AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #1 Skrevet 23. desember 2014 Hei. Jeg er ei lita jente på 25, og jeg har bare hatt ett forhold som varte i 5 år. Exen min var høy og kjekk man absolutt ingen kjekkas. Jeg ble sammen med han pga personligheten, men dessverre passet vi ikke sammen så det gikk til hell. Nå har jeg vært singel i 3 år, og jeg har siden den gang møtt en god del menn. Jeg har sett at jeg kun har draget på menn jeg ikke finner spesielt seksuelt tiltrekkende, da flere av de har enten røde gener eller overvekt osv. Beklager for dette utsagnet om røde gener, men slik er jeg. Jeg har ellers gitt opp håpet på å treffe noen jeg kan bli sammen med som jeg finner tiltrekkende, så jeg har bestemt meg for å senke standarden å heller fokusere på personlighet. Ellers har jeg fått alle menn jeg vil til sengs, men dette begynner jeg å bli lei av da jeg ønsker noen å være sammen med. Da jeg begynte å date en gammel flamme begynte alle vennene mine å reagere, de sa jeg kunne få mye bedre og at jeg måtte slutte å ta til takke med det første og beste som kom rekende. Jeg møtte meg selv i døren, og jeg fant faktisk ut at jeg kan få bedre. Jeg har en jeg faktisk er seksuelt tiltrekkende til og som jeg liker, men han bor i Spania. Jeg skal besøke han etter jul og da skal jeg bo hjemme til han. Jeg har alltid ønsket at jeg kunne få vakre barn, og jeg kunne derfor tenkt meg å bli gravid med han. Jeg har så lyst på et barn som er blanding av meg og han jeg virkelig forguder. Men jeg vet at dette høres forferdelig ut da eneste kriterier er utseendet, men slik har det altså blitt. Jeg luftet denne tanken til ei venninne som er meget pen, og hun syntes det hørtes forferdelig ut. Men hva vet vel henne om dette hun som får alle hun peker på. Jeg vil virkelig ikke at mine barn skal gjennomgå mobbing og slikt da jeg selv har sett hva det kan gjøre med folk. Jeg vet at dette høres helt på tryne ut, men jeg er overfladisk og jeg har prøvd å finne lykken med menn som liker meg, men jeg finner ikke de tiltrekkende. Ikke døm meg, jeg er bare rett og slett ærlig! Så helst ikke kom med hat meldinger eller annet, da jeg selv er fult klar over at dette er litt i overkant overfladisk. Anonymous poster hash: 256d2...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #2 Skrevet 23. desember 2014 du har ingen garanti for at barnet blir vakkert med en vakker far Anonymous poster hash: 849f6...620 48
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #3 Skrevet 23. desember 2014 Wow, sier bare jeg. Er det mulig å være så overfladisk Hvordan ser du ut selv da? Modellpen? Husk at personer med et såkalt vakkert ytre ikke nødvendigvis får smellvakre barn, men helt ordinære barn. Å som mamma så elsker man barnet sitt uavhengig av barnets utseende. Anonymous poster hash: cf590...cbc 17
Ian Skrevet 23. desember 2014 #4 Skrevet 23. desember 2014 Dette blir litt som å være djevelens advokat ved å i det hele tatt gi deg et seriøst forslag på løsning. Velg en klinikk hvor du kan se bilde av donor, hvis dette i det hele tatt finnes? 8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #5 Skrevet 23. desember 2014 du har ingen garanti for at barnet blir vakkert med en vakker far Anonymous poster hash: 849f6...620 Det er jeg klar over, men sjansen blir større. Selv er jeg veldig lys i huden, og jeg har selv røde gener i slekten så om jeg hadde fått barn med han jeg nylig drev på med så hadde vi garantert fått barn med røde gener. Ts. Anonymous poster hash: 256d2...8ee
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #6 Skrevet 23. desember 2014 du har ingen garanti for at barnet blir vakkert med en vakker farAnonymous poster hash: 849f6...620 Dette. Og når du er 25 er du vel litt for gammel til å omtale deg selv som en "liten jente"? Du trenger å bli litt mer voksen før du tenker på å få barn høres det ut som. Anonymous poster hash: 7c760...d2e 26
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #7 Skrevet 23. desember 2014 Det er jeg klar over, men sjansen blir større. Selv er jeg veldig lys i huden, og jeg har selv røde gener i slekten så om jeg hadde fått barn med han jeg nylig drev på med så hadde vi garantert fått barn med røde gener. Ts. Anonymous poster hash: 256d2...8ee Nei, sjansen blir ikke større. Anonymous poster hash: 849f6...620 4
Gjest Hummels Skrevet 23. desember 2014 #8 Skrevet 23. desember 2014 (endret) Så hvis barnet blir stygt så skal du kaste det bort? "GIID JEG VIL HA VAKRE BARN!" Vær fornøyd med de barna du får. Ikke gjør ungen din til en pyntedukke. Det er et barn. Ikke porselensdukke. Barn blir vakre uansett i foreldrenes øyner, men kanskje ikke dine? Er forbanna på kjerringer som er opptatt av utseendet på sine egne barn! At det går an. Dessuten kan ikke menn holde ut med ei sånn som deg. Ikke mange som klarer det. Endret 30. desember 2014 av ninuska_ 16
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #9 Skrevet 23. desember 2014 Dette. Og når du er 25 er du vel litt for gammel til å omtale deg selv som en "liten jente"? Du trenger å bli litt mer voksen før du tenker på å få barn høres det ut som.Anonymous poster hash: 7c760...d2e Jeg er ganske liten i vekst da jeg bare er 1,60 Anonymous poster hash: 256d2...8ee
Gjest Nanna87 Skrevet 23. desember 2014 #10 Skrevet 23. desember 2014 Ingen garanti på å få vakre barn har jeg hørt!
Gjest Hummels Skrevet 23. desember 2014 #11 Skrevet 23. desember 2014 Jeg er ganske liten i vekst da jeg bare er 1,60 Anonymous poster hash: 256d2...8ee Du er sikkert egentlig 14-16 år 7
Gjest oleoh Skrevet 23. desember 2014 #12 Skrevet 23. desember 2014 Tror du virkelig noen vil ha barn med deg når du er slik? Og dette med rødt hår, hva er egentlig problemet. Alle personene jeg kjenner med rødt hår har vert fryktelige gode, og jeg ville personlig bare vert glad for å gifte meg med og blitt i lag med ei jente med rødt hår. Det som er fint er for øvrig noe som er i forandring, og i fremtiden har jeg en følelse at det kommer til å bli slik som i gamledager.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #13 Skrevet 23. desember 2014 Jeg håper du og denne degosen din får et barn så rødt som en skotte og så blubbete som en potetsekk. Dog ikke for barnets skyld. Anonymous poster hash: 4d236...77c 8
Gjest Jon blund Skrevet 23. desember 2014 #14 Skrevet 23. desember 2014 Hei. Jeg er ei lita jente på 25, og jeg har bare hatt ett forhold som varte i 5 år. Exen min var høy og kjekk man absolutt ingen kjekkas. Jeg ble sammen med han pga personligheten, men dessverre passet vi ikke sammen så det gikk til hell. Nå har jeg vært singel i 3 år, og jeg har siden den gang møtt en god del menn. Jeg har sett at jeg kun har draget på menn jeg ikke finner spesielt seksuelt tiltrekkende, da flere av de har enten røde gener eller overvekt osv. Beklager for dette utsagnet om røde gener, men slik er jeg. Jeg har ellers gitt opp håpet på å treffe noen jeg kan bli sammen med som jeg finner tiltrekkende, så jeg har bestemt meg for å senke standarden å heller fokusere på personlighet. Ellers har jeg fått alle menn jeg vil til sengs, men dette begynner jeg å bli lei av da jeg ønsker noen å være sammen med. Da jeg begynte å date en gammel flamme begynte alle vennene mine å reagere, de sa jeg kunne få mye bedre og at jeg måtte slutte å ta til takke med det første og beste som kom rekende. Jeg møtte meg selv i døren, og jeg fant faktisk ut at jeg kan få bedre. Jeg har en jeg faktisk er seksuelt tiltrekkende til og som jeg liker, men han bor i Spania. Jeg skal besøke han etter jul og da skal jeg bo hjemme til han. Jeg har alltid ønsket at jeg kunne få vakre barn, og jeg kunne derfor tenkt meg å bli gravid med han. Jeg har så lyst på et barn som er blanding av meg og han jeg virkelig forguder. Men jeg vet at dette høres forferdelig ut da eneste kriterier er utseendet, men slik har det altså blitt. Jeg luftet denne tanken til ei venninne som er meget pen, og hun syntes det hørtes forferdelig ut. Men hva vet vel henne om dette hun som får alle hun peker på. Jeg vil virkelig ikke at mine barn skal gjennomgå mobbing og slikt da jeg selv har sett hva det kan gjøre med folk. Jeg vet at dette høres helt på tryne ut, men jeg er overfladisk og jeg har prøvd å finne lykken med menn som liker meg, men jeg finner ikke de tiltrekkende. Ikke døm meg, jeg er bare rett og slett ærlig! Så helst ikke kom med hat meldinger eller annet, da jeg selv er fult klar over at dette er litt i overkant overfladisk. Anonymous poster hash: 256d2...8ee Du kan jo få vakre barn selv om du får barn med en som ikke klassifiseres som allmenn "vakker" av samfunnet 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #15 Skrevet 23. desember 2014 Siden du selv skriver at du skjønner hvor på trynet dette er skal jeg ikke nevne det. Men det jeg kan si er, jeg kjenner et par hvor hun var skolens prinsesse og han skolens kjekkas. Dette forble de utover skolealder selvfølgelig, de ble sammen og fikk barn. Vel, barnet fikk ikke foreldrenes beste gener for å si det forsiktig. Faktisk likner ikke ungen på noen av de sånn egentlig, og er nok ikke blitt et vakkert barn, helt ærlig. Kjenner også til et vakkert par som fikk et barn med hareskår som måtte operere noe som synes veldig godt den dag i dag. Sier bare du har ingen garanti for at barnet blir vakkert... Anonymous poster hash: babc3...08f 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #16 Skrevet 23. desember 2014 Hvis du kun har draget på mindre attraktive menn, så hjelper det kanskje ikke heller med en attraktiv mann for vakre barn... Virker ikke som om du er en 10'er heller da akkurat haha. Anonymous poster hash: 0154e...f1b 7
Gjest Hummels Skrevet 23. desember 2014 #17 Skrevet 23. desember 2014 Jeg håper du og denne degosen din får et barn så rødt som en skotte og så blubbete som en potetsekk. Dog ikke for barnets skyld. Anonymous poster hash: 4d236...77c De mennene som holder ut med henne må være skikkelige tøffelmenn. Hun er nok ei tenåringsjente som leker seg, eller ei som skal ha en unge og så gå fra mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #18 Skrevet 23. desember 2014 Virker ikke som om du er en 10'er heller da akkurat haha. Anonymous poster hash: 0154e...f1b I hvert fall ikke når det gjelder personligheten. Den er på 0. Anonymous poster hash: 79fb2...bde 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2014 #19 Skrevet 23. desember 2014 De mennene som holder ut med henne må være skikkelige tøffelmenn. Hun er nok ei tenåringsjente som leker seg, eller ei som skal ha en unge og så gå fra mannen. Hun vil bare bli gravid med ham. Det virker ikke som om hun er interessert i noe mer enn å bruke ham til å skaffe seg en baby-accessoir. Anonymous poster hash: 4d236...77c 4
Gjest Nanna87 Skrevet 23. desember 2014 #20 Skrevet 23. desember 2014 De mennene som holder ut med henne må være skikkelige tøffelmenn. Hun er nok ei tenåringsjente som leker seg, eller ei som skal ha en unge og så gå fra mannen. Trenger ikke å være frekk! Hun sier selv hun vet hun er på trynet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå