Gå til innhold

Høyde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 160 og trives med å ikke være så høy :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

174cm. Bra høyde på fly, ubrukelig høyde på sjekkemarkdet. Burde nok vært 185cm for å duge der. Men men, det er kvinnfolka sitt tap.

kunne du vært sammen med ei dame som var høyere enn deg da?

Skrevet

Jeg er 170 cm høy, og trives med det :) mannen min er 195 cm, men jeg liker at mannen er høyere enn dama :)

Skrevet

Er 1,57 m. og hater hvert sekund av det, føler meg som et lite barn. Skulle helst vært 1,75-1,80 m., spesielt siden alle drømmer om høye damer. Som det er nå kan jeg aldri bli bedre enn noens plan K, langt unna noe førstevalg.

Skrevet

Jeg er 1.70, men skulle ønske jeg var et par cm lavere. Men det kan ha noe med å gjøre at typen min også er 1.70, og at det av og til hadde vært kjekt å vært litt lavere enn ham.

Gjest brutal_mann
Skrevet

kunne du vært sammen med ei dame som var høyere enn deg da?

Uten problemer.

Skrevet

167,5 og har alltid trivdes med det :) Føler meg hverken liten eller stor, men akkurat passe liksom :)

Anonymous poster hash: cac06...712
Skrevet

Jeg er 1.59. Skulle ønske jeg var bare litt høyere, kanskje 1.63.

Skrevet

Uten problemer.

Mannen min er 5 cm lavere enn meg. Ikke alle har problem med at mannen er lavere. Jeg er 176...

Skrevet

175 cm, vil helst være 180. men jeg er fortsatt ung, så kan bli det hvis jeg er heldig^^

Skrevet

Jeg er 177,5 cm og trives godt med det. Føler meg elegant og flott, imotsetning til før; da hatet jeg å være høy. Skulle kanskje noen ganger ønske jeg var lavere for å kunne bruke høye heler, men i alt er jeg fornøyd. Er ikke så mye å gjøre med det uansett :)

Anonymous poster hash: 9003d...57c

Skrevet

156, skulle ønske jeg kunne runde 160. Syns små, nett damer er pent. Har aldri drømt om å være høy, men syns både høye og lave damer er like pent. Kommer ann på hvordan man ter seg også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 177,5 cm og trives godt med det. Føler meg elegant og flott, imotsetning til før; da hatet jeg å være høy. Skulle kanskje noen ganger ønske jeg var lavere for å kunne bruke høye heler, men i alt er jeg fornøyd. Er ikke så mye å gjøre med det uansett :)Anonymous poster hash: 9003d...57c

Du kan da bruke høye heler. Kvinner på din høyde er bare flotte med heler! Nabojenta her er 185. At hun ikke vil bruke høye heler kan jeg forstå (selv om det der synd). Du derimot ...

Gjest Runforit
Skrevet

173. Veldig fornøyd. Ikke for lav ikke for høy :)

Skrevet

Jeg er rundt 168-169 cm. Tror overkroppen min er lengre enn beina mine. Jeg vil gjerne være 175, med lange bein.. Men høyden min er ganske grei da, verken for lav eller for høy

Skrevet

178, skulle ønske jeg var 170. Er så lei av alle som sier "du er ganske høy! Hvor høy er du egentlig?" osv, spesielt folk som kjenner meg. Virker som de blir like overrasket hver gang over at jeg er høy..

Skrevet (endret)

Er 171, om synes det er perfekt. Har lange bein. :) Mannen min er forresten 174, Brutal Mann, og det er helt fint. Han er heldigvis ikke en sånn sippe som ikke takler at jeg går i høye hæler, han er selvsikker og synes det er sexy selv om jeg blir høyere enn ham. ;)

Eksen min var like høy som meg, men han taklet ikke at jeg brukte hæler. Jeg driter i om jeg er høyere, det er bare et problem når han føler seg mindre macho pga det. Og det er turn off med så usikre menn! :(

Endret av Akvarium85
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...