Gjest miss_sara Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Hvor høy er du og hvor høy skulle du ønske du var?
Wilma- Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 1.68, med lang overkropp og korte ben. Skulle gjerne hatt lengre ben og vært 1.72-1.75 eller noe i den duren
Gjest brutal_mann Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap. 1
Gjest Strandet Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 (endret) 1.83 Skulle gjerne vært 1.85 eller kanskje 1.87. Blir stadig overraska over å se folk på fortauet som ser ut til å være høyere enn meg. Endret 21. desember 2014 av Strandet
teit1 Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Er 177, med ganske lange ben. Men skulle egentlig ønske at jeg var litt lavere, så hadde jeg ikke følt meg som en kjempe i høye hæler. Så 170 hadde vært passe Endret 21. desember 2014 av teit1
Gjest miss_sara Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Er 177, med ganske lange ben. Men skulle egentlig ønske at jeg var litt lavere, så hadde jeg ikke følt meg som en kjempe i høye hæler. Så 170 hadde vært passe Enig! Ville vært rundt 170 selv
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap. Den aller kjekkeste jeg har truffet er 179, så du trenger ikke være 185, hehe. Anonymous poster hash: d3584...801
Gjest brutal_mann Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Den aller kjekkeste jeg har truffet er 179, så du trenger ikke være 185, hehe. Anonymous poster hash: d3584...801 Heller ikke 174, he he.
Hulderen Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Jeg er 160 og skulle ønske jeg var 175 - 180. 1
Doge Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 171, kunne tenkt meg å være et sted mellom 175-180.
Hulderen Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap. Med 174 er du for høy for meg. Jeg foretrekker menn på min egen høyde. Men hadde jeg vært 175, ville du vært perfekt
Gjest Daenerys Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Jeg er 172, og veldig fornøyd med det Ville ikke vært høyere eller lavere.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 165-170 Jeg er 160, værste høyden som finnes på jenter. Ikke gøy å stå der med yngre barn som er høyere enn seg selv, selv om man er eldre .... Anonymous poster hash: e9682...914
Electron Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Jeg er 200 cm høy. Jeg liker høyden ganske godt, men jeg skulle virkelig ønske jeg var 10-20cm lavere i enkelte situasjoner. Kan ikke sitte i alle biler, traaaangt i mange flyseter, osv, føler jeg er en gigant til tider...
Anglofil Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 168 cm og synes det er en fin høyde. Mvh Yvonne
Gjest Belle âme Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Er 158 cm og skulle ønske eg var 180 cm, i alle fall 175 cm.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 168,7cm. - det er er helt perfekt, for jeg når akkurat ned til bakken fra den høyden 3
geene Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Er 172 og er kjempefornøyd, hadde ikke kunnet gjort noe fra eller til likevel
Minya Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 1.61. Skulle gjerne hatt åtte-ti cm til så jeg rakk opp til de øverste kjøkkenskapa uten å måtte klatre på kjøkkenbenken, men sånn er det nå en gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå