edea Skrevet 8. november 2004 Forfatter #201 Del Skrevet 8. november 2004 Nå har jeg sittet på nettet ett par timer, i ren motvilje mot å vaske og rydde leiligheten. Har ikke fått så veldig mye utav det, men har sjekket litt ut om shopping i london osv. Tviler på at Mannen blir så veldig fornøyd med det, men heldigvis har vi fått lønn før vi drar.... Men jeg får vel bare svinge meg rundt snart, det er på høy tid å få leiligheten i orden... Håper alle har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. november 2004 #202 Del Skrevet 8. november 2004 Bare innom med en til godjenta!! Fortsatt fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 8. november 2004 #203 Del Skrevet 8. november 2004 Du er svineheldig som skal til london - med eller uten penger! Hvordan går det med strikkingen? *oppmuntrende heiarop*-smileys Jeg begynte på lue til mannen da jeg var i Gøteborg...så gjenstår det å se om den lir ferdig i tide da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. november 2004 #204 Del Skrevet 10. november 2004 Håper du har hatt en fin uke så langt! (måtte bare redde dagboka di, den var kommet faretruende langt ned...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 11. november 2004 Forfatter #205 Del Skrevet 11. november 2004 Takk for hilsen Madden, Tyttebæret og Siam. Bra at noen tar ansvar for å holde boka mi over nedrykksstreken... Maddie-vennen: Trist nyhet fra din side i dag. Jeg føler sånn med deg og har bare lyst til å gjøre alt bedre med en gang. Skulle ønske jeg kunne trylle sånn! Jeg vet jeg ikke klarer å sette meg inn i hvordan det er for deg, men det jeg kan se for meg er fryktelig trist og urettferdig! Tenker mye på deg! Ellers er jeg akkurat ferdig med en tøff arbeidsperiode. nå er det bare dagvakt i morgen, og så har både Mannen og jeg fri ei uke. Det blir supert å dra til London, og vi gleder oss masse. Heldigvis får vi lønn i morgen, og selv om vi må betale på studielånet så tror jeg at vi har litt penger tilovers som vi kan shoppe for... Har jo allerede betalt turen, hotellet og musical-billettene. Ellers mtp prøving så kan jeg jo like godt skrive det her som noen annen plass,- første dag siste mens: 30. oktober. Så glemmer jeg det ikke igjen... Men jeg føler jeg blir dratt mer og mer inne i denne prøvingsfikseringen, jo mere jeg henger her inne... ja, ja. vel, om to dager drar vi til London. Håper å få til en tur innom her igjen før vi drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #206 Del Skrevet 11. november 2004 Ønsker deg ei flott tur til London og ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. november 2004 #207 Del Skrevet 12. november 2004 Ønsker deg ei flott tur til London og ei fin helg! Signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #208 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for at du tenker sånn på meg edeavennen...det varmer veldig...bare så du vet det! Jeg har ikke gitt opp heller...bare innser at vi nå trenger litt tid til å dyrke forholdet...for å i det hele tatt overleve alle disse berg-og dalbane turene... Håper du får en kjempeflott London-tur...kunne gjerne tenkt meg å være med i kofferten ja... Kos deg skikkelig sammen med mannen...og så kan dere jo lage en Made in England - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #209 Del Skrevet 13. november 2004 Håper du koser deg i London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #210 Del Skrevet 15. november 2004 Nå syns jeg du har vært lenge nok borte!! KOM TILBAKE!!! Håper du koser deg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. november 2004 #211 Del Skrevet 18. november 2004 På tide å dytte litt... *dytte* *dytte* *dytte* *dytte* Hvordan er London?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 18. november 2004 #212 Del Skrevet 18. november 2004 Håper det er like fin julestemning i London som det er her hjemme nå.... og så håper jeg at du og mannen koser dere glugg ihjel!! Stooooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 21. november 2004 #213 Del Skrevet 21. november 2004 Vi trenger en London-oppdatering her! I mens ønsker jeg deg en fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 21. november 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 21. november 2004 Da er vi tilbake fra det store utland... Tusen takk for dytting og andre hilsener Murmel, Sirka, Madden, Veronal og Tyttis! Har hatt det aldeles supert!!!! Vi syntes i utgangspunktet at 6 dager kanskje ble litt lang tid, men vi har ikke kjedet oss. Har shoppet, sightset, spist og kost oss. Mannen har faktisk tolerert en god del mere shopping enn jeg fryktet... Men så har vi vært i en del butikker hvor det var ting han kunne se på samtidig, da. Mannen fant noe han virkelig ønsket seg til jul på Harrods, også: 12 forsteinede dinosaur-egg til den nette sum av 150000 kroner... Tror ikke han kan regne med det, nei Vi var på to musikaler mens vi var der, Mamma Mia og We Will Rock You. Begge syntes queen-musikalen var mye bedre enn Mamma Mia. Heldigvis at vi kjøpte billetter til den også, den skulle jo liksom bare være i tillegg til MammaMia.. Vel, vi har ihvertfall fått brukt masse penger, og når vi kom hjem hit lå det mange hyggelige regninger og ventet på oss. det blir mao en tynn måned denne måneden også. :oops: Mtp sånne ting som man må gjøre for å få barn, så har vi vært nokså aktive på det punktet også, men det sier vi ikke så veldig høyt... ikke noe vits å skru opp hverken sine egne eller andres forventninger! I dag skal vi ikke gjøre så veldig mye. skal sikkert se på en del av alle de DVD'ene vi kjøpte. Og skal vi kose mere med Kalle som vi hentet hjem fra dyrepasserne i går. Og så skal vi bli bedre kjent med Lars som er en grå jaco pappegøye som vi passer for dyrepasserne denne uka mens de er i Barcelona. Kjekk løsning, ikke sant?! I går kveld prøvde vi å lære Lars Indiana Jones- melodien, og det gikk nesten (tror vi) tipper eierne blir passelig gærne i hue hvis vi får lært han den til de kommer hjem... Mannen har i tillegg tenkt å lære ham fotballsangen til laget sitt før han gir seg... Vel, først skal jeg ihvertfall oppdatere meg her inne! Ha en god søndag, KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. november 2004 #215 Del Skrevet 22. november 2004 Gudd tu hævv ju bækk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 22. november 2004 #216 Del Skrevet 22. november 2004 Det høres ut som en sikker måte å slippe å være papegøyepassere flere ganger. Dessuten - London hørtes helt herlig ut. Det kan være en bemerkelsesverdig romantisk by tatt i betraktning hvor lite "attraktiv" den er rent utseendemessig. Uansett er det utrolig godt med noen dager fri i sure november. Ha en trivelig uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 23. november 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 23. november 2004 Takk for hilsen Madden og Moonchild. I dag har det... ikke skjedd noe spesielt, nei. Ikke i dag heller. Har hatt deilig ovnsbakt laks med sitron og ingefær til middag, det er vel verdt å nevne. Og så har jeg fått kjøpt adventsstjerne, adventsstake (elektrisk)til å ha i vinduet og adventsstake (stearin). Sånn passelig fornøyd bare. Hadde egenntlig en ganske nøyaktig formening om hvordan det meste av dette skulle se ut, men kan vel ikke si å ha truffet helt på noen av dem. Vel, det var det beste som fantes i denne byen, selv om det ikke sier så mye. Ikke akkurat verdens beste utvalg, nei. Det store målet for kvelden er å lære Lars prompelyder... og kanskje støvsuge litt. og se Friends, ettersom jeg ikke fikk med meg sist uke da alle sippet... og ettersom jeg bare MÅ se de siste episodene ellers er det intet nytt. god tirsdag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. november 2004 #218 Del Skrevet 23. november 2004 Det store målet for kvelden er å lære Lars prompelyder... Jeg skjønner at vi bør være forsiktig med hvem som får lov til å passe gøyen vår når vi en gang skaffer oss det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 23. november 2004 #219 Del Skrevet 23. november 2004 Heisann Tusen takk for hilsen i dagboka mi Denne dagboka har jeg ikke lest i før,men nå skal jeg følge med deg videre. Spennende å lese om andre prøvere også Du får ha en fortsatt fin tirsdagskveld! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 25. november 2004 #220 Del Skrevet 25. november 2004 Nais tu hæv ju bækk fråm Låndån Veldig glad jeg ikke har en pappegøye dere skal passe Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå