AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #41 Skrevet 28. desember 2014 Jo, det kan jeg selvfølgelig. Jeg gjør dette utelukkende for å hjelpe. Ingen grunn til å være krass. Hvorfor skal folk bry seg om hva du syns om dem? Folk har forskjellig smak... Anonymous poster hash: a5644...3fb 5
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #42 Skrevet 28. desember 2014 Hvorfor skal folk bry seg om hva du syns om dem? Folk har forskjellig smak... Anonymous poster hash: a5644...3fb Selvfølgelig. Som understreket tildligere er dette utelukkende et frivillig tilbud som jeg tilbyr pro bono. Det er både underholdene og kanskje oppklarende for noen. Adjø.
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #43 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Kickstarter morgendagen med å gi en liten smakebit på hva som er i vente. Bare fordi frk.k sa jeg skulle poste her Tar meg friheten til å benytte en tidligere deltaker(ikke nekt for at du gjerne hadde meldt deg på i morgen du også). Nå skal det sies at bilde er fjernet, og i mangel på et fotografisk minne må jeg beklage om dette ikke stemmer, men mener å huske at kvinneguidens egen fotballflue er slående lik Kate Mara, kjent fra blant annet House of Cards: http://www.rouge18.com/wp-content/uploads/2014/01/kate-mara-golden-globes-2014.jpg Endret 29. desember 2014 av ninuska_
Gjest Winza Skrevet 28. desember 2014 #44 Skrevet 28. desember 2014 Selvfølgelig. Som understreket tildligere er dette utelukkende et frivillig tilbud som jeg tilbyr pro bono. Det er både underholdene og kanskje oppklarende for noen. Adjø. Om du syns noen er stygg vil du si det til personen da? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #45 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Kickstarter morgendagen med å gi en liten smakebit på hva som er i vente. Tar meg friheten til å benytte en tidligere deltaker(ikke nekt for at du gjerne hadde meldt deg på i morgen du også). Nå skal det sies at bilde er fjernet, og i mangel på et fotografisk minne må jeg beklage om dette ikke stemmer, men mener å huske at kvinneguidens egen fotballflue er slående lik Kate Mara, kjent fra blant annet House of Cards: http://www.rouge18.com/wp-content/uploads/2014/01/kate-mara-golden-globes-2014.jpg Ehh.. hadde ikke fluen store blå øyne og en annen ansiktsform? Anonymous poster hash: 3d50d...c81 Endret 29. desember 2014 av ninuska_ 3
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #46 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Om du syns noen er stygg vil du si det til personen da? For at denna tråden skal beholde sin underholdningsverdi kan jeg ikke gi 10/10 til alle(noe jeg heller ikke har gjort), men samtidig vil jeg selvfølgelig ikke trekke frem negative sider ved en person, bare positive, for ingen er utelukkende stygge. Men ikke fortell det til noen for halve morroa med denne tråden er å provosere litt. Endret 28. desember 2014 av jurgy 1
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #47 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Ehh.. hadde ikke fluen store blå øyne og en annen ansiktsform? Anonymous poster hash: 3d50d...c81 Bilde jeg fikk se var fra siden, og synes hvertfall det likna rimelig bra på Kate Mara. Når det gjelder øyne nevnte jeg noe om mangel på fotografisk hukommelse, og øyenfarge faller selvfølgelig under dette Endret 28. desember 2014 av jurgy
Gjest Winza Skrevet 28. desember 2014 #48 Skrevet 28. desember 2014 Kickstarter morgendagen med å gi en liten smakebit på hva som er i vente. Tar meg friheten til å benytte en tidligere deltaker(ikke nekt for at du gjerne hadde meldt deg på i morgen du også). Nå skal det sies at bilde er fjernet, og i mangel på et fotografisk minne må jeg beklage om dette ikke stemmer, men mener å huske at kvinneguidens egen fotballflue er slående lik Kate Mara, kjent fra blant annet House of Cards: Ser ikke likheten i det hele tatt 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #49 Skrevet 28. desember 2014 Dette må være den mest idiotiske tråden jeg har kommet over her på lenge. En persons mening om andre sitt utseendet, haha. Dømt til å feile. Hvorfor? Fordi ALLE har forskjellige preferanser de liker. Du gir en i tråden 8,5 noe som er utrolig urealistisk siden du kunne spurt en annen og den personen hadde sakt 5/10 (vanlig person i gata) eller en annen kanskje 3/10... haha. For en meget spesiell person du er TS. Anonymous poster hash: bb723...ab4 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #50 Skrevet 28. desember 2014 Jeg er litt usikker på kuken min, kan du rate den? Anonymous poster hash: f3074...c05 8
goldenchanel Skrevet 28. desember 2014 #51 Skrevet 28. desember 2014 Jeg tror endel her tar dette litt for seriøst, noen som mangler humor? tråden er jo kun for gøy og for å skape underholdning. Hvilken rolle spiller det ang hvilken karrakter noen på nettet setter på deg? Har folk her inne virkelig så dårlig selvtilit at de bryr seg om noen rater dem 3,5 eller 8? Aldri skjønt hvorfor de som ikke har noe positivt å bidra med til trådene alltid må komme med x antall idiotiske bemerkninger om tråden. Kan dere ikke bare la det forbigå i stillhet? God jul! 9
Gjest Eurodice Skrevet 28. desember 2014 #52 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Selvfølgelig. Som understreket tildligere er dette utelukkende et frivillig tilbud som jeg tilbyr pro bono. Det er både underholdene og kanskje oppklarende for noen. Adjø. "Beauty lies in the eyes of the beholder" Endret 28. desember 2014 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #53 Skrevet 28. desember 2014 Denne tråden må jo være løsningen til kvinnen bak denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=897005 Så vet hun hva hun kan forvente, liksom. Anonymous poster hash: 66721...859 2
Gjest fotballflue Skrevet 28. desember 2014 #54 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Kickstarter morgendagen med å gi en liten smakebit på hva som er i vente. Tar meg friheten til å benytte en tidligere deltaker(ikke nekt for at du gjerne hadde meldt deg på i morgen du også). Nå skal det sies at bilde er fjernet, og i mangel på et fotografisk minne må jeg beklage om dette ikke stemmer, men mener å huske at kvinneguidens egen fotballflue er slående lik Kate Mara, kjent fra blant annet House of Cards: http://www.rouge18.com/wp-content/uploads/2014/01/kate-mara-golden-globes-2014.jpg Kan ikke si jeg ser så mange likheter selv altså Det eneste må være den "gropa" på haka Endret 29. desember 2014 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #55 Skrevet 28. desember 2014 Er det deg i profilbildet ts? Kan du ikke i det minste poste et bilde av deg uten ansikt for at vi skal få vite hva slags utseende som bedømmer oss? Dette er meg Anonymous poster hash: 092bf...402 1
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #57 Skrevet 28. desember 2014 Dette må være den mest idiotiske tråden jeg har kommet over her på lenge. En persons mening om andre sitt utseendet, haha. Dømt til å feile. Hvorfor? Fordi ALLE har forskjellige preferanser de liker. Du gir en i tråden 8,5 noe som er utrolig urealistisk siden du kunne spurt en annen og den personen hadde sakt 5/10 (vanlig person i gata) eller en annen kanskje 3/10... haha. For en meget spesiell person du er TS. Anonymous poster hash: bb723...ab4 Jeg har aldri sagt at mine preferanser er noen universiell fasit. Med det sagt er det vel rimelig innlysende at vi alle har en rimelig lik oppfatning av hva som er en 8`er og hva som er en 3`er. Jeg er litt usikker på kuken min, kan du rate den? Anonymous poster hash: f3074...c05 Nei? Jeg tror endel her tar dette litt for seriøst, noen som mangler humor? tråden er jo kun for gøy og for å skape underholdning. Hvilken rolle spiller det ang hvilken karrakter noen på nettet setter på deg? Har folk her inne virkelig så dårlig selvtilit at de bryr seg om noen rater dem 3,5 eller 8? Aldri skjønt hvorfor de som ikke har noe positivt å bidra med til trådene alltid må komme med x antall idiotiske bemerkninger om tråden. Kan dere ikke bare la det forbigå i stillhet? God jul! Ja, det er egentlig rimelig fasinerende. Mye bittre mennesker uten humor her inne. Kan ikke si jeg ser så mange likheter selv altså Det eneste må være den "gropa" på haka Har du aldri hørt ordtaket; Det er gropa på haka som definerer et ansikt? Er det deg i profilbildet ts? Kan du ikke i det minste poste et bilde av deg uten ansikt for at vi skal få vite hva slags utseende som bedømmer oss? Dette er meg Anonymous poster hash: 092bf...402 Ja det er meg.
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #58 Skrevet 28. desember 2014 Velkommen, kanskje du har lyst til å bidra?
Gjest fotballflue Skrevet 28. desember 2014 #59 Skrevet 28. desember 2014 Har du aldri hørt ordtaket; Det er gropa på haka som definerer et ansikt? 3
Gjest lecter Skrevet 28. desember 2014 #60 Skrevet 28. desember 2014 Haha hadde jeg vist hvordan man fjernet bilde hadde jeg prøvd meg her allså!:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå