Gå til innhold

Vi som skal ned før påske 2015

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Startvekt fra tidligere: 119,2 (1.mai 2014)

Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: 95,6 kg

Mål før påske: 85 kg

(Endelig mål: rundt 70kg, må se an når jeg nærmer meg)

Januar 2015

2. januar (0): 95,6 kg

9. januar (1): 94,6 kg (-1 kg)

17. januar (2): 93,2 kg (-1,4 kg)

23. januar (3): -- kg (-kg)

30. januar (4): -- kg (-kg)

Februar 2015

6. februar (5): -- kg (-kg)

13. februar (6): -- kg (-kg)

20. februar (7): -- kg (-kg)

27. februar (8): -- kg (-kg)

Mars 2015

6. mars (9): -- kg (-kg)

13. mars (10): -- kg (-kg)

20. mars (11): -- kg (-kg)

27. mars (12): -- kg (-kg)

Vekttap i denne tråden: 2,4 kg

Vekttap totalt: 26 kg

Loving it! Håper det er et tegn på at ketolyse fungerer for min del :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Offensive Pie

Offensive Pie

Høyde: 168 cm

Startvekt for denne tråden: 68.9

Mål før påske: 62.9 kg

Januar 2015

5. januar (0): 68.9 kg

12. januar (1): 69.4 kg (+ 0.5 kg)

19. januar (2): 69.4 kg (-0-0 kg)

26. januar (3): -- kg (-kg)

Februar 2015

2.. februar (4): -- kg (-kg)

9. februar (5): -- kg (-kg)

16. februar (6): -- kg (-kg)

23. februar (7): -- kg (-kg)

Mars 2015

2. mars (8): -- kg (-kg)

9. mars (9): -- kg (-kg)

16. mars (10): -- kg (-kg)

23. mars (11): -- kg (-kg)

30. mars (12): -- kg (-kg)
Totalt: +0.5/-6 kg
Dette forstår jeg ikke noe særlig av. Det har vært en god uke, jeg har holdt meg i underskudd, og jeg har trent godt og mye. Det blir spennende å se hva neste uke sier - om jeg har en tilsvarende uke uten resultater, må jeg se etter andre metoder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offensive Pie

Høyde: 168 cm

Startvekt for denne tråden: 68.9

Mål før påske: 62.9 kg

Januar 2015

5. januar (0): 68.9 kg

12. januar (1): 69.4 kg (+ 0.5 kg)

19. januar (2): 69.4 kg (-0-0 kg)

26. januar (3): -- kg (-kg)

Februar 2015

2.. februar (4): -- kg (-kg)

9. februar (5): -- kg (-kg)

16. februar (6): -- kg (-kg)

23. februar (7): -- kg (-kg)

Mars 2015

2. mars (8): -- kg (-kg)

9. mars (9): -- kg (-kg)

16. mars (10): -- kg (-kg)

23. mars (11): -- kg (-kg)

30. mars (12): -- kg (-kg)

Totalt: +0.5/-6 kg

Dette forstår jeg ikke noe særlig av. Det har vært en god uke, jeg har holdt meg i underskudd, og jeg har trent godt og mye. Det blir spennende å se hva neste uke sier - om jeg har en tilsvarende uke uten resultater, må jeg se etter andre metoder.

Jeg opplevde akkurat det samme. Har også hatt riktig mengde underskudd hver dag, spist sunt og trent. Men jeg kan ikke påberope meg å ha trent MYE. I ditt tilfelle vil jeg tippe at du har bygget muskler, og det er årsaken til at vekten din ikke ar gått ned. Måler du midjen? Selv trøster jeg meg med at min har minket med 1 cm.

Som deg så har jeg tenkt å følge samme opplegg en uke til, og håpe det gir resultater. Om ikke vet jeg ikke hva jeg skal forandre, om jeg skal øke eller minke mengden kallorier. Men det får jeg komme tilbake til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Jeg opplevde akkurat det samme. Har også hatt riktig mengde underskudd hver dag, spist sunt og trent. Men jeg kan ikke påberope meg å ha trent MYE. I ditt tilfelle vil jeg tippe at du har bygget muskler, og det er årsaken til at vekten din ikke ar gått ned. Måler du midjen? Selv trøster jeg meg med at min har minket med 1 cm.

Som deg så har jeg tenkt å følge samme opplegg en uke til, og håpe det gir resultater. Om ikke vet jeg ikke hva jeg skal forandre, om jeg skal øke eller minke mengden kallorier. Men det får jeg komme tilbake til neste uke.

Jeg hadde blitt veldig overrasket om jeg har bygget muskler denne perioden. Jeg løper 6-7 dager i uka, og spiser underskudd, noe som er særdeles dårlige forhold for muskelvekst. Jeg er nok litt mindre, siden jeg har et skjørt som knappen nå offisielt går igjen på (selv om jeg ikke er komfortabel med å bruke det offentlig enda!), men jeg forstår ikke hvorfor det er sånn. Jeg regner med å få en skikkelig nedgang neste uke, og velger foreløpig å tro at det er vann og andre variabler som spiller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Hinkelpinkel

Startvekt fra tidligere: 89,9 kg

Høyde: 179 cm

Startvekt for denne tråden: -89,9 kg -

Mål før påske: 84 kg

Januar 2015

2. januar (0): 89,9 kg

9. januar (1): 88,5 kg (-1,4 kg)

16. januar (2): 88,5 kg ( 0 kg)

Glemte å veie meg på fredag. Så 0 kg er egentlig greit etter en lørdag med litt kos. Har heller ikke vært så flink denne uken, sliter litt med å komme tilbake til "normalen" etter å ha spist hva jeg ville de siste 4 mnd. Men brødet har iallefall blitt byttet ut med knekkebrød og brusen er foreløpig helt kuttet ut! 18 dager i dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarieIselin

Startvekt fra tidligere: 79 (1.8.14)

Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: -72,7 kg-

Mål før påske: 68 kg

Januar 2015

2. januar (0): 72,7 kg

9. januar (1): 72,9 (+0,2kg)

16. januar (2): 72,5 kg (-0,4kg)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(slenger meg inn litt sent, men bedre sent enn aldri!)

Evelina

Startvekt fra tidligere: 62
Høyde: 155

Startvekt for denne tråden: -55-
Mål før påske: 50 kg

Januar 2015
16. januar (2): -STARTVEKT-

Februar 2015

Mars 2015

Anonymous poster hash: 539e2...5cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Spiser du såpass lite også dager du trener?

Nei, 1200 er det jeg skal ende opp med totalt

Inntakskcal - treningskcal = ca 1200

Det er i hvertfall målet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært småsyk de siste dagene, og har ikke fått trent. Og siden jeg ikke har vært på treningssenteret har jeg ikke fått veid meg heller (ettersom jeg ikke har badevekt hjemme). I tillegg har jeg sklidd helt ut på godteriet den siste uka. :(

Forhåpentligvis blir det både trening og veiing i morgen da! Og nå har jeg gått meg en times tur, sånn at jeg i det minste har fått rørt meg litt denne helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 1200 er det jeg skal ende opp med totalt

Inntakskcal - treningskcal = ca 1200

Det er i hvertfall målet ;)

Det var godt å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært småsyk de siste dagene, og har ikke fått trent. Og siden jeg ikke har vært på treningssenteret har jeg ikke fått veid meg heller (ettersom jeg ikke har badevekt hjemme). I tillegg har jeg sklidd helt ut på godteriet den siste uka. :(

Forhåpentligvis blir det både trening og veiing i morgen da! Og nå har jeg gått meg en times tur, sånn at jeg i det minste har fått rørt meg litt denne helga!

Ugh, samme her! Eller, jeg har ikke vært syk engang. Bare latt det skeie ut litt for mye, godteri er godt... Men, det viktigste er å ikke gi opp! Og denne tråden er jo god motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke fikk jeg trent fire økter og er veldig fornøyd! I helgen har det blitt vin til maten to kvelder på rad, og nå føler jeg meg så dvask. Den gode følelsen jeg fikk av treningsinnsatsen er borte. Jeg drikker omtrent aldri, så kan være derfor jeg føler meg så uggen.

Grunnen til at det ble alkohol i helgen er fordi samboeren min hadde bursdag, så har blitt litt kake og god mat. Men klarte å begrense meg og ikke overdrive spisingen heldigvis. Bare føler meg så slapp av den vinen.. ååh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige uke fikk jeg trent fire økter og er veldig fornøyd! I helgen har det blitt vin til maten to kvelder på rad, og nå føler jeg meg så dvask. Den gode følelsen jeg fikk av treningsinnsatsen er borte. Jeg drikker omtrent aldri, så kan være derfor jeg føler meg så uggen.

Grunnen til at det ble alkohol i helgen er fordi samboeren min hadde bursdag, så har blitt litt kake og god mat. Men klarte å begrense meg og ikke overdrive spisingen heldigvis. Bare føler meg så slapp av den vinen.. ååh

Jeg kjenner også den, at når jeg "slipper opp" på de gode vanene, så er liksom hele "piffen" borte. (Som rundt jul, da jeg stappet i meg sjokolade og brus og god mat hver dag...)

Heldigvis er det sånn at den kom tilbake igjen med en gang jeg tok meg sammen og begynte å trene igjen. Like sterk som før.

Satser på at det blir tilfellet for deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også den, at når jeg "slipper opp" på de gode vanene, så er liksom hele "piffen" borte. (Som rundt jul, da jeg stappet i meg sjokolade og brus og god mat hver dag...)

Heldigvis er det sånn at den kom tilbake igjen med en gang jeg tok meg sammen og begynte å trene igjen. Like sterk som før.

Satser på at det blir tilfellet for deg også!

Jeg har tatt det steget at jeg kledde på meg treningstøy med en gang jeg sto opp i dag. Så nå sitter jeg her i treningstøy og studerer :ler: Målet er å løpe en liten 6km i dag og litt mageøvelser så får jeg være fornøyd!

Når det gjelder å komme tilbake til hverdagskostholdet så føles det veldig lett. Tror det har noe med den følelsen av at jeg er slapp og uggen. Kjenner så godt på hva to dager med kos kan gjøre med energien :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karthy! En person som klarer å løpe 6 km (og kaller det en liten tur) er IKKE slapp og uggen. Just sayin'!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med!

Ønsker få av meg svangerskapskiloene nå som jeg har sluttet å amme :)

Har lavt stoffskifte og blir medisinert. Jeg kan, av den grunn, slite litt med å ned i vekt og må nok jobbe noe hardere enn om jeg var frisk.

Er kanonmotivert og har lagt en plan. Nå gjelder det bare å følge den ;)

*********************************************************************************************************

Linn35

Startvekt fra tidligere: 97 (like etter fødsel)

Høyde: 173 cm

Startvekt for denne tråden: 89,5

Mål før påske: Ned 9,5 kg (til 80)

Delmål: 82,5 kg

Januar 2015

2. januar (0): 89,5 kg

9. januar (1): 86,2 kg (- 3,3 kg)

16. januar (2): 85,6 kg (-0,6 kg)

Februar 2015

Mars 2015

Har helt glemt å oppdatere her. Gikk ned 0.6 kg forrige uke, og har nå begynt på ny uke der vekten var to kilo opp mandag morgen (!!) Sånn er det med helg....sukk...Jeg tillater meg å skeie litt ut i helgen og koser meg med snacks og diverse, men så strammer jeg godt inn i uken. Går jeg ned rundt en halv kilo pr uke er jeg kjempefornøyd. Den første uken med over 3 kg ned, vel sånn kan det jo ikke fortsette ;) det blir for godt til å være sant....

Jeg er fortsatt motivert og håper det vil gå sakte men sikkert nedover. Så lenge jeg ikke går opp er jeg fornøyd - og helst litt nedover selvsagt.

Setter meg små mål for hver uke. Neste mål er å se 84,9....dvs ned 0.7 kg denne uken. Om jeg klarer det gjenstår å se....Lykke til alle sammen!

Endret av Linn35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny visomskalned- tråd! :hoppe: Forrige gang måtte jeg trekke meg, men nå er jeg klar til å bli med igjen.

Startvekt for denne tråden: 72

Mål før påske: 67

Januar 2015

Februar 2015

Mars 2015

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

For oss som trener hjemme, her er tips til hjemmetreningsvidoer på youtube :D

Passa perfekt å få det nå da jeg kun har to uker igjen på Jillian Michaels 3mnd opplegg, Body revolution!

http://blog.myfitnesspal.com/the-best-free-workout-videos-on-youtube/?utm_campaign=coschedule&utm_source=facebook_page&utm_medium=MyFitnessPal&utm_content=The%20Best%20Free%20Workout%20Videos%20on%20YouTube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste det kom, og likevel er jeg sååå skuffa! :(

Skal reise vekk fra torsdag til mandag, så jeg tror jeg venter med å veie meg igjen til 30.jan. Og da skal det ha gått nedover igjen. Ikke mer nonstop på meg!

Kanelsnurr

Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: -- 62,0 kg
Mål før påske: 57 kg

Januar 2015
4. januar (0): 62,0
10. januar (1): -- 60,9 (-1,1)
19. januar (2): -- 61,4 (+0,5)

Februar 2015

Mars 2015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...