murmeldyret Skrevet 2. august 2004 #21 Del Skrevet 2. august 2004 Det var plutselig så mange nye dagbokskrivere her, og jeg trodde ærlig talt jeg hadde vært innom din dagbok også. Sorry, det hadde jeg ikke Men da vil jeg ønske deg velkommen hit! Krysser for at dere lykkes raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 #22 Del Skrevet 3. august 2004 Hei Edea! Takk for koselig hilsen i dagboken min! Ser at vi har IKM ca på samme tid. Krysser fingre og tær for at du (og jeg ) får et + om ikke så mange dager... Klem fra 'Lilly' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #23 Del Skrevet 3. august 2004 Hei Edea! Spennende med litt spotting da. Håper at det er en liten festeblødning og tvi tvi til deg Takk for hilsen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. august 2004 #24 Del Skrevet 3. august 2004 Oj! Tenk om det er festeblødning! Kom tilbake med rapport! Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. august 2004 #25 Del Skrevet 3. august 2004 Tusen takk for hilsen i dagboka mi!! Nå må du oppdatere oss!! hvordan ble det med testen????er så spent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 4. august 2004 #26 Del Skrevet 4. august 2004 Spennende! Krysser fingrer og tær for IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2004 #27 Del Skrevet 4. august 2004 :o Oj, spennende! Kanskje det er festeblødning!!? *venter spent på svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 4. august 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 4. august 2004 PP1 : dag 24 : IKM 9.aug Svigers er her ennå, og jeg har ikke kjøpt test.... :o Rekker jo ikke noe annet enn å farte rundt med dem etter jobb. Men jeg har tenkt ganske mye på det, ja. Men er kjemperedd for å få for høye forhåpninger. har ingen andre symptomer enn den ene blod-flekken, og det kan jo være noe annet også... Kanskje jeg får kjøpt en test i morgen... kommer litt an på når de drar på dagen,- apoteket er ikke åpent til langt på kveld her... må visst jobbe litt, jeg. kanskje jeg får tid til å sjekke mer innom her senere i dag. har blitt lite KG mens Svigers har vært her... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. august 2004 #29 Del Skrevet 4. august 2004 Oi? Mulig festeblødning?? Ønsker deg masse lykke til ved IKM!!! Håper du får to blå!! Reiser på ferie i morgen jeg, så jeg ville bare innom og si fortsatt god sommer og ønske lykke til med prøvingen :D fra Huldra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #30 Del Skrevet 4. august 2004 heier på deg nå Edea! og krysser selvfølgelig alt jeg kan utenom beina da Ha en fin fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. august 2004 #31 Del Skrevet 4. august 2004 takk for besøk i dagboka mi! Blir spennende dette her... Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4. august 2004 #32 Del Skrevet 4. august 2004 Takk for hilsen i boka mi! Hyggelig at det kommer nye folk her inne! Dette ser jo riktig så spennende ut, skal se det blir klaff nå! kanskje dagbokskriving hjelper? Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 4. august 2004 #33 Del Skrevet 4. august 2004 karamellpudding skal bli! Ja, den er nydelig! Jeg lagde det til nyttårsaften også og den smelter på tunga og er utrolig fyldig, mektig og rik på smak! .... Takk for at du krysser fingre, Hvis du krysser for meg så skal jeg krysse for deg - for det er lettere å håpe for andre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 4. august 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 4. august 2004 Sukk.... Kjeder meg... jeg er på jobb og har ikke så mye å gjøre. Ihvertfall ikke av ting jeg har lyst til å gjøre... Har spist "middag" for ikke så lenge siden, kylling-pasta-salat. Veldig godt, men nå er jeg veldig mett. ikke lenge til jeg skal gå hjem.. har jobbet dobbelt i dag. Og i morgen drar Svigers, og både Mannen og jeg har fri. Det blir så bra! Da skal vi dra på fjellet og plukke multer, og kanskje blåbær hvis de er modne. Jeg har investert i ny bærplukker, så jeg har store forhåpninger. Og så blir været så fint, ihvertfall ifølge nrk. Smører matpakke og trakter kaffe i morgen tidlig og kommer oss avgårde. Gleder meg kjempemasse!!!! leser det jeg har skrevet tidligere, og det virker som om Svigers er bare herk.... det er jo ikke helt sant, da. Det ble bare litt mye og litt tett i helga. Nå som jeg har jobbet og kommet meg litt ut av leiligheten så er det mye bedre... selv om jeg gleder meg til å ha Mannen for meg selv... :oops: Nå tror jeg at jeg går og spør om det er greit at jeg går nå. ikke lenge igjen til jeg er ferdig uansett... God natt, alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. august 2004 #35 Del Skrevet 4. august 2004 Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. august 2004 #36 Del Skrevet 5. august 2004 Hm, der fikk jeg en idè for hva vi kan gjøre i helga! Plukke bær er jo koselig! Kanskje jeg skulle foreslå det for mannen, han hater det egentlig da..Men en liten tur i skogen skader jo ikke!! Skal du teste snart? Er litt spent ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 5. august 2004 #37 Del Skrevet 5. august 2004 Håper du har/har hatt en fin bærtur i dag, da. Det hørtes veldig koselig ut Har du kjøpt test nå, eller? Når skal du teste? Er veldig nysgjerrig, nå altså.... :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. august 2004 #38 Del Skrevet 5. august 2004 åååå... nå fikk jeg lyst på blåbærpai jeg!! kan du ikke kaste over noen blåbær..hvis du fant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 6. august 2004 #39 Del Skrevet 6. august 2004 GOD HELG, EDEA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. august 2004 #40 Del Skrevet 6. august 2004 Takk for inspirasjon!!! Da blir det blåbær pai til av onsdagens fangst GOD HELG!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå