Gå til innhold

"Slik tilfredsstiller du kvinnen"

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise: Only way he's getting laid! :blomst:

Anonymous poster hash: 020e5...c96

Har aldri kjøpt sex så du tar nok feil. Det er ikke akkurat vansklig få seg litt kos om man fremstår hyggelig og sjarmerende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri kjøpt sex så du tar nok feil. Det er ikke akkurat vansklig få seg litt kos om man fremstår hyggelig og sjarmerende :)

Hvordan vil du definere deg selv som person egentlig? Mangler du empati?

Anonymous poster hash: e9e26...242

Skrevet

Men du er jo ikke hyggelig og sjarmerende! :)

• Liker 5
Skrevet

Men du er jo ikke hyggelig og sjarmerende! :)

Det er nok mange som er uenig med deg :) Er stort sett hyggelig jevnt over hele fjøla med de jeg prater med privat.

Skrevet

Det er nok mange som er uenig med deg :) Er stort sett hyggelig jevnt over hele fjøla med de jeg prater med privat.

Tja. Du skrev jo i en annen tråd at du var venneløs så tja, tror ikke helt på den. :)

• Liker 3
Skrevet

Titt og ofte ser jeg artikler i diverse magazin og blader med artikler som har krigsoverskrifter ala "Slik tilfredsstiller du dama/kvinnen seksuelt" og jeg stiller meg litt undrende... Hvem bryr seg om hu blir tilfredsstil eller ei? Når jeg er ferdig så er jeg ferdig, da er det damas ansvar å ta saken i egne hender.

Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode.

Og det jeg har gjort hver gang er som følgende: Jeg kjøpte damene jeg var sammen med en dildo/vibratorså når jeg er ferdig så kan jeg legge meg til å sove så kan de gjøre seg ferdig selv.

Win-win for alle parter så disse artiklene om kvinnenes nytelse og tilfredsstillhet skjønner jeg meg ikke på. Man er sin egen lykkes smed, og nei jeg har aldri blitt dumpa pga manglende sex-liv.

Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen?

Ja, ja. Hvordan har du tid til å være på Kg med all damedraget.

Skrevet

Tja. Du skrev jo i en annen tråd at du var venneløs så tja, tror ikke helt på den. :)

Sier mye forskjellig jeg, men betyr det at det er sant?

Skrevet

Hvordan vil du definere deg selv som person egentlig? Mangler du empati?

Anonymous poster hash: e9e26...242

Godt spørsmål. Men det er dessverre litt off-topic så skal ikke gå innpå det her

Skrevet

Titt og ofte ser jeg artikler i diverse magazin og blader med artikler som har krigsoverskrifter ala "Slik tilfredsstiller du dama/kvinnen seksuelt" og jeg stiller meg litt undrende... Hvem bryr seg om hu blir tilfredsstil eller ei? Når jeg er ferdig så er jeg ferdig, da er det damas ansvar å ta saken i egne hender.

Nå kommer det sikkert mange "glupe" kommentarer ala "haha du har sikkert aldri hatt deg dame engang" men det stemmer ikke, jeg har sammenlagt vært i forhold med diverse jenter over en 10 års periode.

Og det jeg har gjort hver gang er som følgende: Jeg kjøpte damene jeg var sammen med en dildo/vibratorså når jeg er ferdig så kan jeg legge meg til å sove så kan de gjøre seg ferdig selv.

Win-win for alle parter så disse artiklene om kvinnenes nytelse og tilfredsstillhet skjønner jeg meg ikke på. Man er sin egen lykkes smed, og nei jeg har aldri blitt dumpa pga manglende sex-liv.

Jeg skjønner meg heller ikke på alle disse "slikke" trådene som dukker opp støtt og stadig hvor gutter liksom skal bli lært opp til å slikke. Men jeg har aldri skjønt poenget med å sleike ei dame, jeg får jo ikke noe ut av det så hva er vitsen?

derfor holder tydeligvis ingen av forholdene dine, flere forhold over 10år og ingen av dem har holdt...

Anonymous poster hash: caac2...2bf

Skrevet

derfor holder tydeligvis ingen av forholdene dine, flere forhold over 10år og ingen av dem har holdt...

Nei det er ikke derfor. Sex livet har som sagt ikke spilt noen rolle , dette skrev jeg allerede i åpningsinnlegget så det er ganske forbløffende at du kommer med en slik tåpelig uttalelse

Skrevet

Nja, jeg tror ikke han har hatt noen forhold jeg! :fnise: Tror det er en av de mange løgnene hans

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg får tanker om dr. Jekyll og mr. Hyde.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får tanker om dr. Jekyll og mr. Hyde.

Det kan nok stemme

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å ta ansvar for egen/egne orgasme/orgasmer og bruker gjerne vibrator for å komme fortere og oftere, men jeg vil ikke føle at partneren gir blaffen i min nytelse. Man er da to om å ha sex, så hvis man bare vil kjøre eget løp kan man liksågodt onanere.

Anonymous poster hash: e7713...1cc
  • Liker 2
Skrevet

Hu får smake på noe digg som tenner a, har aldri skuffet når det gjelder akkurat det så de som får lov til å suge meg bør føle seg heldige og takknemlige.

:skratte:

Ja nammenam altså! :ler: Jeg er sikkert på at alle damene har vært kjempetakknemlig for å få den ære å smake på penisen og spermen din! :rolleyes:

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du har sex i det hele tatt. Er det ikke enklere å runke siden du likevel ikke er det spor interessert i damens nytelse og orgasme?

• Liker 2
Skrevet

:skratte:

Ja nammenam altså! :ler: Jeg er sikkert på at alle damene har vært kjempetakknemlig for å få den ære å smake på penisen og spermen din! :rolleyes:

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du har sex i det hele tatt. Er det ikke enklere å runke siden du likevel ikke er det spor interessert i damens nytelse og orgasme?

Hehe. Går fint å runke også men er litt mer stas å ha noe fint å se på i tillegg :)

Skrevet

Sorry, men du lever ikke opp til Patrick Bateman i American Psycho.

Skrevet

Om du er egoistisk og ønsker å bli tilfredstilt WubWub, så omhandler de artiklene om å få matet sin egen egoisme - sånn for å snakke mot en retning som du selv forstår.

Gi faen i henne og hennes nytelse og du lærer henne å gjøre det samme mot deg på sikt. Resultatet er null sex, og du vil ha null sjanse for å opprettholde ditt ønske om egoistisk tilfredsstillelse sammen med partneren. Resultatet er en ny partner og hånda i mellomtiden. Noe som kan fungere for enkelte i sine yngre dager, men du blir mer og mer avhengig av å være skikkelig god med hånda ettersom det er det eneste du vil sitte igjen med på sikt. Det vil si hvis du ikke ønsker å bryte det du sier du ikke har gjort ennå - betale for sex.

Skrevet

Sorry, men du lever ikke opp til Patrick Bateman i American Psycho.

Det er det få som kan

• 1 måned senere...
Skrevet

Uff da

Anonymous poster hash: 88c47...b80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...