Gå til innhold

Tror noe har skjedd meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle egentlig på fest i kveld, men står klart over det. Vil virkelig ikke ringe kjæresten min nå. Må vente litt. Jeg vet jo ingenting enda. Føler meg bare hardt brukt og kastet vekk, og føler jeg kan FØLE på kroppen at jeg er blitt hardt brukt. Jeg bare aner ikke hvem det var!!! Og hvordan? Hvorfor?? Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Jeg har også tenkt mye på deg i dag.

Er du sikker på at du ikke skal på fest i kveld? Det kan være godt for deg å oppleve at livet går videre. Noen drittsekker har brukt deg mot din vilje. Men du er akkurat like verdifull som du har vært. Det er de som er søppel. Du er unik, og du fortjener å ha det bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker vinen, men orker ikke å feste med masse festglade folk. Har for mye å gruble over...

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte alt godt legge seg om dine skuldre.

Måtte styrker følge smerten. Om jeg kunne bestemme skulle det være så..

Ta vare på deg. Snakk med noen som har gått veien før så du ikke trenger finne ut av alle de tankene og følelsene alene som andre som har vært der du er kanskje også har følt og tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ja.. Jeg fikk jo hjelp. Tok blodprøver, gav meg angrepille, antibiotika(?) og vaksine not hepatitt b og c (som de råder meg til å ta flere ganger i løpet av året.) pluss blodprøvene. De tok også DNA med bomullpinne fra neglene mine, munnen, brystet, underlivet osv. Og myr annet dritt. Er mest sint og fortvilt nå.

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg håper du også har fått tilbud om samtaleterapi? Det kan virke litt fjernt nå, men det kan være vel verdt å TS i mot.

Godt nytt år til deg, trådstarter. Det ble en jævlig avslutning på det gamle, forhåpentligvis vil det nye bringe med seg heling, omsorg og forståelse fra dine nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp psykisk mente jeg. Eller har du noen du kan snakke med? Sitter her med lille jenta mi i armkroken nå, og hun er det mest verdifulle som finnes (og storebror). Når hun er voksen kommer hun til å være like verdifull, og det er du å! Selv om det ikke er lett nå så prøv å tenk ut ting som får deg til å føle deg bedre og ting du kan glede deg til. Er ikke lett å få få fokusse bort fra noe som kjennes på kroppen, men prøv!:) har du no planer med venner eller familie? Kanskje du kan prøve å avtale noe i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en krem på apoteket (hiruoid) som gjør at blåmerkene forsvinner raskere. Føler med deg, grusomt å oppleve noe sånt. :( har du noen du kan snakke med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt mye på deg i dag.

Er du sikker på at du ikke skal på fest i kveld? Det kan være godt for deg å oppleve at livet går videre. Noen drittsekker har brukt deg mot din vilje. Men du er akkurat like verdifull som du har vært. Det er de som er søppel. Du er unik, og du fortjener å ha det bra.

Selvfølgelig er hun like verdifull som alltid, men det tar ofte tid etter en voldtekt før man føler for å feste igjen. I de få tilfellene jeg har sett det det ikke har vært tilfellet, har festingen vært av særdeles selvdestruktiv art.

Anonymous poster hash: ad579...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg synes så synd på deg. Det er sykt at man ikke kan ta en øl på byen uten å være i fare for å bli dopet ned og voldtatt. Håper du får gode svar på de prøvene og kan gå til anmeldelse. Og med mindre kjæresten din er verdens største kålhue, så skal han støtte deg gjennom det du har opplevd. Du skal ikke, under noen omstendighet, føle skyldfølelse for dette! Jeg forstår nesten ikke at du ikke har ringt ham allerede. Noen må du prate med!

Hvilken by i Norge har dette skjedd i ???

Anonymous poster hash: dd7a3...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig sterkt å lese. Alle gode tanker og ønsker til deg TS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å lese om det som har skjedd deg. Mine mistanker fall rett på kjæresteparet du var med, men det er jo bare synsing og sansing. Ikke en god start på året dette. Når det gjelder kjæresten din, så hadde jeg eventuelt sendt en sms hvor jeg fortalte hva som hadde skjedd, sånn at han fikk et par dager på seg til å fordøye dette på. I tilfelle du ikke vil fortelle det ansikt til ansikt....

Jeg vet ikke mer hva jeg skal si. Det er en tøff situasjon å være i. Jeg håper du fikk støtte og hjelp på legevakten og at du finner styrke nok til å fortelle det til noen du stoler på, som du kan støtte deg til i tiden framover :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hva visse folk klarer å gjøre med et annet menneske! Snakk om å være på feil plas til feil tid. Ønsker deg alt godt, selv om tiden nå sikkert er pyton så håper jeg du kommer deg igjen og får all støtte du trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes dette er ekstremt vanskelig, for å være ærlig...

Er 23 år, har noen venner, men ingen så nær at jeg kan fortelle.

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg... Skjønner dette må være forferdelig vanskelig.. Men du kommer deg gjennom det, skal du se.. Har du snakket med kjæresten din? Han kan jo være en god støttespiller nå, eller..?

Tenker på deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er ekstremt vanskelig, for å være ærlig...

Er 23 år, har noen venner, men ingen så nær at jeg kan fortelle.

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Send meg en pm om du vil snakke. Har ikke vært i samme situasjon selv, men om du føler for å snakke med noen så er jeg her. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...