AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #21 Skrevet 20. desember 2014 Titt og ofte ser jeg artikler i diverse magazin og blader med artikler som har krigsoverskrifter ala "Slik tilfredsstiller du dama/kvinnen seksuelt" og jeg stiller meg litt undrende... Hvem bryr seg om hu blir tilfredsstil eller ei? Når jeg er ferdig så er jeg ferdig, da er det damas ansvar å ta saken i egne hender. Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode. Og det jeg har gjort hver gang er som følgende: Jeg kjøpte damene jeg var sammen med en dildo/vibratorså når jeg er ferdig så kan jeg legge meg til å sove så kan de gjøre seg ferdig selv. Win-win for alle parter så disse artiklene om kvinnenes nytelse og tilfredsstillhet skjønner jeg meg ikke på. Man er sin egen lykkes smed, og nei jeg har aldri blitt dumpa pga manglende sex-liv. Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen? Damer i byen der du bor...sladdrer nok bak din rygg om hvor utrolig dårlig du er i senga... Så om du merker liten interesse fra damer i ditt lokalmiljø...kan du tenke at dette er hovedgrunnen.. Alle damer i ditt lokalmiljø-vet at du er velkjent for å være en superegoist og fjott i senga... Finnes ikke noe mer usexy og usjarmerende omdømme av en mann-enn det : ) God jul : ) Anonymous poster hash: 4a987...b68 6
Sapientia Skrevet 20. desember 2014 #22 Skrevet 20. desember 2014 Det er helt fint det. Dømmer deg ikke for dine valg i livet. Så hvorfor skal du dømme meg fordi jeg tenker litt anderledes enn deg? Det er noe som heter gjensidig respekt og toleranse. Så om jeg ikke er slem mot deg på noen som helst slags måte, hvorfor føler du at du har rett til å dømme meg eller trakkassere meg? Er dette fordi "empati" er sosial konstruksjon som forsvinner i møte med mangel på konsekvenser? For jeg tror nemlig ikke at du hadde turt vært så verbal og frekk mot meg i virkeligheten som det du fremstår som over internet. Anonymitet viser kanskje litt mer av din ekte usympatiske og slemme side? Siden jeg ikke kan se at jeg på noe tidspunkt hverken har vært utolerrant, slem eller trakasserende ovenfor deg så joda, dette kunne jeg fint sagt til deg i virkeligheten. Ikke skrev jeg noe om DEG i det hele tatt, jeg bare svarte på tiltale på at det bare var i gamle dager man holdt seg til en partner, og la til noe om hvorfor det ikke er et ork for MEG å gi mye tilbake til min partner. Og jeg er nå rimlig sikker på at jeg ikke er den eneste i universet som føler det slik ovenfor sin partner. Men for all del, lev det livet du ønsker. Jeg har ingen planer om å endre på deg (eller andre mennesker jeg er uenig med). Forøvrig skriver jeg ingenting på nett jeg ikke kan stå for i egen person. Så joda gitt at vi var på en diskusjonarena så kunne jeg fint ha sagt dette til deg. Null problem. Ikke er jeg spesielt anonym heller, ønsker du å vite hvem jeg er så er det bare å sjekke litt rundt hva jeg har skrevet her på KG og gjøre et enkelt google søk. Har ikke noe behov for å gjemme meg godt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #23 Skrevet 20. desember 2014 Slik tilfredsstiller jeg en kvinne: Jeg fører en normal samtale med henne, og spør hva hun liker, og hvordan hun vil ha det. Så forteller jeg hvordan jeg vil ha det, og hva jeg liker. Så har vi god sex der begge blir tilfredsstilt. Ikke veldig komplisert, altså. Anonymous poster hash: 66a38...a75 6
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2014 #24 Skrevet 20. desember 2014 Titt og ofte ser jeg artikler i diverse magazin og blader med artikler som har krigsoverskrifter ala "Slik tilfredsstiller du dama/kvinnen seksuelt" og jeg stiller meg litt undrende... Hvem bryr seg om hu blir tilfredsstil eller ei? Når jeg er ferdig så er jeg ferdig, da er det damas ansvar å ta saken i egne hender. Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode. Og det jeg har gjort hver gang er som følgende: Jeg kjøpte damene jeg var sammen med en dildo/vibratorså når jeg er ferdig så kan jeg legge meg til å sove så kan de gjøre seg ferdig selv. Win-win for alle parter så disse artiklene om kvinnenes nytelse og tilfredsstillhet skjønner jeg meg ikke på. Man er sin egen lykkes smed, og nei jeg har aldri blitt dumpa pga manglende sex-liv. Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen? Gidder ikke lese denne tråden her så svarer sikkert som alle andre: Hva får dama ut av å suge deg ? Huffda Wubwub.
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2014 #25 Skrevet 20. desember 2014 En ordentlig mann lar som regel dama få orgasme først får han kommer selv, jeg trodde dette var noe alle visste
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #26 Skrevet 20. desember 2014 Du glemte den siste biten, WubWub, hvor du betaler henne i kontanter før du sender henne ut av døren. Anonymous poster hash: da1a1...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #27 Skrevet 20. desember 2014 Har vært borti en liknede fyr. Kjedeligste sex noensinne. Trenger vel ikke si at "forholdet" ikke varte lenge. Anonymous poster hash: 3855f...c68
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #28 Skrevet 20. desember 2014 Skjønner ikke hvordan folk ikke forstår at dette bare er kødd.. ? Blir som at jeg skulle opprettet en post der jeg skrev at jeg likte at mannen tilfredsstilte meg oralt, eller ved samleie, for deretter å dytte han vekk slik at han aldri kom. Og at jeg aldri runket/sugde. Selvfølgelig krever jeg ferdig middag, rent hus, og massasje hver kveld også. Men gir ingenting tilbake. Helt normalt. Ho ho, kjempemorsomt............. Anonymous poster hash: e9e26...242 1
WubWub Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #29 Skrevet 20. desember 2014 Skjønner ikke hvordan folk ikke forstår at dette bare er kødd.. ? Blir som at jeg skulle opprettet en post der jeg skrev at jeg likte at mannen tilfredsstilte meg oralt, eller ved samleie, for deretter å dytte han vekk slik at han aldri kom. Og at jeg aldri runket/sugde. Selvfølgelig krever jeg ferdig middag, rent hus, og massasje hver kveld også. Men gir ingenting tilbake. Helt normalt. Ho ho, kjempemorsomt............. Anonymous poster hash: e9e26...242 Du bommer voldsomt om du tror åpningsinnlegget på noen som helst slags måte er utformet for å være morsomt eller humoristisk. Og nei jeg kødder ikke, jeg sier bare det alle tenker. De fleste mennesker er nemlig egoistiske av natur
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 20. desember 2014 #30 Skrevet 20. desember 2014 Vist jeg skulle greie å tilfrestille en kvinne så er det flaks og ikke dyktighet.
Surriball Skrevet 20. desember 2014 #31 Skrevet 20. desember 2014 Ryddet for spekulasjon, personangrep og svar til dette. Surriball,mod.
WubWub Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #32 Skrevet 20. desember 2014 Gidder ikke lese denne tråden her så svarer sikkert som alle andre: Hva får dama ut av å suge deg ? Huffda Wubwub. Hu får smake på noe digg som tenner a, har aldri skuffet når det gjelder akkurat det så de som får lov til å suge meg bør føle seg heldige og takknemlige.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #33 Skrevet 20. desember 2014 Hu får smake på noe digg som tenner a, har aldri skuffet når det gjelder akkurat det så de som får lov til å suge meg bør føle seg heldige og takknemlige. Du høres ut som exen min. Anonymous poster hash: 6fe13...879
WubWub Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #34 Skrevet 20. desember 2014 Du høres ut som exen min.Anonymous poster hash: 6fe13...879 Hvor er han fra a?
Gjest Coolaid Skrevet 20. desember 2014 #35 Skrevet 20. desember 2014 Hu får smake på noe digg som tenner a, har aldri skuffet når det gjelder akkurat det så de som får lov til å suge meg bør føle seg heldige og takknemlige. Det er en bra innstilling. Så lurer du i hvert fall deg selv
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #36 Skrevet 20. desember 2014 Etter å ha plukket opp mønsteret ditt, skulle jeg jaggu brukt vibratoren underveis og alltid blitt ferdig før deg. Stopp, ut med pikken, nå skal jeg sove. Du får sørge for deg selv. Høres utrolig romantisk ut, du er nok skikkelig koselig kjæreste.Anonymous poster hash: 92509...b31 1
WubWub Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #37 Skrevet 20. desember 2014 Etter å ha plukket opp mønsteret ditt, skulle jeg jaggu brukt vibratoren underveis og alltid blitt ferdig før deg. Stopp, ut med pikken, nå skal jeg sove. Du får sørge for deg selv. Høres utrolig romantisk ut, du er nok skikkelig koselig kjæreste.Anonymous poster hash: 92509...b31 Hehe genialt, om du hadde gjort det så hadde det nok endt i at vi hadde ledd av hele situasjonen og kommet frem til en bra ordning Er ikke så fryktelig romantisk det må jeg innrømme. Men kosete det er jeg, veldig kosegutt
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #38 Skrevet 20. desember 2014 Hvor er han fra a? Trondheim. Anonymous poster hash: 6fe13...879
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #39 Skrevet 20. desember 2014 Du glemte den siste biten, WubWub, hvor du betaler henne i kontanter før du sender henne ut av døren. Anonymous poster hash: da1a1...3f8 Only way he's getting laid! Anonymous poster hash: 020e5...c96
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2014 #40 Skrevet 20. desember 2014 Du bommer voldsomt om du tror åpningsinnlegget på noen som helst slags måte er utformet for å være morsomt eller humoristisk. Og nei jeg kødder ikke, jeg sier bare det alle tenker. De fleste mennesker er nemlig egoistiske av natur Du sier bare hva alle tenker? Har du spurt hele befolkningen? Få se statistikken din før du generaliserer. Og igjen sier du; "De fleste mennesker er egoistiske av natur". Hvor er statistikken for dette? Greit at du selv er en ego fyr, og står for det. Men trodde de fleste over 20 hadde lært seg statistikk. Anonymous poster hash: e9e26...242
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå