Gå til innhold

"Slik tilfredsstiller du kvinnen"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Titt og ofte ser jeg artikler i diverse magazin og blader med artikler som har krigsoverskrifter ala "Slik tilfredsstiller du dama/kvinnen seksuelt" og jeg stiller meg litt undrende... Hvem bryr seg om hu blir tilfredsstil eller ei? Når jeg er ferdig så er jeg ferdig, da er det damas ansvar å ta saken i egne hender.

Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode.

Og det jeg har gjort hver gang er som følgende: Jeg kjøpte damene jeg var sammen med en dildo/vibratorså når jeg er ferdig så kan jeg legge meg til å sove så kan de gjøre seg ferdig selv.

Win-win for alle parter så disse artiklene om kvinnenes nytelse og tilfredsstillhet skjønner jeg meg ikke på. Man er sin egen lykkes smed, og nei jeg har aldri blitt dumpa pga manglende sex-liv.

Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, jeg syns det er helt greit at mennesker er ulike! For ellers hadde verden vært et forferdelig sted.
Men jeg kan ikke dytte under en stol at dette fikk meg til å tenke "Hva faen mann?!"

Jeg styrer i alle fall lett unna slike menn som deg.
Håper du finner en dame som kan leve med din tankegang :5:

• Liker 11
Gjest fallerifallera
Skrevet

Vært borti et par sånne som deg. Da forsvant jeg så raskt jeg kunne, for makan til dårlig sex! Ga meg 0. Så syntes oppriktig synd på de damene som har vært med deg. Håper virkelig du er et troll, men vet likevel at det finnes nok av sånne som deg.

• Liker 7
Skrevet

Akkurat nå må er jeg VELDIG glad for at typen min ikke har samme holdninger som deg!

Kanskje en grunn til at du har vært med "diverse damer" og ikke samme dama?

• Liker 6
Skrevet

Gud, hvor provoserende du er..

Så det er kun din nytelse i fokus, og hvordan din kjæreste har det seksuelt gir du blanke f i? Hvorfor skal hun hjelpe deg med å nå klimax, hvis du ikke vil hjelpe henne? En dildo kan ikke akkurat erstatte et godt sexliv. Eneste grunnen til at dem trenger det er vel fordi du ikke klarer. Jeg er sikker på at grunnen til at du tenker sånn, er fordi du ikke vet hvordan man skal tilfredsstille en kvinne - og derfor vil du heller ikke prøve.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på hva TS får ut av å starte alle disse trådene? Den ene tråden dummere enn den andre. Er du bannlyst på diskusjon.no?

Skrevet

Akkurat nå må er jeg VELDIG glad for at typen min ikke har samme holdninger som deg!

Kanskje en grunn til at du har vært med "diverse damer" og ikke samme dama?

Er ikke normen at folk holder seg til 1 menneske i løpet av hele livet. Sånn var det i gamle dager men ikke nå lenger

• Liker 1
Skrevet
Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode.
Så når du legger sammen antallet jenter du har vært i forhold med, ender totalsummen på "diverse"? :fnise:
Utover det skal jeg ikke mate trollet. Håpet det skulle være en interessant tråd om hvor tåpelig slike oppskrifter er, siden det varierer så voldsomt.
  • Liker 9
Skrevet

Menne hæ? Da burde vel du strengt tatt ikke komme i/på henne heller, men avslutte selv med hånda.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen?

Hva med alle blowjob-trådene da?

http://forum.kvinneguiden.no/sok/?start_year=&query=blow%20job&sort=relevance&f=&author=&tid=&onlyTitles=&p=0

Anonymous poster hash: a41b3...0de

• Liker 3
Skrevet

Gud, hvor provoserende du er..

Så det er kun din nytelse i fokus, og hvordan din kjæreste har det seksuelt gir du blanke f i? Hvorfor skal hun hjelpe deg med å nå klimax, hvis du ikke vil hjelpe henne? En dildo kan ikke akkurat erstatte et godt sexliv. Eneste grunnen til at dem trenger det er vel fordi du ikke klarer. Jeg er sikker på at grunnen til at du tenker sånn, er fordi du ikke vet hvordan man skal tilfredsstille en kvinne - og derfor vil du heller ikke prøve.

Hu trenger ikke hjelpe meg til noe som helst. Jeg greier fint nå klimaks selv når jeg boller hu, alt hu trenger gjøre er å bøye seg over og når jeg er ferdig er jeg trøtt og vil sove. Men som sagt, jeg har til alle damene jeg har vært sammen med handlet inn en dildo så de kan ta saken i egne hender etter jeg har tømt meg.

Ser ikke problemet, som sakt, man er sin egen lykkes smed. Dette har heller aldri vært noe problem i forhold jeg har vært i tidligere derfor jeg undret meg fælt over alle disse artiklene i magaziner som går ut på hvordan menn skal tilfredsstille kvinner. Strengt tatt kunne det ikke brydd meg mindre

• Liker 1
Skrevet

Har ikke analysert eller tenkt over problemstillingen du bringer på banen der. Jeg har alltid fått blowjobs så det er ikke noe jeg bryner hjernecellene mine med.

Men derimot, når damene har prøvd mase seg til slikking har svaret alltid vært :

446.gif

• Liker 1
Skrevet

Har ikke analysert eller tenkt over problemstillingen du bringer på banen der. Jeg har alltid fått blowjobs så det er ikke noe jeg bryner hjernecellene mine med.

Men derimot, når damene har prøvd mase seg til slikking har svaret alltid vært :

446.gif

For en mann! Legende

Anonymous poster hash: b8bd2...9e4

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hu trenger ikke hjelpe meg til noe som helst. Jeg greier fint nå klimaks selv når jeg boller hu, alt hu trenger gjøre er å bøye seg over og når jeg er ferdig er jeg trøtt og vil sove. Men som sagt, jeg har til alle damene jeg har vært sammen med handlet inn en dildo så de kan ta saken i egne hender etter jeg har tømt meg.

Ser ikke problemet, som sakt, man er sin egen lykkes smed. Dette har heller aldri vært noe problem i forhold jeg har vært i tidligere derfor jeg undret meg fælt over alle disse artiklene i magaziner som går ut på hvordan menn skal tilfredsstille kvinner. Strengt tatt kunne det ikke brydd meg mindre

Du kommer nok til å bruke resten av livet ditt på svært korte forhold ja.

- kjøp en fleshlight istedet så slipper du kjøpe så veldig mange dildoer, det må jo fryktelig dyrt., og ikke klager og krever de heller.

Win-win situasjon.

• Liker 8
Skrevet

Du kommer nok til å bruke resten av livet ditt på svært korte forhold ja.

- kjøp en fleshlight istedet så slipper du kjøpe så veldig mange dildoer, det må jo fryktelig dyrt., og ikke klager og krever de heller.

Win-win situasjon.

Jeg kommer nok ha endel forhold fremover, absolutt. Og de kommer neppe til å være permanente. Men av helt andre årsaker enn sexlivet.

Skrevet

Jeg lurer på hva TS får ut av å starte alle disse trådene? Den ene tråden dummere enn den andre. Er du bannlyst på diskusjon.no?

Har aldri vært på diskusjon.no så jeg vet ikke helt hva du sikter til. Jeg har derimot vært en flittig bruker av VGD sine politiske og historiske forum i 5 år og jeg er fremdeles ikke bannlyst derfra. På KG derimot tar jeg opp etiske, moralske og mellommenneskelige spørsmål som jeg ikke skjønner meg på.

Hva jeg får ut av disse trådene? Vel for det første så lærer jeg endel av å se hvordan folk generelt tenker. For det andre så får jeg bekreftet endel tanker jeg har om mennesker og empati når folk er stygge i kjeften. Så med andre ord så får jeg bekreftet at jeg er mer normal enn jeg liker tro

Og det er skummelt.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke normen at folk holder seg til 1 menneske i løpet av hele livet. Sånn var det i gamle dager men ikke nå lenger

Det er nå fortsatt en god del som holder seg til relativt få partnere i løpet av sitt liv. Det vanligste er kanskje å ha noen mens man er ung før man finner en som er partneren for i alle fall mesteparten av resten av livet. Slik er de aller fleste mennesker jeg kjenner, med noen unntak.

Uansett, jeg er "gammeldags" og vil beholde han jeg har resten av mitt liv. Det er vårt felles mål og være sammen resten av livet. D

Det gjøres selvsagt en innsats for at den andre skal trives og ha det så optimalt som mulig. Både i senga og utenfor. Ikke fordi det er noe en føler man må, ikke fordi det er en plikt, men rett og slett fordi man ønsker å glede den andre på alle mulige plan. Det gir meg en glede, og (livs)nytelse og tilfredstillelse og gi ham glede, (livs)nytelse og tilfredstillelse.

Skrevet

Det er nå fortsatt en god del som holder seg til relativt få partnere i løpet av sitt liv. Det vanligste er kanskje å ha noen mens man er ung før man finner en som er partneren for i alle fall mesteparten av resten av livet. Slik er de aller fleste mennesker jeg kjenner, med noen unntak.

Uansett, jeg er "gammeldags" og vil beholde han jeg har resten av mitt liv. Det er vårt felles mål og være sammen resten av livet. D

Det gjøres selvsagt en innsats for at den andre skal trives og ha det så optimalt som mulig. Både i senga og utenfor. Ikke fordi det er noe en føler man må, ikke fordi det er en plikt, men rett og slett fordi man ønsker å glede den andre på alle mulige plan. Det gir meg en glede, og (livs)nytelse og tilfredstillelse og gi ham glede, (livs)nytelse og tilfredstillelse.

Det er helt fint det. Dømmer deg ikke for dine valg i livet. Så hvorfor skal du dømme meg fordi jeg tenker litt anderledes enn deg?

Det er noe som heter gjensidig respekt og toleranse. Så om jeg ikke er slem mot deg på noen som helst slags måte, hvorfor føler du at du har rett til å dømme meg eller trakkassere meg?

Er dette fordi "empati" er sosial konstruksjon som forsvinner i møte med mangel på konsekvenser? For jeg tror nemlig ikke at du hadde turt vært så verbal og frekk mot meg i virkeligheten som det du fremstår som over internet.

Anonymitet viser kanskje litt mer av din ekte usympatiske og slemme side?

Skrevet

haha, jeg ler. :laugh:

Regner med at du er en av disse duracell kaninene som jukker i veg så tennene klaprer i munnen på dama . Jammen hadde jeg vært glad for å få tildelt den dildoen når du var ferdig , om jeg ikke allerede hadde gått da :ler:

Men for all del, folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 7ddee...98f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...