Gå til innhold

Høyde

Gjest miss_sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 173, og all høyden min er i beina omtrent. Når jeg sitter tror folk at jeg er lav :P noen dager skulle jeg ønske at jeg var 5-10 cm lavere, men er stort sett fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 154, skulle gjerne vært 168-172. Litt vanskelig å rekke opp til øverste hyller osv. :fnise:

Anonymous poster hash: 39830...4f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

167. Trives godt med å være gjennomsnittlig. Klær passer i lengden, jeg kan "jukse" med hæler og bli like høy som en gjennomsnittlig mann, men føler meg aldri for liten med lave sko heller.

Anonymous poster hash: 7c3a5...e18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1,75. Skulle gjerne hvert 10 cm høyere, men er ikke noe som plager meg stort. Liker jenter rundt min egen høyde, ikke at det egentlig betyr noe, men er det jeg har falt for tidligere, gjerne noen cm lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

182. Før ønsket jeg at jeg var lavere for å kunne gå i høye hæler. Nå tenker jeg "samma det" og bruker høye hæler uansett, altså er høyden min helt ok. Det er den høyden jeg mest sannsynlig kler best, så er fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 154, skulle gjerne vært 168-172. Litt vanskelig å rekke opp til øverste hyller osv. :fnise:

Anonymous poster hash: 39830...4f6

Aww, det er SÅ søtt med små kvinner som strekker seg alt de har for å nå noe på i skapene. Det å se dem streve med en oppgave som er bare SÅ enkel for meg, da smelter jeg :rodmer:

Selv er jeg 180cm høy. Kunne godt vært 7-8cm høyere og 20 kilo tyngre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...