Gå til innhold

Innser at jeg har vært en dobbeltmoralist!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest hvordan mange kvinner forholder seg til menns rettigheter ved farskap (les: dersom man ikke vil ha forsørgeransvar, så ikke ha sex eller bruk kondom), så har jeg endret synspunkt på selvbestemt abort fra å støtte det til å være i mot det.

Altså, dersom du som kvinne blir gravid og ønsker abort.. synd, da burde du la være å ha ubeskyttet sex eller sex overhodet. (Unntak ved ufrivillig graviditet og høy risiko for morens liv og helse osv, presisert for kverulantene som er vrange nok til å ikke anta det).



Anonymous poster hash: 30c63...f3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg også lært ei lekse!

Inntil nylig har jeg vært en forkjemper for kvinners rett til å stemme, på tross av at jeg ikke bryr meg om politikk. Men det som har vært viktig for meg har vært prinsippet om å få gjøre som man vil.

Samtidig har jeg vært motstander av innvandring, ettersom alle overfallsvoldtekter begås av innvandrere.

Men jeg innser nå at disse to holdningene ikke henger på greip, og at jeg blir nødt til å ta et oppgjør med en av dem.

Derfor er jeg fra nå av motstander av kvinnelig stemmerett, ettersom jeg mener å vite at det ikke fantes innvandring før kvinner fikk stemmerett.



Anonymous poster hash: dc746...856
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. du har virkelig ikke skjønt det. du er helt forvirret. du skjønner ingenting. virkelig ingenting. men jeg digger deg. ;)



Anonymous poster hash: 0bcde...5d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...