Gå til innhold

Tror noe har skjedd meg..


Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer: Håper du kom deg til legevakten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du har fått noe i drinken, og selv om det er skummelt, så er nok legevakten beste alternativ her. Da ser de vel på blodprøvene om du har blitt dopet ned også. Håper de tar godt vare på deg på legevakten. :) Fælt å lese historien din her...

Skrevet

Kjære TS, håper du kom deg til legevakten, for din egen skyld! Fortell oss gjerne hvordan det gikk.
Klem!

Skrevet

Håper det går bra med deg, og håper inderlig du kom deg til legevakten. Så leit at du måtte oppleve noe slikt, skulle ønske jeg kunne gi deg en stor klem.



Anonymous poster hash: ad579...48e
Skrevet

Håper du kom deg til legevakten og får hjelp videre, dette høres helt forferdelig ut! Stor klem til deg :hug:



Anonymous poster hash: c1558...471
Skrevet

klemmer til deg TS. håper du kom deg til legevakta.

Skrevet

Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Skrevet

Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Husker du noe mer? Ingen som tror du er et troll.

Anonymous poster hash: 402ed...93a

  • Liker 13
Skrevet

Du må være så snill å ikke bry deg om de som slenger dritt her inne.

Håper du har gode folk rundt deg som kan hjelpe deg å komme gjennom det du har opplevd. :klemmer:

  • Liker 11
Skrevet

Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Det er ingen som tror du er et troll, kjære deg!

  • Liker 5
Skrevet

Stor klem! Håper du har familie eller venner hos deg no. :hug: Om nokon trur du er troll, så er dei bare troll sjølv som lager kvalme. Ikkje bry deg med sånne. Ta vare på deg sjølv i kveld<3 Finn deg ein god kopp kakao eller noko anna godt.

  • Liker 3
Skrevet

Kjære TS, jeg håper du skjønner at de aller, aller fleste her inne bare vil støtte deg gjennom dette og ikke anklage deg for å være det ene eller andre. Hvis du ikke vil dele det du har fått vite så er det selvfølgelig helt greit, men hvis du føler at du trenger å få luftet tankene dine, så tror jeg samtlige i denne tråden vil være her for deg så best vi kan. :hug:

  • Liker 6
Skrevet

Vil du fortelle om hva som har skjedd, TS?

Anonymous poster hash: f505c...7b8

  • Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Hei du. Trollvarsleren er fjernet. De fleste her i tråden har dyp medfølelse med deg. Ingen av oss ønsker å være i den situasjonen du er i nå.

Stor :klem: til deg. Del det du føler for. Det kan være god terapi i det. Men ingen her har "krav" på at du deler noe som helst. Hvis noen blir frekk i kjeften med deg skal jeg være den første til å rapportere det.

Jeg er kjempeglad for at du dro til legevakten. Uansett hva som har skjedd med deg er det den beste måten å få hjelp til å vite om det på.

Stor :klem: til deg.

Skrevet

Ta også kontakt med Dixie. Jeg vet hva du går igjennom.

Ta vare på deg selv! :hug:

  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for svar til slettede innlegg

Mvh

Kosemose, mod

Skrevet

Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Jeg håper det går bra med deg, jeg kan virkelig ikke fatte at noen synes det er ok å gjøre slikt mot andre. Og som de andre har sagt, ingen her tror du troller.

Anonymous poster hash: ad579...48e

Skrevet

Ts

Jeg kan vel si at, ja, det var spor etter penetrering. Var ganske tydelig allerede da de skulle sette inn det jævla spekulumet. Så der har dere mitt liv nå. Godt nyttår liksom

Anonymous poster hash: 395cf...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...