Gå til innhold

Høyde


Fremhevede innlegg

Gjest miss_sara
Skrevet

Hvor høy er du og hvor høy skulle du ønske du var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.68, med lang overkropp og korte ben.

Skulle gjerne hatt lengre ben og vært 1.72-1.75 eller noe i den duren :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap.

  • Liker 1
Gjest Strandet
Skrevet (endret)

1.83

Skulle gjerne vært 1.85 eller kanskje 1.87.

Blir stadig overraska over å se folk på fortauet som ser ut til å være høyere enn meg.

Endret av Strandet
Skrevet (endret)

Er 177, med ganske lange ben. Men skulle egentlig ønske at jeg var litt lavere, så hadde jeg ikke følt meg som en kjempe i høye hæler. Så 170 hadde vært passe

Endret av teit1
Gjest miss_sara
Skrevet

Er 177, med ganske lange ben. Men skulle egentlig ønske at jeg var litt lavere, så hadde jeg ikke følt meg som en kjempe i høye hæler. Så 170 hadde vært passe

Enig! Ville vært rundt 170 selv :)

Skrevet

174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap.

Den aller kjekkeste jeg har truffet er 179, så du trenger ikke være 185, hehe.

Anonymous poster hash: d3584...801

Gjest brutal_mann
Skrevet

Den aller kjekkeste jeg har truffet er 179, så du trenger ikke være 185, hehe.

Anonymous poster hash: d3584...801

Heller ikke 174, he he.

Skrevet

Jeg er 160 og skulle ønske jeg var 175 - 180.

  • Liker 1
Skrevet

171, kunne tenkt meg å være et sted mellom 175-180.

Skrevet

174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap.

Med 174 er du for høy for meg. Jeg foretrekker menn på min egen høyde. Men hadde jeg vært 175, ville du vært perfekt ;)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er 172, og veldig fornøyd med det :) Ville ikke vært høyere eller lavere.

Skrevet

165-170

Jeg er 160, værste høyden som finnes på jenter. Ikke gøy å stå der med yngre barn som er høyere enn seg selv, selv om man er eldre ....



Anonymous poster hash: e9682...914
Skrevet

Jeg er 200 cm høy. Jeg liker høyden ganske godt, men jeg skulle virkelig ønske jeg var 10-20cm lavere i enkelte situasjoner. Kan ikke sitte i alle biler, traaaangt i mange flyseter, osv, føler jeg er en gigant til tider...

Skrevet

168 cm og synes det er en fin høyde. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Belle âme
Skrevet

Er 158 cm og skulle ønske eg var 180 cm, i alle fall 175 cm.

Gjest Lille-pus
Skrevet

168,7cm.

- det er er helt perfekt, for jeg når akkurat ned til bakken fra den høyden ;)

  • Liker 3
Skrevet

Er 172 og er kjempefornøyd, hadde ikke kunnet gjort noe fra eller til likevel ;)

Skrevet

1.61. Skulle gjerne hatt åtte-ti cm til så jeg rakk opp til de øverste kjøkkenskapa uten å måtte klatre på kjøkkenbenken, men sånn er det nå en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...