Anglofil Skrevet 18. juni 2015 #521 Del Skrevet 18. juni 2015 Lykke til! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 18. juni 2015 #522 Del Skrevet 18. juni 2015 Lykke til, Trampe Tenker på dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. juni 2015 #523 Del Skrevet 18. juni 2015 Masse lykke til idag, krysser alt av fingrer og tær på at alt er bra med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. juni 2015 #524 Del Skrevet 18. juni 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. juni 2015 #525 Del Skrevet 18. juni 2015 Heier på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #526 Del Skrevet 18. juni 2015 Gode dere er :hjerte: Hjemme fra føden. Vi traff på en hyggelig jordmor, og fikk plass på ei fødestue. Så fikk jeg to bånd rundt magen, og satt i nesten 40 minutter uten at lille ga fra seg den minste bevegelse. Så våknet han tydeligvis opp, og sparket som bare det, og da var jordmor fornøyd. Så vi ble sendt hjem, og jeg har fått bekreftet at lille har litt dårlig plass og dermed er roligere enn før. Ikke helt normalt for alle, men tydeligvis normalt for meg Noe annet som jeg fikk vite, som jeg slettes ikke var klar over, er at jeg har rier. Ganske hyppige faktisk, så jordmor mente at det ikke er kynnere. De kommer visst ikke like hyppig, spesielt ikke når man sitter i ro. Mannen satt og fulgte med på skjermen, og syns det var underholdende som bare det. "Kjenn etter nå, nå stiger den, deeeer, gjør det vondt nå??? Nå synker den igjen, nå er den ferdig!" Jeg hadde vel åtte slike mens jeg satt der, på 50 minutter eller noe sånt. Og det er ikke vondt. Jeg kjenner at det trekker seg sammen, men var overhodet ikke klar over at det var rier. Så gjenstår det å se da, hvor effektive de er. Foreløpig har de ikke ført til noe som helst, umoden og fin som jeg er, men jordmor mente at sannsynligvis er det starten på ett eller annet. Så nå er det bare å vente, da! (Og pakke bagen.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. juni 2015 #527 Del Skrevet 18. juni 2015 Lykke til! Ta med bagen du i tilfellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 18. juni 2015 #528 Del Skrevet 18. juni 2015 Oi, rier! Kult :d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. juni 2015 #529 Del Skrevet 18. juni 2015 Så bra det var gode nyheter, og spennende! Snart er han ute. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. juni 2015 #530 Del Skrevet 18. juni 2015 Gode dere er :hjerte: Hjemme fra føden. Vi traff på en hyggelig jordmor, og fikk plass på ei fødestue. Så fikk jeg to bånd rundt magen, og satt i nesten 40 minutter uten at lille ga fra seg den minste bevegelse. Så våknet han tydeligvis opp, og sparket som bare det, og da var jordmor fornøyd. Så vi ble sendt hjem, og jeg har fått bekreftet at lille har litt dårlig plass og dermed er roligere enn før. Ikke helt normalt for alle, men tydeligvis normalt for meg Noe annet som jeg fikk vite, som jeg slettes ikke var klar over, er at jeg har rier. Ganske hyppige faktisk, så jordmor mente at det ikke er kynnere. De kommer visst ikke like hyppig, spesielt ikke når man sitter i ro. Mannen satt og fulgte med på skjermen, og syns det var underholdende som bare det. "Kjenn etter nå, nå stiger den, deeeer, gjør det vondt nå??? Nå synker den igjen, nå er den ferdig!" Jeg hadde vel åtte slike mens jeg satt der, på 50 minutter eller noe sånt. Og det er ikke vondt. Jeg kjenner at det trekker seg sammen, men var overhodet ikke klar over at det var rier. Så gjenstår det å se da, hvor effektive de er. Foreløpig har de ikke ført til noe som helst, umoden og fin som jeg er, men jordmor mente at sannsynligvis er det starten på ett eller annet. Så nå er det bare å vente, da! (Og pakke bagen.....) Så godt at alt var fint! Kanskje han bare var litt sliten i dag? hahaha sambo her også syns den målingen på riene var såå artig forrige uke, når den gikk oppover mot 100.. Han også satt der og bare nåååå kjenner du deg vel? ååå nååå er den på 100... haha JA jeg kjenner det takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #531 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg kjente nesten ingenting når den var på 100 jeg. Kjente at det strammet seg litt, men ikke noe mer enn det. Kanskje supersmerteterskelen jeg har bestilt er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juni 2015 #532 Del Skrevet 18. juni 2015 Her har det jo vært litt action idag... Ja, pakk fødebagen du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #533 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja, jeg må jo pakke bagen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. juni 2015 #534 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg kjente nesten ingenting når den var på 100 jeg. Kjente at det strammet seg litt, men ikke noe mer enn det. Kanskje supersmerteterskelen jeg har bestilt er kommet Skrytehals =P haha neida. Her satt det kun i ryggen, og det vR skikkelig vondt i halebeinet, spesielt siden jeg måtte ligge stille med de belteme på magen =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #535 Del Skrevet 18. juni 2015 Skrytehals =P haha neida. Her satt det kun i ryggen, og det vR skikkelig vondt i halebeinet, spesielt siden jeg måtte ligge stille med de belteme på magen =P Haha, når det først setter i gang blir jeg nok liggende og hyle som en svidd grisunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. juni 2015 #536 Del Skrevet 18. juni 2015 Haha, når det først setter i gang blir jeg nok liggende og hyle som en svidd grisunge hahaha uff for en sammenligning Er jo ikke sikkert da, alle takler smerte forskjellig. Men jeg kjente at jeg må revurdere målet mitt om ingen smertelinding ja.. Men satser på å klare meg uten epidural, men ender nok opp med det ja vet noen om det er sånn at man ikke kan føde i badekar om man settes igang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 18. juni 2015 #537 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg kjente nesten ingenting når den var på 100 jeg. Kjente at det strammet seg litt, men ikke noe mer enn det. Kanskje supersmerteterskelen jeg har bestilt er kommet Ikke verst med rier du ikke merker da. Det lover kanskje godt for fødselen? Jeg husker da jeg lå på føden før fødsel med ctg og jordmor spurte om jeg kjente den rien? Jeg bare: jaaa joda gjorde jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #538 Del Skrevet 18. juni 2015 Mitt mål er å komme igjennom fødselen uten varige men... Jeg regner med at epiduralen blir min venn etterhvert. Vi får se. Aner ikke om man kan føde i vann hvis man blir satt i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 18. juni 2015 #539 Del Skrevet 18. juni 2015 Mitt mål er å komme igjennom fødselen uten varige men... Jeg regner med at epiduralen blir min venn etterhvert. Vi får se. Aner ikke om man kan føde i vann hvis man blir satt i gang. Hmmm nei det vet jeg ikke. Men du får sikkert være i vann så lenge du ikke må ha noe måling på hjerterytmen til babyen. Jeg har veldig lyst til å føde i vann. Sist hadde jeg jo ikke tid, men hadde heller ikke fått lov siden fostervannet var misfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juni 2015 #540 Del Skrevet 19. juni 2015 Hvordan går det her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå