Sun Mei Skrevet 4. januar 2006 #1281 Del Skrevet 4. januar 2006 Skal dere gjøre om gjesterommet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1282 Del Skrevet 4. januar 2006 Nei nei, det hadde nok vaert litt i tidligste laget!! Tror T hadde lurt paa om det rablet for meg om jeg hadde begynt aa konvertere gjesterommet om til barnerom maaneder foer vi i det hele tatt begynner aa proeve! Vi faar vente til froet er i "boks".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 4. januar 2006 #1283 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei Hei! Forstår godt at du er spent på svarene fra legekontoret, har du fått vite noe? Jeg våknet kl halv ni idag også.... gjesp... det er helt merkelig. Har vært å kjøpt kaffe latte og dagens aviser... ser på akutten nå og surfer litt rundt. Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1284 Del Skrevet 4. januar 2006 Hei Bertine, det akutten og latte hoertes herlig ut! Jeg ringte legekontoret, men de har ikke faatt tilbake blodproeveresultatene ennaa. Jeg kunne visst ringe etter halv fem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. januar 2006 #1285 Del Skrevet 4. januar 2006 jeg har digget den serien siden jeg saa den som liten i Norge - og naa er han hektet ogsaa! Result! ← Da er vi to! Jeg har vært hekta lenge, og samler ivrig på alle seriene på DVD, har vel omtrent hele greia og gleder meg til alle de nye de holder på å lage akkurat nå. Jeg liker bare de med David Suchet da, ser ingen av de andre. Og jeg har lest bøkene om og om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #1286 Del Skrevet 4. januar 2006 David Suchet er "the man," ja. Ingen Poirot over, ingen ved siden! Heldiggris som har serien paa dvd. De sender de foerste Suchet-episodene naa for tiden paa ITV 3, det er derfor vi ser den. Og de har begynt aa sende de nye episodene paa en annen kanal ogsaa! Saa "the Blue Train" her om dagen, den er veldig bra! Med Elliot Gould (han som er faren til Ross og Monica i Friends). Og i gaar var det en dokumentar om den nye serien - artig. Suchet virker som en kjempehyggelig mann (og minst like pertentlig som Poirot! ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. januar 2006 #1287 Del Skrevet 4. januar 2006 Måtte bare si tusen takk for fine ord i lunacias dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2006 #1288 Del Skrevet 4. januar 2006 Nei, det er vel litt mer "dramatiske" saker du liker?? ← Ikke nødvendigvis... Liker ikke kjolene hvor det ser ut som de har gått tom for stoff og måtte dra et laken rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1289 Del Skrevet 5. januar 2006 Ikke nødvendigvis... Liker ikke kjolene hvor det ser ut som de har gått tom for stoff og måtte dra et laken rundt. ← Det var jo kanskje ikke akkurat et kompliment jeg skal bringe videre! Men jeg vet at hun blir kjempeflott i den, og maa si meg uenig i at kjolen ser ut som et laken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1290 Del Skrevet 5. januar 2006 Torsdag i dag, det betyr pilates kl. halv tolv. Ellers er det stille her i dag, saa jeg kjeder meg litt. I gaar fikk vi endelig ryddet skikkelig opp hjemme. Ryddet unna litt julepynt, men ikke alt. T ordnet gjesterommet ogsaaa. Har sendt takkekort til mamma og pappa for julegavene, og til Ts foreldre. Samt sendt mailer til andre i min familie. Snakket med onkel angaaende besok i paasken ogsaa...vi flyr kanskje til Bergen og blir der noen dager, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1291 Del Skrevet 5. januar 2006 Lurer paa hva jeg skal oenske meg til bursdagen min....har liksom alt jeg trenger for tiden...kanskje timer i kunstloep, som jeg begynte med i fjor men som jeg maatte slutte med da det kraesjet med noe annet paa timeplanen? Elsker (aa se paa foerst og fremst!) kunstloep, og har litt talent for det... Tenk at jeg blir 27! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. januar 2006 #1292 Del Skrevet 5. januar 2006 Kunstløp???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1293 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja! Har ingen ambisjoner om aa bli den nye Sonja Henie, men jeg kan allerede litt...hadde vaert goey aa fortsette! Har staatt paa skoeyter siden jeg var 3-4 og for noen aar siden tok jeg noen timer i kunstloep, det er slett ikke saa vanskelig (er tross alt ikke paa trippel-aksel nivaa da! )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. januar 2006 #1294 Del Skrevet 5. januar 2006 Nei, jeg bruker å se litt på det på tv. Men jeg synes oppvisningene etter konkurransene er morsomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1295 Del Skrevet 5. januar 2006 Da var det fastslaatt: jeg har lave progesteronverdier. Skal snakke med legen om fem minutter. Sannsynligvis faa ny time. Maa skrive en liste med spoersmaal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. januar 2006 #1296 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, men da vet du i allefall hva det er og når dere starter prøvingen så har dere allerede fått hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1297 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, men da vet du i allefall hva det er og når dere starter prøvingen så har dere allerede fått hjelp ← Ja, det er sant! Og det er jo bedre aa vite hvordan situasjonen er naa enn etter ett-to aar med proeving. Legen skal ta massevis av proever slik at vi kommer til bunns i det. Det er hvertfall betryggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. januar 2006 #1298 Del Skrevet 5. januar 2006 Ja, jeg kan se for meg at det er mye bedre å vite, enn å prøve lenge og drive med frustrasjon, temping, frustrasjon osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. januar 2006 #1299 Del Skrevet 5. januar 2006 Så dumt med de progesteronnivåene. Men som du sier så er det jo greit å vite om det i allefall, istedet for å leve i det uvisse. Nå kan du få god oppfølging, og det er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #1300 Del Skrevet 5. januar 2006 Hadde aldri i verden orket aa drive med temping....dvs. maa man saa maa man. Men det virker som et tidkrevende styr. T holder seg veldig optimistisk hvertfall, saa det er jo hyggelig. Sier ting som "jeg elsker deg uansett og jeg tror det kommer til aa gaa bra." Over til noe annet: jeg har ikke gjort NOENTING paa jobb i dag! Det er ingenting aa gjoere, dvs. jeg har et prosjekt jeg burde jobbe med, men det involverer masse telefoner og det er saa kjipt...hvertfall naar man foeler seg litt utafor pg.a teite blodproever. Var paa pilates i lunsjen. Merket at jeg ikke er saa sterk og smidig som jeg engang var! Det var virkelig vanskelig. Haaper formen forbedrer seg etterhvert som jeg faar mer trening. Det er jo det som er maalet, selvsagt! Denne uken har/skal jeg: Mandag: syklet opp og ned til byen (ca. 30 minutter hver vei) Tirsdag: svoemt Onsdag: ingenting, bortsett fra litt gaaing Torsdag: pilates Fredag: svoemming Loerdag og soendag er vi i Perth, planen er aa gaa tur i fjellet paa soendagen. Mandag er det pilates igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg