Miren Skrevet 31. desember 2014 #41 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Ts Jeg kan vel si at, ja, det var spor etter penetrering. Var ganske tydelig allerede da de skulle sette inn det jævla spekulumet. Så der har dere mitt liv nå. Godt nyttår liksomAnonymous poster hash: 395cf...3fc Stor klem til deg ts! Håper du får den hjelpen og støtten du trenger nå. <3 Endret 31. desember 2014 av Miren
Chizue Skrevet 31. desember 2014 #42 Skrevet 31. desember 2014 Ts Jeg kan vel si at, ja, det var spor etter penetrering. Var ganske tydelig allerede da de skulle sette inn det jævla spekulumet. Så der har dere mitt liv nå. Godt nyttår liksomAnonymous poster hash: 395cf...3fc Det kan hjelpe å prate med andre som har blitt voldtatt, livet ditt går jo videre, det kunne ha skjedd nå, det kunne skjedd etter nyttår..Men det viktigste for deg er å prate ut med andre som har opplevd det samme. Slik at du ikke sitter alene og får ordentlig skyldfølelse Det kommer til å gå bra, bare husk på hvem dine gode venner er, slik at du vet at du har noen folk rundt deg,som kan støtte deg framover 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #43 Skrevet 31. desember 2014 Det kan hjelpe å prate med andre som har blitt voldtatt, livet ditt går jo videre, det kunne ha skjedd nå, det kunne skjedd etter nyttår..Men det viktigste for deg er å prate ut med andre som har opplevd det samme. Slik at du ikke sitter alene og får ordentlig skyldfølelse Det kommer til å gå bra, bare husk på hvem dine gode venner er, slik at du vet at du har noen folk rundt deg,som kan støtte deg framover Jeg ser at du mener å være støttende, og det er du nok heldigvis også. Men ordet skyldfølelse hører ikke hjemme her, fordi man enkelt og greit ikke har noen skyld for hva andre utsetter deg for uten tillatelse til det. At skyldfølelse gang på gang dras frem i slike saker fører nok dessverre mer til at noen som ikke følte skyld begynner å føle skyld enn det motsatte. Føl aldri skyld for noe noen andre har gjort deg! Håper for øvrig det etter forholdene står bra til.Anonymous poster hash: 11947...959 12
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #44 Skrevet 31. desember 2014 Jeg ser at du mener å være støttende, og det er du nok heldigvis også. Men ordet skyldfølelse hører ikke hjemme her, fordi man enkelt og greit ikke har noen skyld for hva andre utsetter deg for uten tillatelse til det. At skyldfølelse gang på gang dras frem i slike saker fører nok dessverre mer til at noen som ikke følte skyld begynner å føle skyld enn det motsatte. Føl aldri skyld for noe noen andre har gjort deg! Håper for øvrig det etter forholdene står bra til.Anonymous poster hash: 11947...959 Dette hjelper nok ts mye. NotAnonymous poster hash: 406d6...d2a 8
Heart Skrevet 31. desember 2014 #45 Skrevet 31. desember 2014 Ts Jeg kan vel si at, ja, det var spor etter penetrering. Var ganske tydelig allerede da de skulle sette inn det jævla spekulumet. Så der har dere mitt liv nå. Godt nyttår liksomAnonymous poster hash: 395cf...3fc Det var veldig leit å høre. Bra du kom deg til legevakten! Du føler deg nok ganske elendig, så jeg håper du har noen rundt deg du kan snakke med og som kan ta vare på deg. Forslaget om å ta kontakt med Dixie var ikke dumt, for de vet litt om hvordan det kjennes inne i hodet ditt akkurat nå. Jeg vet at det kanskje ikke hjelper noe særlig å si det, men jeg sier det likevel: Prøv å ikke tenke så mye på hva du gjorde og på hva som kanskje hadde skjedd eller ikke skjedd dersom du hadde gjort et eller annet annerledes (gått et annet sted til en annen tid eller noe slikt), for dette er noe som dessverre kan skje hvem som helst hvis man bare er uheldig nok. I min familie og omgangskrets er det to som har opplevd omtrent det samme som deg, og en tredje som unnslapp ved en tilfeldighet. Hvis det kan være til noen oppmuntring så har de klart å komme igjennom det, og det kan også du klare. Jeg er ikke noe særlig på sånn cyber-klemming, men du fortjener det sannelig. Ønsker deg alt godt videre. 4
kjøttmeis Skrevet 31. desember 2014 #46 Skrevet 31. desember 2014 Klem til deg. Dette må være tøft å gå igjennom. Hvis du trenger noen å snakke med er det nok mange her som ønsker å hjelpe deg. Om du vil kan du godt sende meg PM, hvis du føler for det så klart. Snakk med venner, familie eller ta kontakt med noen som kan hjelpe og støtte deg videre. Det er ikke noe særlig å holde det for seg selv; det blir ekstra tungt og kan bli vanskelig å bære på. Og som Heart sier; prøv å ikke tenke for mye på hva som kunne skjedd annerledes. Det som har skjedd, er skjedd og det kan skje hvem som helst. 1
Stueloff Skrevet 31. desember 2014 #48 Skrevet 31. desember 2014 Vet ikke helt hva jeg skal si, vil bare gi deg en klem
Frøkenanonym Skrevet 31. desember 2014 #50 Skrevet 31. desember 2014 Har du prata med kjæresten din om dette? Vanskelig situasjon dette, ts. Håper du har noen gode venner/familie rundt deg til å prate om dette, evt en psykolog. Stor klem til deg 1
magicpie Skrevet 31. desember 2014 #51 Skrevet 31. desember 2014 Ts Jeg kan vel si at, ja, det var spor etter penetrering. Var ganske tydelig allerede da de skulle sette inn det jævla spekulumet. Så der har dere mitt liv nå. Godt nyttår liksomAnonymous poster hash: 395cf...3fc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #52 Skrevet 31. desember 2014 Ts Nei, jeg har ikke pratet med kjæresten enda. Han kommer hjem om 4 dager. Jeg aner ikke hva jeg skal si. Anonymous poster hash: 395cf...3fc
minister-mio Skrevet 31. desember 2014 #53 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Ts Nei, jeg har ikke pratet med kjæresten enda. Han kommer hjem om 4 dager. Jeg aner ikke hva jeg skal si.Anonymous poster hash: 395cf...3fc Er han en skikkelig kjæreste kommer han til å støtte deg. Det kommer nok til å være tøft for han å høre hva du har vært utsatt for, men støtte deg må han. Endret 31. desember 2014 av mini-mio
Aldrisur Skrevet 31. desember 2014 #54 Skrevet 31. desember 2014 Ts Nei, jeg har ikke pratet med kjæresten enda. Han kommer hjem om 4 dager. Jeg aner ikke hva jeg skal si.Anonymous poster hash: 395cf...3fc Du får vel bare si det som det er. Du har jo ikke gjort noe galt her, så beskriv hendelsen for ham slik du gjorde for oss i hovedinnlegget ditt. Vi er mange som tenker på deg i kveld. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #55 Skrevet 31. desember 2014 Ts Nei, jeg har ikke pratet med kjæresten enda. Han kommer hjem om 4 dager. Jeg aner ikke hva jeg skal si.Anonymous poster hash: 395cf...3fc Bare vær ærlig. Dette er noe du ikke kunne noe for. Han kommer nok til å støtte deg og være forståelsesfull. Lykke til, søk hjelp om du føler for det. Anonymous poster hash: 4dd8c...b98
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #56 Skrevet 31. desember 2014 Men jeg er så lost. Og blir fysisk kvalm/brekker meg når jeg ser blåmerkene. Hvor lenge varer blåmerker? De er så store og ekle på lårene mine. Ser grusomt ut. Føler meg som søppel for å være ærlig. Ble ikke den starten på det nye året jeg hadde sett for meg. Venter enda på svar på alle prøvene (DNA, stoffer osv)Anonymous poster hash: 395cf...3fc 2
Papirfly Skrevet 31. desember 2014 #57 Skrevet 31. desember 2014 Herregud, jeg synes så synd på deg. Det er sykt at man ikke kan ta en øl på byen uten å være i fare for å bli dopet ned og voldtatt. Håper du får gode svar på de prøvene og kan gå til anmeldelse. Og med mindre kjæresten din er verdens største kålhue, så skal han støtte deg gjennom det du har opplevd. Du skal ikke, under noen omstendighet, føle skyldfølelse for dette! Jeg forstår nesten ikke at du ikke har ringt ham allerede. Noen må du prate med! 5
minister-mio Skrevet 31. desember 2014 #58 Skrevet 31. desember 2014 Er du alene i kveld? Kan du ringe til kjæresten din?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #59 Skrevet 31. desember 2014 Jeg skulle egentlig på fest i kveld, men står klart over det. Vil virkelig ikke ringe kjæresten min nå. Må vente litt. Jeg vet jo ingenting enda. Føler meg bare hardt brukt og kastet vekk, og føler jeg kan FØLE på kroppen at jeg er blitt hardt brukt. Jeg bare aner ikke hvem det var!!! Og hvordan? Hvorfor?? Anonymous poster hash: 395cf...3fc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2014 #60 Skrevet 31. desember 2014 Kjæresten din skal støtte deg gjennom dette. Det er det minste man skal kunne forvente av en kjæreste. Anonymous poster hash: 11947...959 Anonymous poster hash: 11947...959
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå