Gå til innhold

Vi som skal ned før påske 2015


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg reiser bort i morgen, grytidlig, så jeg må legge inn i dag. :)

Luna

Startvekt fra tidligere: 87,6

Høyde: 180 cm

Startvekt for denne tråden: 87,6

Mål før påske: 80 kg

Januar 2015

2. januar (0): 87,6 kg

9. januar (1): 87,6 kg

16. januar (2): 86,2 kg (-1,4 kg)

23. januar (3): 85,7 kg (-0,5 kg, -1,9 totalt)

30. januar (4): 85 kg (-0,7 kg, - 2,6 totalt)

Februar 2015

6. februar (5): -- kg (-kg)

13. februar (6): -- kg (-kg)

20. februar (7): -- kg (-kg)

27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (9): -- kg (-kg)

13. mars (10): -- kg (-kg)

20. mars (11): -- kg (-kg)

27. mars (12): -- kg (-kg)

Går sakte denne uka, selv om jeg har vært veldig flink! Men sånt må man vel regne med også. Er jo forsåvidt veldig fornøyd med 0,7 kg nedgang på en uke. Spent på hvordan det blir etter ferie, da.. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det forresten flere enn meg som kjenner selvtilliten stige i takt med at vekten går nedover? Jeg føler meg så utrolig mye bedre nå, og ikke minst så syns jeg alle klærne mine sitter finere. Noen har jo dessverre blitt alt for store, men... Tar meg selv i å titte litt ekstra i speilet om morgenen. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser bort i morgen, grytidlig, så jeg må legge inn i dag. :)

Luna

Startvekt fra tidligere: 87,6

Høyde: 180 cm

Startvekt for denne tråden: 87,6

Mål før påske: 80 kg

Januar 2015

2. januar (0): 87,6 kg

9. januar (1): 87,6 kg

16. januar (2): 86,2 kg (-1,4 kg)

23. januar (3): 85,7 kg (-0,5 kg, -1,9 totalt)

30. januar (4): 85 kg (-0,7 kg, - 2,6 totalt)

Februar 2015

6. februar (5): -- kg (-kg)

13. februar (6): -- kg (-kg)

20. februar (7): -- kg (-kg)

27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (9): -- kg (-kg)

13. mars (10): -- kg (-kg)

20. mars (11): -- kg (-kg)

27. mars (12): -- kg (-kg)

Går sakte denne uka, selv om jeg har vært veldig flink! Men sånt må man vel regne med også. Er jo forsåvidt veldig fornøyd med 0,7 kg nedgang på en uke. Spent på hvordan det blir etter ferie, da.. :)

0,7 ned er jo kjempebra! Det kan du være godt fornøyd med. Når det gjelder ferie så husk at som regel er det mest vannvekt man legger på seg i sånne tilfeller. Vet ikke hvor lenge du skal være borte, men man legger ihvertfall ikke på seg masse fett på en ukes ferie, og vannvekten forsvinner som regel like fort som den kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til veiing i morgen.. skeia ut skikkelig i helga og har hatt vanskelig for å komme tilbake på rett spor etterpå.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til veiing i morgen.. skeia ut skikkelig i helga og har hatt vanskelig for å komme tilbake på rett spor etterpå.

:sjenert:

Da er vi i samme båt. Jeg hadde et knall resultat forrige uke, men tror jeg har ødelagt noe forrige helg og denne uka.

Føler jeg driver med annenhver uke slanking nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Jeg har mistet apetittrn min og er mye ned denne uka. Føler meg som ett emosjonelt monster i disse dager.

Tror jeg forrige fredag var 65,4. I dag var vekta 64,1....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0,7 ned er jo kjempebra! Det kan du være godt fornøyd med. Når det gjelder ferie så husk at som regel er det mest vannvekt man legger på seg i sånne tilfeller. Vet ikke hvor lenge du skal være borte, men man legger ihvertfall ikke på seg masse fett på en ukes ferie, og vannvekten forsvinner som regel like fort som den kommer.

Takk skal du ha! Skal prøve å holde meg unna det verste i alle fall. Jeg er tilbake over helga, så det går kanskje bra, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mistet apetittrn min og er mye ned denne uka. Føler meg som ett emosjonelt monster i disse dager.

Tror jeg forrige fredag var 65,4. I dag var vekta 64,1....

Oi. Sender over en klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i samme båt. Jeg hadde et knall resultat forrige uke, men tror jeg har ødelagt noe forrige helg og denne uka.

Føler jeg driver med annenhver uke slanking nå!

Huff ja, får tro det ikke blir alt for mye opp 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten flere enn meg som kjenner selvtilliten stige i takt med at vekten går nedover? Jeg føler meg så utrolig mye bedre nå, og ikke minst så syns jeg alle klærne mine sitter finere. Noen har jo dessverre blitt alt for store, men... Tar meg selv i å titte litt ekstra i speilet om morgenen. :P

Jeg føler også selvtilliten øker for hvert gram som forsvinner fra vekta. Idag tok jeg på en bukse som er en str mindre enn de jeg har brukt lenge. Og den gikk overraskende greit på. Den sitter ikke perfekt ennå, men jeg ser godt at det nærmer seg.

Jeg tror boosten kommer mye av at jeg er stolt av det jeg har klart, i tillegg til det at jeg vet jeg ser bedre ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til veiing i morgen.. skeia ut skikkelig i helga og har hatt vanskelig for å komme tilbake på rett spor etterpå.

:sjenert:

samme her...Mye det samme egentlig, og ukens trening kom ikke i gang før onsdag...huff.

Anonymous poster hash: 539e2...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt for denne tråden: 63,3 kg

Høyde: 165 cm

2. januar: 63,3 kg

9. januar: 61,2 kg (-2,1 kg)

16. januar: 61,5 (+ 0,3)

23. januar: fikk ikke veid meg fordi jeg er bortreist, men hadde gått ned i fettprosent med en prosent siden før jul, selv om vekta har vandret gjennom juleukene. 800 g fett var også borte.

30. januar: 60,4 kg (-1,1 siden siste veiing, og totalt i januar måned -2,9 kg)
Veldig fornøyd. Må passe på at det er fett som forsvinner, og ikke muskelmasse. Prioriterer trening!
Nå blir det to uker med mye hotelluncher og middager pga jobb, må virkelig passe på hva jeg putter i meg....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarteM

Startvekt fra tidligere: --

Høyde: 166 cm

Startvekt for denne tråden: 94,5 kg

Mål før påske: 86 kg

Januar 2015

16. januar (0): 94,5 kg

23. januar (1): 91,0 kg (- 3,5 kg)

30. januar (2): 89,2 kg (- 1,8 kg)

Februar 2015

6. februar (3): -- kg (-kg)

13. februar (4): -- kg (-kg)

20. februar (5): -- kg (-kg)

27. februar (6): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (7): -- kg (-kg)

13. mars (8): -- kg (-kg)

20. mars (9): -- kg (-kg)

27. mars (10): -- kg (-kg)

Her går det fortsatt fort, mulig litt vel fort til tross for at jeg er påpasselig med å spise hvertfall 1600 kalorier om dagen. Denne uken har jeg hatt influensa, så det kan jo spille litt inn på tallene. Hvis det fortsetter med én kilo i uken må jeg nok justere målet litt, men det tar jeg når den tid kommer. Deilig å være under 90 kg igjen hvertfall!

Nå begynner jeg å nærme meg vekten jeg hadde i sommer, så mentalt føles det egentlig som jeg bare jobber meg tilbake mot startpunktet og ikke egentlig går nedover. Men det gjør jeg jo faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp

Startvekt fra tidligere: 99,1 kg

Høyde: 170 cm

Startvekt for denne tråden: 95 kg

Mål før påske: 88 kg

Januar 2015

2. januar (0): 95 kg

9. januar (1): 94,3kg (-0,7kg)

16. januar (2): 95,8kg (+1,5kg)

23. januar (3): 94,0 kg (-1,8kg)

30. januar (4): 94,4kg (+0,4kg)

Februar 2015

6. februar (5): -- kg (-kg)

13. februar (6): -- kg (-kg)

20. februar (7): -- kg (-kg)

27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (9): -- kg (-kg)

13. mars (10): -- kg (-kg)

20. mars (11): -- kg (-kg)

27. mars (12): -- kg (-kg)

Veien blir lang til målet når jeg holder på som dette. Nå er "heldigvis" januar måned snart over, og alle sosiale ting (og usunn mat) denne måneden er overstått. Jeg har hatt mer i januar enn jeg hadde i desember. Føler det er litt fram og tilbake, like langt om dagen... Etter en kriseveiing for to uker siden, så hadde jeg en veldig nedgang forrige uke, for så å blir noe skuffa igjen i dag. Jeg får ta lærdom av det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Startvekt fra tidligere: 78,8kg

Høyde: 169 cm

Startvekt for denne tråden: 75 kilo

Mål før påske: under 70

Januar 2015

2. januar (0): 75 kg

9. januar (1): 74,6 kg (-0,4)

16. januar (2): 74,3 kg (-0,7)

23. januar (3):

30. januar (4): 73,7 kg (-0,6)

Februar 2015

6. februar (5): -- kg (-kg)

13. februar (6): -- kg (-kg)

20. februar (7): -- kg (-kg)

27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (9): -- kg (-kg)

13. mars (10): -- kg (-kg)

20. mars (11): -- kg (-kg)

27. mars (12): -- kg (-kg)

Hadde håpet å se 73-tallet i dag, så hurra!! :-) Jeg begynner å se lyset i enden av tunnelen!

Endret av Pås
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Veien blir lang til målet når jeg holder på som dette. Nå er "heldigvis" januar måned snart over, og alle sosiale ting (og usunn mat) denne måneden er overstått. Jeg har hatt mer i januar enn jeg hadde i desember. Føler det er litt fram og tilbake, like langt om dagen... Etter en kriseveiing for to uker siden, så hadde jeg en veldig nedgang forrige uke, for så å blir noe skuffa igjen i dag. Jeg får ta lærdom av det :)

Det er omtrent slik jeg holdt på i høst, en uke ned, neste uke opp... hele tiden føltes det som jeg drev med det.

Du går fremdeles til ernæringsfysiologen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Startvekt fra tidligere: 68,9 kg
Høyde: 154 cm

Startvekt for denne tråden: 66,2 kg
Mål før påske: 59,9 kg

Januar 2015
2. januar (0): 66,2 kg BMI: 27.91
9. januar (1): 66,6 kg (+0.4kg)
16. januar (2): 65,6 kg (-1,0 kg)
23. januar (3): 65,4 kg (-0,2 kg)
30. januar (4): 64,1 kg (-1,3 kg)

Februar 2015
6. februar (5): -- kg (-kg) BMI:
13. februar (6): -- kg (-kg)
20. februar (7): -- kg (-kg)
27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015
6. mars (9): -- kg (-kg) BMI:
13. mars (10): -- kg (-kg)
20. mars (11): -- kg (-kg)
27. mars (12): -- kg (-kg) BMI:

Totalt: -2,1 Kg BMI: 27,0

Ikke bra. Jeg har vært alt anna en sunn og frisk. Det har blitt lite mat og en del trening. Matlysten er borte.

Blir nok opp neste uke med ett slik tall i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omtrent slik jeg holdt på i høst, en uke ned, neste uke opp... hele tiden føltes det som jeg drev med det.

Du går fremdeles til ernæringsfysiologen?

Skal dit igjen neste uke. Problemet er nok at jeg ikke klarer å beherske meg alltid. Jeg vet jo egentlig hva jeg skal gjøre. Det må bare gjennomføres. Noen uker går det bra, andre uker, som denne går det dårlig.

Men på en annen side, fra oktober så har jeg gått ned ca 5 kg, så det går noe nedover selv om det er kneiker på veien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...