Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #21 Skrevet 26. desember 2014 Nei, tror jeg står over altså Du får heller smøre deg med tålmodighet å se om det popper opp noen kvinnefjes. Hehe, regner med bildet ditt er fjerde eller femte som dukker opp. Vi snakkes.
goldenchanel Skrevet 26. desember 2014 #22 Skrevet 26. desember 2014 (endret) *snip snip bilder borte* Kjør på og rate meg Endret 26. desember 2014 av goldenchanel 2
Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #23 Skrevet 26. desember 2014 Haha, det som er mer tragisk enn tråden og temaet i seg selv, er hvor krast og aggressivt du går i forsvarsposisjon fordi ikke alle kaster seg på kne i hyllest over hvor grei du er som tilbyr en sånn super tjeneste, og hvordan du liksom stiller deg helt uforstående til at det kommer reaksjoner i form av latterliggjøring og annen kritikk. Virkelig. Du vil altså være den som avgjør hvilket "nivå" folk ligger på utseendemessig. Hva mener du om at kanskje unge og usikre jenter setter lit til det du skriver? Har du reflektert noe over om hvorvidt de som føler behovet for å bli rangert av en KGer kanskje er usikre i utgangspunktet? Denne tråden har potensiale til å bli stygg. Virkelig. KG oversvømmes av "ærlige" folk nok som det er, som mener de har rett til å skrive hva de vil om andres kropp. Anonymous poster hash: 214d0...168 Slapp av a. Førs det første er det helt frivillig å poste, for det andre er det litt ufint å dømme tråden nord og ned før en eneste rating i det hele tatt er gitt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #24 Skrevet 26. desember 2014 Forresten... Anonymous poster hash: 6e974...fc2
Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #25 Skrevet 26. desember 2014 Haha. Bare jeg som er frista? Er dødsnysgjerrig på hvordan jeg hadde blitt rata, jeg. Og for så vidt på hvordan andre hadde blitt det og. Aller enkleste form for underholdning - liker'e! Se her renner dem inn ja. Mange som ikke deler min form for humor, det har jeg mang en gang fått stadfestet på tinder, men det er heldigvis frivillig å klikke seg inn her. 1
Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #26 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Kjør på og rate meg Og vi har en vinner. Som lovet skal jeg bruke en sløv kniv på første bidrag. Et noe spesielt bilde å rate, men du skal selvfølgelig evalueres på lik linje med alle andre. For det første trekker jeg litt for hva som virker å være en noe billig bil(Skoda?). Videre virker brølet å være noe tilgjort. Ansiktet virker å ha gode proporsjoner og ingen umiddelbare svakheter kan trekkes frem. 8.2/10 (Ser du har lagt ut et nytt bilde. Faktisk en meget god start på hva som kommer til å bli en lang tråd. Bumper deg opp til 8.5/10. Blir litt som om et par danser veldig bra første runde av skal vi danse - må spare litt på 10`erne.) Endret 26. desember 2014 av jurgy
Gjest Blubberella Skrevet 26. desember 2014 #27 Skrevet 26. desember 2014 Kjør på og rate meg Så fine tenner du har! *misunnelig* Jeg har en kjæreste til å rate meg. Han er muligens ikke veldig objektiv men det er helt greit!
LilleCa Skrevet 26. desember 2014 #28 Skrevet 26. desember 2014 Kjør på og rate meg Så søt du er! Bruker du tannblekning eller er du bare heldig?
goldenchanel Skrevet 26. desember 2014 #29 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Så fine tenner du har! *misunnelig* Jeg har en kjæreste til å rate meg. Han er muligens ikke veldig objektiv men det er helt greit! Har saboer selv, vært sammen i 4 år men uansett morsomt å høre hva noen lirer av seg Så søt du er! Bruker du tannblekning eller er du bare heldig? Aldri brukt tannbleking, bruker den blå tannkremen pepsodent eller hva den heter og tanntråd 2 ganger om dagen. Tennene mine ble faktisk hvitere da jeg begynte regelmessig med tanntråd :S Endret 26. desember 2014 av goldenchanel 1
Gjest fotballflue Skrevet 26. desember 2014 #30 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Bare fordi frk.k sa jeg skulle poste her Endret 26. desember 2014 av fotballflue 2
goldenchanel Skrevet 26. desember 2014 #31 Skrevet 26. desember 2014 Og vi har en vinner. Som lovet skal jeg bruke en sløv kniv på første bidrag. Et noe spesielt bilde å rate, men du skal selvfølgelig evalueres på lik linje med alle andre. For det første trekker jeg litt for hva som virker å være en noe billig bil(Skoda?). Videre virker brølet å være noe tilgjort. Ansiktet virker å ha gode proporsjoner og ingen umiddelbare svakheter kan trekkes frem. 8.2/10 (Ser du har lagt ut et nytt bilde. Faktisk en meget god start på hva som kommer til å bli en lang tråd. Bumper deg opp til 8.5/10. Blir litt som om et par danser veldig bra første runde av skal vi danse - må spare litt på 10`erne.) Takker for ratingen, min samboer syns jeg er en 10ér så det holder lenge for meg Når det kommer til bilen så er det en liten buddy, en av mange biler i familien 2
Frk.K Skrevet 26. desember 2014 #32 Skrevet 26. desember 2014 Bare fordi frk.k sa jeg skulle poste her ^Kan jeg aldri tenke meg. 10/10 1
Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #33 Skrevet 26. desember 2014 Takker for ratingen, min samboer syns jeg er en 10ér så det holder lenge for meg Når det kommer til bilen så er det en liten buddy, en av mange biler i familien Jo bare hyggelig. Apropos, jeg vil fra nå av bare rate jenter som er single(neida). Ser det akuratt nå er 30 brukere som leser temaet. Jeg hadde stor tro på at dette ville slå ann, til og med overgå fotballfruetråden, kanskje jeg en gang i fremtiden kan ta Janh Teigens vakre ord i min munn; virkeligheten ble større enn drømmen.
Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #35 Skrevet 26. desember 2014 Bare fordi frk.k sa jeg skulle poste her Tydelig at vi i starten ikke har et representativt utvalg fra kvinneguiden, eller samfunnet generelt sett for den del, men vi får satse på at alle sammen stikker innom etterhvert og at vi til slutt ender opp med en nogen lunde normalfordelt karaktersetting. Blondt hår liker vi, sånt trekker opp. Pene øyne og et generelt sett vakkert ansikt. Lite å sette fingern på. 9.1/10(Man gir heller ikke 10´ere i 2. runde av skal vi danse)
Gjest fotballflue Skrevet 26. desember 2014 #36 Skrevet 26. desember 2014 Tydelig at vi i starten ikke har et representativt utvalg fra kvinneguiden, eller samfunnet generelt sett for den del, men vi får satse på at alle sammen stikker innom etterhvert og at vi til slutt ender opp med en nogen lunde normalfordelt karaktersetting. Blondt hår liker vi, sånt trekker opp. Pene øyne og et generelt sett vakkert ansikt. Lite å sette fingern på. 9.1/10(Man gir heller ikke 10´ere i 2. runde av skal vi danse) er det mulig 5
Gjest Gurgemeie Skrevet 26. desember 2014 #37 Skrevet 26. desember 2014 (endret) Kan ikke du legge ut bilde av deg, så kan heller vi "rate" deg? Lette byrden for deg, liksom. Endret 26. desember 2014 av Gurgemeie 8
Gjest jurgy Skrevet 26. desember 2014 #38 Skrevet 26. desember 2014 Kan ikke du legge ut bilde av deg, så kan heller vi "rate" deg? Lette byrden for deg, liksom. Tror heller ikke det gis ut 10`ere i tredje runde av skal vi danse, og av den grunn ville et bilde av meg strengt tatt ødelagt systemet 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #39 Skrevet 28. desember 2014 Vil bare meddele at vi i morgen kjører en liten rating-spesial! I tillegg til å få en meget fair rating vil jeg legge ved din kjendis look-alike. Bare i morgen jenter, benytt muligheten! Anonymous poster hash: b1204...f40
Gjest jurgy Skrevet 28. desember 2014 #40 Skrevet 28. desember 2014 Tok den på anonym av gammel vane. Tilbudet over er reelt(tro det eller ei).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå