Gå til innhold

Hva syntes dere om dette? Er lettkledd kvinner horer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvorfor noen kvinner absolutt må gå så lettkledd ute på byen jeg. For å vise seg fram? Må være pga det. Alle vet godt at det finnes voldtekts menn. Sjansen er større når de går alene og lettkledd. Dessuten vil det alltid være noen som synes at å gå lettkledd ute blant folk der nesten alt stikker ut ser horete ut. Hvorfor er det helst kvinner som blir kalt hore? Kanskje for det finnes flest kvinnelige horer som selger seg selv.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hor, se ekteskapsbrudd; i daglig tale også om kjønnslig omgang utenfor ekteskap i sin alminnelighet, særlig hvis det gjelder løse forhold.

https://snl.no/hor

Du har altså helt rett, men feil. En hore er ikke en som prostituerer seg. En hore er en som har sex med noen vedkommende ikke er gift med.

Anonymous poster hash: e7006...046

Det er forskjell på å bedrive hor og å være hore. Man kan bedrive hor uten å være hore. En hore er en som tar betalt for seksuelle tjenester. Å bedrive hor er å ha sex med en man ikke er gift med.

Ellers så synes jeg hele denne diskusjonen er tåpelig. Hvordan man går kledd og hvordan man praktiserer sitt seksualliv er to forskjellige ting. Det finnes folk som er konservativt kledd og som stadig skifter partnere. Det finnes jenter på naturiststrender som mener man skal vente med sex til ekteskapet (Nei de er ikke mange men de finnes!)

Anonymous poster hash: d7443...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at vi lever i et land der kvinner får lov til å kle seg slik de selv ønsker. Vi trenger ikke alltid synes det er pent eller passende, men det er heldigvis deres eget valg og den friheten må vi sette pris på. Skål for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Det er kanskje litt drøyt å kalle noen hore på grunn av klesvalg. Det vi imidlertid kan være enige om er at det ser latterlig dumt og veldig slum/underklasse-aktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...