Gå til innhold

Hva har gjort deg glad idag?


Gjest Hva har gjort deg glad idag?

Anbefalte innlegg

At jeg, mannen min og sønnen hans var på lekeplassen, de to slengte seg som tarzan og husket.. Så satt vi på vippedisse alle sammen og lo masse sammen, de flira mest av meg da jeg er høygravid og ser ut som en strandet hval når jeg vaglet rundt og skal være med på leken :-) det er små gode øyeblikk som gjør meg glad :nigo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjøre gamleveien gjennom Vestfold i stedet for E18. Deilig å kjøre i et behagelig tempo på 70 framfor å suse avgårde i 110. Fart og spenning er ikke noe for meg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

I dag er jeg takknemlig for:
- Mannen ... han er bare så utrolig omtenksom og snill, og positivt overraskende
- Morsom chat-samtale med et fint menneske på FB
- Kaffe og slarv med Kaffe-Gabi
- Ei god venninne ble mamma for første gang til ei nydelig lita tulle og alt står vel til med begge

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg ble glad fordi jeg kom over en sang av Celine Dion, jeg hadde glemt at hun er en OK sangerinne. Det var helt ok. Og jeg ble i bedre humør.

Endret av Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg chattet med min beste venn og ble bedt på middag idag 

Sjekket skatten 😍

Bilen min blir EU godkjent idag 👊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble glad/lettet av at en venn avlyste i dag. Kjente at jeg hadde egentlig ikke overskudd til det. Så nå får jeg noen timer for meg selv med tid som bare er min. Har også blitt glad av musikk (Melanie Martinez) og at jeg endelig har klart å senke skuldrene etter en stressende periode. Er glad for å være i live, for å ha tak over hodet,ben å gå på (selv om de er vonde akkurat nå). Livet trenger ikke alltid være problemfritt. Det gjelder å sette pris på fuglesangen og å flire litt for meg selv over hvor pompøs/ "onsdagsfilmen på TVNorge" jeg høres ut! :-)

Anonymkode: 39bda...69a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Äntligen vunnit en budgivning om en lägenhet :bolledeig: och betalade ganska mycket mindre än jag hade tänkt :danse:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått opp i vekt i løpet av påska på tross av alt godtesnopet :duskedame:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Perelandra skrev:

Jeg har ikke gått opp i vekt i løpet av påska på tross av alt godtesnopet :duskedame:

Ronja delte? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, minister-mio skrev:

Ronja delte? :P

Ja, siden det var påske lot hun meg få litt. 

Edit: Det var sikkert bare fordi smågodtet var så billig.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, minister-mio skrev:

Ronja delte? :P

Røverdatter?

Anonymkode: bb3d4...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...