kisskissbangbang Skrevet 30. desember 2014 #21 Skrevet 30. desember 2014 Håper du kom deg til legevakten!
Ferny Skrevet 30. desember 2014 #22 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tenker at du har fått noe i drinken, og selv om det er skummelt, så er nok legevakten beste alternativ her. Da ser de vel på blodprøvene om du har blitt dopet ned også. Håper de tar godt vare på deg på legevakten. Fælt å lese historien din her...
Colorama Skrevet 30. desember 2014 #23 Skrevet 30. desember 2014 Kjære TS, håper du kom deg til legevakten, for din egen skyld! Fortell oss gjerne hvordan det gikk. Klem!
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #24 Skrevet 30. desember 2014 Håper det går bra med deg, og håper inderlig du kom deg til legevakten. Så leit at du måtte oppleve noe slikt, skulle ønske jeg kunne gi deg en stor klem. Anonymous poster hash: ad579...48e
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #25 Skrevet 30. desember 2014 Håper du kom deg til legevakten og får hjelp videre, dette høres helt forferdelig ut! Stor klem til deg Anonymous poster hash: c1558...471
hopeful Skrevet 30. desember 2014 #27 Skrevet 30. desember 2014 klemmer til deg TS. håper du kom deg til legevakta.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #28 Skrevet 30. desember 2014 Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå Anonymous poster hash: 395cf...3fc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #30 Skrevet 30. desember 2014 Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå Anonymous poster hash: 395cf...3fc Husker du noe mer? Ingen som tror du er et troll.Anonymous poster hash: 402ed...93a 13
Aldrisur Skrevet 30. desember 2014 #31 Skrevet 30. desember 2014 Du må være så snill å ikke bry deg om de som slenger dritt her inne. Håper du har gode folk rundt deg som kan hjelpe deg å komme gjennom det du har opplevd. 11
Colorama Skrevet 30. desember 2014 #32 Skrevet 30. desember 2014 Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nåAnonymous poster hash: 395cf...3fc Det er ingen som tror du er et troll, kjære deg! 5
Vill Skrevet 30. desember 2014 #33 Skrevet 30. desember 2014 Stor klem! Håper du har familie eller venner hos deg no. Om nokon trur du er troll, så er dei bare troll sjølv som lager kvalme. Ikkje bry deg med sånne. Ta vare på deg sjølv i kveld<3 Finn deg ein god kopp kakao eller noko anna godt. 3
Stueloff Skrevet 30. desember 2014 #34 Skrevet 30. desember 2014 Kjære TS, jeg håper du skjønner at de aller, aller fleste her inne bare vil støtte deg gjennom dette og ikke anklage deg for å være det ene eller andre. Hvis du ikke vil dele det du har fått vite så er det selvfølgelig helt greit, men hvis du føler at du trenger å få luftet tankene dine, så tror jeg samtlige i denne tråden vil være her for deg så best vi kan. 6
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2014 #35 Skrevet 30. desember 2014 Vil du fortelle om hva som har skjedd, TS?Anonymous poster hash: f505c...7b8 1
Gjest Blondie65 Skrevet 30. desember 2014 #36 Skrevet 30. desember 2014 Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nå Anonymous poster hash: 395cf...3fc Hei du. Trollvarsleren er fjernet. De fleste her i tråden har dyp medfølelse med deg. Ingen av oss ønsker å være i den situasjonen du er i nå. Stor til deg. Del det du føler for. Det kan være god terapi i det. Men ingen her har "krav" på at du deler noe som helst. Hvis noen blir frekk i kjeften med deg skal jeg være den første til å rapportere det. Jeg er kjempeglad for at du dro til legevakten. Uansett hva som har skjedd med deg er det den beste måten å få hjelp til å vite om det på. Stor til deg.
Sugerøret Skrevet 31. desember 2014 #37 Skrevet 31. desember 2014 Ta også kontakt med Dixie. Jeg vet hva du går igjennom. Ta vare på deg selv! 1
Kosemose Skrevet 31. desember 2014 #38 Skrevet 31. desember 2014 Tråden er ryddet for svar til slettede innlegg Mvh Kosemose, mod
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #39 Skrevet 31. desember 2014 Jeg gjorde det. Har ikke så lyst å skrive så mye mer, for er faktisk redd for drittslenging nå. Tror jeg hadde kastet PCen ut vinduet om noen hadde kalt meg troll, etter at jeg fortalte. Men jeg har mye å tenke på nåAnonymous poster hash: 395cf...3fc Jeg håper det går bra med deg, jeg kan virkelig ikke fatte at noen synes det er ok å gjøre slikt mot andre. Og som de andre har sagt, ingen her tror du troller. Anonymous poster hash: ad579...48e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #40 Skrevet 31. desember 2014 Ts Jeg kan vel si at, ja, det var spor etter penetrering. Var ganske tydelig allerede da de skulle sette inn det jævla spekulumet. Så der har dere mitt liv nå. Godt nyttår liksomAnonymous poster hash: 395cf...3fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå