder på, jeg hadde ikke klart å holde igjen, jeg ville gitt meg selv orgasme. Når jeg er bundet klarer jeg ikke det, da kan partneren min fortsette å holde på, pine meg i det uendelige. Når orgasmen tilslutt kommer, klikker kroppen tottalt, jeg mister all kontroll å orgasmen varer leeeenge, i flere minutter og kommer igjen og igjen mange ganger. Sist gang dette skjedde, sov jeg over et døgn sammenhengende etterpå :).

Hva har du gjort når du har vært singel da ;)?

Anonymous poster hash: 5534d...0c4

Skrevet

Er det derfor det finnes så mange sprøe damer der ute da, ettersom såpass mange av dere ikke får orgasme under sex? :hakeslepp::bond: ......

sorry...kødder bare nå altså :fnise:

Jeg skriver under på den. En time eller noe sånt, både i den givende og i den mottakende enden, virker egentlig ganske spennende. Men om det skulle strekke seg over uker og måneder hadde jeg blitt gal (eller i hvert fall galere enn det enkelte sikkert mener jeg allerede er). Sånn sett foretrekker helt klart kvantitet over kvalitet.

I en time eller to kunne vært moro, da orgasmen alltid blir sterkere jo lenger den har vært bygd opp, men måneder... :omg:

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Ja, skjønner jo det også, det er jo en prøvelse å holde ut så lenge..

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hva har du gjort når du har vært singel da ;)?

Anonymous poster hash: 5534d...0c4

Har jo testet å pint meg selv lenge da også, men ikke noe i nærheten av det som vi gjør sammen. Vi holder heller ikke på med langvarig pining hver gang heller, men skjelden det blir bare enkelt, noen minutter så er det over, husker ikke sist det skjedde!

Gjest 100%naturlig
Skrevet

I en time eller to kunne vært moro, da orgasmen alltid blir sterkere jo lenger den har vært bygd opp, men måneder... :omg:

Trenger ikke være mnd, prøv i flere timer, en dag eller to, vil du oppleve en mye sterkere orgasme, samtidig som ofte så kommer flere orgasmer.

Skrevet

Ja, skjønner jo det også, det er jo en prøvelse å holde ut så lenge..

Ja, ikke sant? Og ikke minst for begge parter?

Sånn sett er du utrolig heldig om du har en kvinne som møter deg der.

Skrevet

Dette må jeg si hørtes ut som en meget klok ide. La ikke mannfolk få sex, med mindre det er for å føde nye barn på jorden... :)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Ja, ikke sant? Og ikke minst for begge parter?

Sånn sett er du utrolig heldig om du har en kvinne som møter deg der.

Ja, det er sant, jeg er veldig heldig sånn og er en veldig bra match der ja

Gjest Smileysun
Skrevet

Jeg er ikke helt enig, jeg ville ikke vært foruten opplevelsen av den store orgasmen, dessuten får jeg kjempemange orgasmer, når jeg endelig får slippe meg løs etter såå lang tid:-).

En annenting er jo at det er sykt deilig alle de gangene jeg balanserer på grensen til orgasme og det blir kjempemange ganger samtidig som vi har sex i flere timer hver gang, det er såå ulidelig syykt deilig, men veldig frustrerende også å ikke få avslutte med orgasmen, men det er virkelig vært pinen:-).

Men det hadde uansett ikke gått her, pga som ovennevnte , at jeg kommer i søvne ved manglende orgasme over tid

Gjest Smileysun
Skrevet

:fnise: Må bare si meg enig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...