Gå til innhold

"Slik tilfredsstiller du kvinnen"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Titt og ofte ser jeg artikler i diverse magazin og blader med artikler som har krigsoverskrifter ala "Slik tilfredsstiller du dama/kvinnen seksuelt" og jeg stiller meg litt undrende... Hvem bryr seg om hu blir tilfredsstil eller ei? Når jeg er ferdig så er jeg ferdig, da er det damas ansvar å ta saken i egne hender.

Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode.

Og det jeg har gjort hver gang er som følgende: Jeg kjøpte damene jeg var sammen med en dildo/vibratorså når jeg er ferdig så kan jeg legge meg til å sove så kan de gjøre seg ferdig selv.

Win-win for alle parter så disse artiklene om kvinnenes nytelse og tilfredsstillhet skjønner jeg meg ikke på. Man er sin egen lykkes smed, og nei jeg har aldri blitt dumpa pga manglende sex-liv.

Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen?

For å være helt ærlig så møter jeg flest menn som deg (dessverre). Da kan man fort regne med å havne i et ekteskap der kvinnen mister lysten temmelig fort, og du blir klagende over manglende sexliv (med rette).

Er glad jeg ikke har hoppet inn i et ekteskap med noen enda, skal ta meg god tid og finne en som er verdig :) Hvis det finnes da..

Anonymous poster hash: e9e26...242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...