Gå til innhold

Hva skal til for at du opplever den du dater som klengete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva f***? Går det virkelig an? Skjønner ikke hvordan slike folk tenker...

Nei du spør godt, er skuffende når han virker oppgående først så tar det helt av. Han spurte også om vi kunne gifte oss, riktignok med en litt spøkefull tone men for meg ble det bare for mye. Svarte han tilbake med å si med samme spøkefulle tone at det er nok litt tidlig, også spør han etterpå om vi skal bli sammen... altså :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere her;

Gjelder det samme for meldinger på Facebook? Bruker dere tilsvarende lang tid? Driver og skriver med en der (vi skrev tidligere på Sukker), og han kan bruke 5-7 dager på å svare :dry: Antar at han har en viss interesse, for han skriver tilsvarende langt som meg, og fører gjerne samtalen videre. Hvorfor bruke så lang tid på å svare, liksom?

Anonymous poster hash: 43e2b...53d

Det spørs vel litt hvor lang tid dette har pågått, om dere aldri kommer dere videre er det jo kjipt. Men har akkurat vert i en lignende situasjon. Først ble jeg irritert, men når jeg tenkte over det var det jo på en måte ganske koselig. Han holdt jo samtalen varm over mye lengre tid, det ble mer spennende og det minte meg litt på hvordan det kanskje var da man skrev brev til hverandre.. Men det må jo på et tidspunkt kanskje bli noe mer? Å møtes, å utveksle tlf.nummer osv. Men sikkert lurt å svare litt i samme stil, ikke kaste deg over når han endelig svarer men ta det litt chill du også :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klengete er for meg er når man blir ringt opp femten ganger daglig og vedkommende forventer at man skal snakke i flere timer for hver samtale (!). Akk, 13 år, før vi gutta skjønte at jentene hadde noe annet enn irritasjon å tilby. Dét var iallefall klengete, det.

Som voksen må jeg si at grensen går når man ikke får naturlige pusterom. Det være seg på Facebook eller på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som forbinder klengete med nærkontakt?

Nei jeg også.

Blir for mye om han konstant må være nær meg, kysse meg osv. Når jeg reagerer har andre rundt meg reagert også, så på det stadiet irriterer han ikke bare meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel litt hvor lang tid dette har pågått, om dere aldri kommer dere videre er det jo kjipt. Men har akkurat vert i en lignende situasjon. Først ble jeg irritert, men når jeg tenkte over det var det jo på en måte ganske koselig. Han holdt jo samtalen varm over mye lengre tid, det ble mer spennende og det minte meg litt på hvordan det kanskje var da man skrev brev til hverandre.. Men det må jo på et tidspunkt kanskje bli noe mer? Å møtes, å utveksle tlf.nummer osv. Men sikkert lurt å svare litt i samme stil, ikke kaste deg over når han endelig svarer men ta det litt chill du også :)

Lykke til!

Takk for svar! Det var beroligende å lese! Og nei, har ikke pågått så lenge enda, så jeg tenker at jeg ikke skal la meg stresse av det, men som du sier, ta det chill. Det gjør det jo desto mer spennende å få svar, liksom, for da har det gått litt tid :laugh:

Anonymous poster hash: 43e2b...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...