Gå til innhold

Jeg rater ditt utseende

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sh. På tide at du legger ut bilde.

hehe skjer ikke.

Skrevet

Nå har jeg bytta bilde på hot or not. Skal prøve å karre meg over 7 for din del.

Lykke til.

Skrevet

Nå har jeg bytta bilde på hot or not. Skal prøve å karre meg over 7 for din del.

Legg ut samme bilde her da!

Anonymous poster hash: 092bf...402

• Liker 1
Skrevet

hehe skjer ikke.

Du kan sende bilde på PM, så tar jeg ratingen i tråden. Skal ikke være vanskelig på søndagskvelden.

Lykke til.

Takk, men det skal nok ordne seg greit selv uten dine lykkeønskninger.

Skrevet

Send en pm med bildet ditt så skal jeg vurdere hvor greit det skal ordne seg.

Skrevet (endret)

Du kan sende bilde på PM, så tar jeg ratingen i tråden. Skal ikke være vanskelig på søndagskvelden.

Takk, men det skal nok ordne seg greit selv uten dine lykkeønskninger.

Send bilde på pm du?

så skal jeg vurdere deg helt ærlig

Endret av PappaBetaler
Skrevet

Send en pm med bildet ditt så skal jeg vurdere hvor greit det skal ordne seg.

Send bilde på pm du?

så skal jeg vurdere deg helt ærlig

Mye vibrerende eggstokker i tråden nå, må nesten be dere roe litt ned.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg kunne nok sikkert vært moren din. Derfor skal du få en moderlig vurdering av deg, helt ærlig.

• Liker 4
Skrevet

Skal si du gjør deg kostbar, guttunge...

Anonymous poster hash: 092bf...402
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, jeg kan ikke tro at jeg sitter å leser her på kvinneguiden i det hele tatt.

Å bli bedømt og rangert etter utseende skjer daglig, hele tiden, overalt. Jeg kunne gjerne tenkt meg å vite hva "ola nordman" synes for en gang skyld :P Og ser ikke helt hvorfor en slik tråd får så mange hat meldinger, når det hele bare er for komisk til å være seriøst. Tror vi må prøve å slappe litt mer av, ingen som dør av å ikke være en 9`er. Jeg har det i alle fall veldig fint :D Litt fritidsproblemer akkurat nå kanskje, men likevel :P

- bilde poff, vekk -

Endret av etram3
  • Liker 3
Gjest Argentina
Skrevet

Rart hvordan tråder som dette er fryktelig underholdende....

Skrevet

Mye vibrerende eggstokker i tråden nå, må nesten be dere roe litt ned.

vibrerende eggstokker hahaha

• Liker 2
Skrevet (endret)

Haha, jeg kan ikke tro at jeg sitter å leser her på kvinneguiden i det hele tatt.

Å bli bedømt og rangert etter utseende skjer daglig, hele tiden, overalt. Jeg kunne gjerne tenkt meg å vite hva "ola nordman" synes for en gang skyld :P Og ser ikke helt hvorfor en slik tråd får så mange hat meldinger, når det hele bare er for komisk til å være seriøst. Tror vi må prøve å slappe litt mer av, ingen som dør av å ikke være en 9`er. Jeg har det i alle fall veldig fint :D Litt fritidsproblemer akkurat nå kanskje, men likevel :P

blir denne linken riktig tro.. Ikke gjort dette før

en av dem bør vel funke.

Ser du lagde bruker i dag, da skal jeg være så frekk og freidig at jeg og denne tråden påtar oss ansvaret for at du har opprettet bruker. Kanskje jeg burde fremforhandle en provisjonsbasert avtale med kvinneguiden om trenden fortsetter?

Et naturlig og feminint utseende, sånt liker vi. Vakre øyne og en fyldig munn, samt en velplassert og passende nese.

7.3/10

Min noe manglede kjennskap til kjendiser takker ærbødigst for at du hittil er den desidert enkleste på look-alike fronten.

Det kan selvfølgelig ikke være andre en Scarlett Johansson

http://a.abcnews.com/images/Entertainment/HT_scarlett_Johansson_wsj_sk_140324_16x9_608.jpg

Endret av ninuska_
Skrevet

Haha, du skal ha for forsøket.

Scarlett Johansson, nå snakker vi gitt :P :p

Den skal jeg ta med meg i grava ;)

Skrevet

Men hvordan kommer du frem til .3? Hva utgjør den biten?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil bli rata, men er litt skummelt når vi ikke får se ansiktet ditt TS. Kan jo godt hende du er arbeidsgiveren min liksom :P

Anonymous poster hash: 0b48d...8b1
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vil bli rata, men er litt skummelt når vi ikke får se ansiktet ditt TS. Kan jo godt hende du er arbeidsgiveren min liksom :P

hahaha

Skrevet

Haha, du skal ha for forsøket.

Scarlett Johansson, nå snakker vi gitt :P :P

Den skal jeg ta med meg i grava ;)

Jo bare hyggelig. Du skal ha skryt for å være første personen som gir er helt rent bilde, dvs. uten diverse flatterende vinkler.

Men hvordan kommer du frem til .3? Hva utgjør den biten?

Hemmelig.

Som evig student kan jeg avkreft at jeg er noens arbeidsgiver.

hahaha

Nok fnising på deg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...