juliane Skrevet 12. juli 2015 #801 Del Skrevet 12. juli 2015 Å, fine mannen din! Han må du passe godt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 12. juli 2015 #802 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg har også en sånn mann! De er gull verd, ingen tvil om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #803 Del Skrevet 12. juli 2015 Helt klart Jeg er alt for flink til å klage når han snorker eller noe, og ikke si noe ellers, men sannheten er jo at jeg egentlig ikke har noe å klage på. Jeg har det veldig, veldig bra, og ville ikke bytta han med noen. Sommerforsett: klage mindre, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juli 2015 #804 Del Skrevet 13. juli 2015 Så snill mann du har!! Vi har vel alle litt å klage over når det gjelder mannfolka våre men innerst inne er vi fornøyd med dem. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #805 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror vi er flinkere til å klage over negative ting enn å skryte over positive ting. Det gjelder ihvertfall meg Verdt å være litt bevisst på. Det vil jo alltid være noe, sånn er det å være sammen med et annet menneske, men de positive tingene er jo så uendelig mange flere enn de negative. Jeg tenker på å avslutte boka her. Trampe er ikke på tjukken lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. juli 2015 #806 Del Skrevet 13. juli 2015 Avslutte boka? Helt enig i at vi alle helt sikkert kan være flinkere til å sette pris på det positive enn å klage over det negative. Stakkars A fikk en skyllebøtte fordi han ikke hadde hengt opp den #¤%&#% rullgardina før han dro på ferie, men han var jo faktisk en engel og tok monsteroppvasken to timer før han dro. (Han fikk faktisk sms etterpå med takk da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. juli 2015 #807 Del Skrevet 13. juli 2015 Håper du kommer tilbake i ny dagbok, Trampe Høres ut som du har en fantastisk mann og lillebror en fantastisk pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #808 Del Skrevet 13. juli 2015 Min tar oppvasken hver dag han, og jeg tror aldri jeg har takket han for det.... Skjerpings! Han er fantastisk ja, han er en sånn mann som bygger meg opp og gjør meg bedre. Stikk motsatt fra eksen som hadde fint lite å si om meg da vi hadde vært sammen like lenge som jeg og kjære. Det forholdet kjølnet fort, for å si det sånn! Her er det varmt og godt fortsatt Jeg var litt skeptisk i starten da jeg traff mannen min, finnes det sånne menn liksom, men nå har det jo vart i over fire år dette. Hvis han eeeegentlig ikke mener det han sier om meg og kroppen min og sånt er han en sykt god skuespiller Ny bok ja, jeg får se. Hadde egentlig ikke tenkt det, men det er mulig jeg får abstinenser uten Må jo ha et sted å samle all egopraten min! Mulig denne får leve en stund til, sånn at jeg ikke drasser med meg renselsen over i ny bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #809 Del Skrevet 14. juli 2015 Lykke: sove uten bh! Har ikke gjort det siden lille ble født. I kveld tømte han begge puppene, så jeg tror ikke jeg kommer til å lekke noe før han våkner. Gud, så deilig å slippe å ha på seg bh en liten stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 15. juli 2015 #810 Del Skrevet 15. juli 2015 Du kan jo bare gi denne dagboka en ny tittel, istedenfor å slette den.. Det er mange andre som gjør det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #811 Del Skrevet 16. juli 2015 Du kan jo bare gi denne dagboka en ny tittel, istedenfor å slette den.. Det er mange andre som gjør det sånn I know, men jeg vil gjerne ha blanke ark. Bort med svangerskap og fødsel, og starte på nytt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 16. juli 2015 #812 Del Skrevet 16. juli 2015 ikke slett dagboka! Jeg liker å prate med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 16. juli 2015 #813 Del Skrevet 16. juli 2015 Sjelden jeg legger igjen spor. Men synes det er koselig å lese boka di, og håper du ikke slutter å skrive. ☺trenger dere de siste ukene før fødselen min😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 16. juli 2015 #814 Del Skrevet 16. juli 2015 Nei ikke slett boka daaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 16. juli 2015 #815 Del Skrevet 16. juli 2015 Ikke slett da! Vil følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #816 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg skal lage ny, jeg lover! Skal ikke slette enda Dere er søte da Jeg nevnte ikke sletting for å fiske etter sånne kommentarer altså Mannen måtte bort i kveld, så jeg har hatt et par hektiske timer. Han ordnet kveldsmat til de store før han dro, så de fikk spist mens jeg ammet. Så var det kveldsstell, da jeg plutselig kom på at jeg har tatt av sengetøyet på storebrors seng og ikke lagt på nytt. Lillebror ble plassert på stellematta på badegulvet, de store begynte å pusse tennene og jeg rota frem noe sengetøy og fikk slengt på i en fei. Så var det tannpuss på begge de to store, storebror ble sendt for å hente en bok mens storesøster vasket seg og lillebror fikk ren bleie. Så samlet vi oss på storesøsters rom for å lese. Lillebror var ikke fornøyd, sutret og klagde og jeg måtte amme med en unge på hver side og ei bok i fanget. Så gulpet han såklart, storebror fløy for å hente klut og vi kunne fortsette lesinga. Det kom heldigvis bare på meg (kløfta full av gulp og jeg som har dusjet nettopp) og ikke i senga eller på ungene. Et eventyr senere var det godnatt hos den ene og godnatt hos den andre. Flinke storungene mine, de er så greie å få i seng, og skjønner godt at lillebror krever sitt. Mer pupp på lillebror, et nytt bleieskift og nå har han sloknet på brystet mitt. Nå er det bare å få manøvrert han over i senga uten at han våkner. Må få flytta babynestet fra vugga i stua og over i senga. Håperhåperhåper at han ikke våkner, jeg er nemlig sulten, og jeg kjenner at jeg har vært våken fra 05:30. Gidder ikke dusje igjen, jeg satser på at mannen ikke stikker nesa nedi kløfta når han kommer hjem. Det lukter nok sur melk nedi der Klappe-seg-på-skuldra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 16. juli 2015 #817 Del Skrevet 16. juli 2015 Så flink du er! Vet godt hvor hektisk det er med amming, gulping og i tillegg skulle ha flere som trenger oppmerksomhet. Nå har jeg Heldigvis ikke vært alene med begge enda da, bare 30 min. Da var jeg sååå stolt som hadde klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #818 Del Skrevet 16. juli 2015 Det er nok mye mer hektisk for deg med dine to enn med mine tre. Jeg kan tross alt legge fra meg lillebror og stole på at de holder et øye med ham mens jeg skifter på ei seng eller går på do eller noe. Trenger ikke vente til han sover, de er så store at jeg stoler på de. Spesielt storesøster, hun er virkelig flink med lillebror. De er jo så store at de steller seg selv også, jeg bare pusser over, men det er allikevel viktig å følge rutiner og slikt syns jeg. Ikke bare baby, baby, baby. Jeg merker på de begge to at de krever litt mer av oss voksne nå når vi har fått en liten en. De vil bli sett og hørt de også, og det skulle bare mangle. Og så har de forandret seg litt, de gjør seg litt eldre enn tidligere om dere skjønner hva jeg mener. Som om de er mer voksne nå, og lillebror er barnet i huset. Det går seg nok til det også. Skjønt, jeg kjenner litt på ansvaret akkurat nå her jeg sitter. Alene med tre unger i huset, faktisk. Det er nytt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #819 Del Skrevet 16. juli 2015 Nå skal jeg krype i seng. Lillebror sover sånn høvelig tror jeg. Det kommer noen dyrehagelyder der inne. Det er helt sykt så rare lyder han lager! Han gråter ikke om natta i det hele tatt, men jeg får allikevel ikke sove når han ligger og leker dyrehage ved siden av meg. Men Gud så søt han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 17. juli 2015 #820 Del Skrevet 17. juli 2015 Fint at de er såpass selvstendige da. Det hjelper nok på det, men skjønner at du kjenner litt på det å ha ansvar for tre barn. Jeg syns du er flink i hvert fall Har lillebror hatt noe trøbbel med magen på kvelden? Her er det noe som skjer fra 21 tiden... Hun blir så urolig og jobber med magen hele tiden. Håper det er noe som går fort over så må bare høre om andre har opplevd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå