Gå til innhold

Trampe er på tjukken!

Trampe

Anbefalte innlegg

Storebror har fått vite navnet, og har tatt det i bruk allerede. :) Storesøster er ikke hjemme, men hun kommer hjem senere og skal få vite navnet da.

Storebrors gudforeldre har vært på besøk. Lillebror bare sov og sov og sov, og de kunne ikke helt forstå at det går an. De har en veldig aktiv ettåring selv, og en minst like aktiv fireåring :ler:

De likte navnet :jepp:

Jeg har fortsatt ikke sagt noe til mamma. Prøver å ikke tenke på henne, jeg blir i dårlig humør av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig likte de navnet! :) Jeg hadde gått for annonsering på Facebook før jeg hadde fortalt mamma, bare på trass. Og i håp om at hun hadde skjønt at kampen var tapt slik at du slapp en siste runde med mas. :jepp: Kan jo hende det er lurt å være litt mer voksen... Men veldig deilig med en liten protest da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har latt være å si noe til mamma enda jeg. Nå tar vi bare i bruk navnet, og ferdig med det.

Lillebror har sovet i en og en halv time nå. Lurer på når han har tenkt å våkne. Sikkert midt i lesinga til de store.

Jeg bare må fortelle: jeg holdt på å le meg ihjel av storebror i dag. Han hadde ei venninne på besøk, og de satt og spilte på ipaden. Av en eller annen grunn begynte de å snakke om frimerker på spillet de holdt på med. Venninna fortalte at pappaen hennes samler på frimerker. Storebror fortalte at det gjør han også. Så begynte de å snakke om noe annet. Litt etter overhørte jeg storebror si til venninna si: Men du, jeg har en frimerkesamling. Vil du se på frimerkesamlingen min? Den er på rommet mitt.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han oppkalt etter noen, direkte eller indirekte? Kanskje det i så fall vil blidgjøre motstanderen? Uansett så er det dere som er foreldre som bestemmer det :)

Hadde du giddet å fjerne navnet fra innlegget ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herlighet for en skjønning du har! :rodmer:

Og for en fantastisk kommentar fra storebror! :hoho: Den der må du skrive opp og spare til bryllupstalen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Så nydelig han er!

Og navnet hans er faktisk det aller første navnet jeg og mannen snakket om da vi skulle få B. Veldig fint med andre ord :jepp: Skjønner virkelig ikke hvorfor moren din lager så mye oppstyr..

Og bahaha, elsker kommentaren til storebror. Tidlig krøkes  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, skjønner dere hvordan det faktisk går an å holde ut å bli vekket x antall ganger om natta når man blir vekket av en sånn søting? :hjerte:

Han har sovet fra 20 til nå, og det er ikke vanlig.... Nå kommer han til å våkne snart, han ligger og fiser i vogga si. Lurer på hvordan natta blir nå da. Jeg er helt avhengig av søvn, men jeg må innrømme at jeg bare elsker å ligge tidlig om morgenen og slumre med halvsovende baby på brystet.

Herlighet så rosa babylykkeboble jeg plutselig havnet i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig han er da! Og syns også navnet hans er veldig fint! Var også på lista mi en kort stund, men mannen var ikke enig :P han foretrakk Bjørn!!! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig! Måtte le av det om frimerkesamlingen.

Skikkelig søt han lillebror altså.. Fint bilde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hjerte:

Innmelding av navn på altinn: Check!

Søkt om barnehageplass: Check!

Det føles helt merkelig å søke om barnehageplass allerede nå, men her er det først til mølla, så det er bare å søke. Satser på at han får plass i barnehagen som ligger midt mellom huset vårt og jobben. Det er to minutter å gå til barnehagen, og to minutter til derfra til jobb. Perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du giddet å fjerne navnet fra innlegget ditt? :)

Da er det gjort! Beklager at jeg ikke så denne før nå, - og nei...jeg burde jo ikke skrevet navnet...men det var vel andre som gjorde det også.

Så flott med barnehagen så nær hjemmet. Husker det var sånn med meg og søstrene mine også, vi kunne gå til barnehagen og gå hjem igjen..., men vi ble jo alltid fulgt og hentet da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det gjort! Beklager at jeg ikke så denne før nå, - og nei...jeg burde jo ikke skrevet navnet...men det var vel andre som gjorde det også.

Så flott med barnehagen så nær hjemmet. Husker det var sånn med meg og søstrene mine også, vi kunne gå til barnehagen og gå hjem igjen..., men vi ble jo alltid fulgt og hentet da ;)

Ingen skade skjedd :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hva feiler det den dama?!?!!

Jeg snakka litt med broren min i går. Fortalte han hva mamma hadde sagt om navnet, og han ble helt sjokkert. Han var for øvrig enig med meg i at det ikke er noen vits i å konfrontere henne, hun skjønner det ikke uansett. Han syns også navnet er fint, og skjønner ikke hva hun holder på med.

Vel, han ringte i kveld. Mamma ringte han tidligere i kveld, og begynte å snakke dritt til han også! Seriøst?!! Hvem GJØR det?!! Han greide ikke å holde seg, men ga henne klar beskjed om å oppføre seg ordentlig. Hvis hun ikke har noe positivt å si, kan hun holde kjeft, hadde han sagt.

Hun skal liksom komme hit på fredag. Jeg har mest lyst til å si at jeg ikke vil ha henne her. Hun går bak ryggen min og snakker dritt om navnet til ungen min?!! Jeg fatter ikke hva det er hun holder på med.

Det blir gøy å planlegge barnedåp nå ja. Enkelte mennesker kan virkelig kunsten å ødelegge, men jeg er helt sjokkert over at min egen mor kan holde på på denne måten. Akkurat nå når jeg hadde begynt å tenke på noe annet smeller hun til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...