Saeria Skrevet 16. august 2005 #561 Del Skrevet 16. august 2005 Du er så flink! Lykke til med teoriprøven din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. august 2005 Forfatter #562 Del Skrevet 17. august 2005 takk for det, Saeria! Men jeg foeler meg ikke saa flink...har nettopp hatt kjoeretime, og selvtilliten er paa baann. feolte meg saa flink da jeg kjoerte i dag tidlig, men hun fikk meg til aa foele meg som et null! Ikke saa lett aa kjoere i uvant bil, heller! Er saa sliten i dag. Ble vekket av ulende rever (helt forferdelig - hoertes ut som barn som ble myrdet ) i gaar natt, og T trodde dessuten han hoerte lyder i garasjen og kledte paa seg og gikk ned og sjekket - selv om jeg ba ham om aa la vaere (ville jo ikke at han skulle treffe paa den eventuelle kriminelle der nede!). Heldigvis var det ingen der. Men konklusjonen er at jeg holder paa aa sovne i dag.... Haaper humoeret bedrer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. august 2005 Forfatter #563 Del Skrevet 17. august 2005 takk for det, Saeria! Men jeg foeler meg ikke saa flink...har nettopp hatt kjoeretime, og selvtilliten er paa baann. feolte meg saa flink da jeg kjoerte i dag tidlig, men hun fikk meg til aa foele meg som et null! Ikke saa lett aa kjoere i uvant bil, heller! Er saa sliten i dag. Ble vekket av ulende rever (helt forferdelig - hoertes ut som barn som ble myrdet ) i gaar natt, og T trodde dessuten han hoerte lyder i garasjen og kledte paa seg og gikk ned og sjekket - selv om jeg ba ham om aa la vaere (ville jo ikke at han skulle treffe paa den eventuelle kriminelle der nede!). Heldigvis var det ingen der. Men konklusjonen er at jeg holder paa aa sovne i dag.... Haaper humoeret bedrer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. august 2005 #564 Del Skrevet 17. august 2005 Huff, ikke lett med kjøretimer. Jeg tok lappen for to år siden og husker enda med gru noen av de kjøretimene. Kjørelæreren min var kjempeflink, hadde hatt bare et par stryk de siste årene, og det var tydelig at andre hadde stor respekt for ham. Men han var streng, pirket på alt mulig og sa klart i fra om han var misfornøyd. Uansett, selve førerprøven var som en lettelse, sensor var så hyggelig og alt gikk som en lek. Det var 10 ganger lettere enn noen av de kjøretimene jeg hadde. Så jeg er sikker på at det går kjempebra for deg også. Lykke til på teoriprøven i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. august 2005 Forfatter #565 Del Skrevet 17. august 2005 Tusen takk, Arkana! En til deg! Fikk nettopp vite at vi kan faa Land Rover-vogn av svigerinnen min! Ikke at den kommer til aa vaere hypermoderne naar vi endelig faar barn, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. august 2005 Forfatter #566 Del Skrevet 18. august 2005 Nei og nei. Jeg stroek!! Enda jeg hadde bare to feil paa kunnskapsbiten! 33 av 35 riktige! Men saa var det videoklipp-biten - trykket litt for mye saa jeg fikk null poeng paa 2 av 14 klipp. Ble litt deppa og graat en skvett, men baade T og kollegene mine muntret meg opp igjen. Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2005 #567 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Men med så få feil så vet du at du kan det! Neste gang klarer du det fint. Når du står der med lappen i hånden blir alt dette bare en bagatell. Endret 18. august 2005 av Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. august 2005 Forfatter #568 Del Skrevet 18. august 2005 Takk for klem, Arkana! Ja, det er vel bare aa bite i det sure eplet og booke ny test. Er ca. 2 ukers ventetid, dessverre. Skulle saa gjerne hatt hele greia overstaatt! Aesj at jeg ikke tok lappen da jeg var 18! Hadde en samtale med sjefen i dag etter at min irriterende kollega hadde reist. Vi lo litt av X (den irriterende fyren), ikke for aa vaere ekle men bare fordi det trengs noen ganger...han er jo litt gal og det er ikke lett aa jobbe med ham bestandig! Men Y (sjefen min) sa at X ikke har clue og at jeg ikke maa bekymre meg for hva X sier om hva som er oppgavene mine. Bare hoer paa meg, og det gjoer du jo, sa han. Skal ta meg en runde paa trampolinen naa foer middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 18. august 2005 #569 Del Skrevet 18. august 2005 Dumt at du strauk på teoriprøven, men eg er enig med Arkana i at du hadde jo så få feil at du veit jo at du kan det! (Nå er eg jammen glad for at foreldra mine tvang meg til å ta lappen då eg var 18) Den trampolinen hørest litt kjekk ut! Men eg hadde kanskje gått lei etter ei stund. Kva gjer du på tramplinen, høpp du bare opp og ned eller har du spesifikke øvelsar som du gjer? Er det høgt under taket der de bur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. august 2005 #570 Del Skrevet 18. august 2005 Så kjipt. Men neste gang går det garantert veien. Greit at du og sjefen kan le litt av din pest og plage av en kollega. Sjefen din virker hvertfall kjempefornøyd med deg, så da er det ikke å bry seg med iren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. august 2005 Forfatter #571 Del Skrevet 18. august 2005 Apple: Hyggelig aa se deg! Ikke spesielt hoyt under taket her, men poenget er ikke aa hoppe hoyt! Jeg folger Urban Rebounding-systemet - kan prove aa finne en link og sende deg eller du kan soeke paa internett - det er en slags aerobics-aktig treningsform, men man kan ogsaa gjoere styrke- og strekkeoevelser! Det folger med 2 dvd'er med i alt ti programmer: foerst basic, saa intermediate, deretter advanced, dance bound (med danse-bevegelser), core bound (med pilates), abdominal bound (mageoevelser), boxing bound (boksing) osv. Saa det tar nok litt tid foer man gaar lei! Kan ogsaa kjope nye programmer naar man vil! Jeg synes det er veldig goy! Saeria: ja, sjefen er hyggelig! Vi gaar godt overens (gjoer det egentlig med iren ogsaa, men enkelte ganger gaar han oss all paa nervene!) Naa maa jeg visst rydde litt i huset - T maser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. august 2005 #572 Del Skrevet 18. august 2005 Du skal være glad du har en mann som faktisk maser om rydding. Her er det totalt omvendt. Sambo er veldig flink til å gjøre de "faste pliktene" sine. Men han har store problemer med å se andre ting som trenger å gjøres. Jaja, han kan ikke lære alt på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. august 2005 #573 Del Skrevet 18. august 2005 Og her er det jeg som av og til kunne trenge å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 19. august 2005 Forfatter #574 Del Skrevet 19. august 2005 Ja, det var det T sa i bakgrunnen: "du er jo heldig som har en nagging husband, ikke alle som har noen mann i det hele tatt!" Saken er den at vi faar besok av Ts beste venn i dag, og enkelte omraader av huset saa ikke spesielt inviterende ut. Men da sa jeg "det er din venn som kommer, du kan rydde..." men naar halvparten (nesten) er mitt rot, saa er det kanskje best jeg rydder opp min del! Men ja, er egentlig heldig som har en ryddelysten mann! Han tar sin del og vel saa det - men naa er han saa lei av aa vaske opp at vi ENDELIG skal faa oss oppvaskmaskin! Da slipper jeg sytingen hans etter at jeg har brukt ti kasseroller og diverse redskaper til aa lage middag! Blir festival-helg paa oss. Skal faa med oss noen stand-up show og spise ute i morgen. Blir deilig med litt underhodling og avslapning! God helg alle sammen! (hvis jeg ikke stikker innom i lopet av dagen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. august 2005 #575 Del Skrevet 19. august 2005 God helg, vennen! Jammen er våre respektive ganske liker når det gjelder rydding og oppvask. Jeg er mer lik deg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. august 2005 Forfatter #576 Del Skrevet 21. august 2005 Saa kom sommeren endelig til Edinburgh! Hele helgen har vaert straalende sol. I gaar var vi paa stranden og badet. Herlig vann...skal ned dit etter frokost ogsaa! Vi har Ts venn paa besok. En veldig koselig fyr. Veldig kjekke ogsaa. Skjoenner ikke hvorfor han er singel... Vi saa tre show i gaar. Et kjempedaarlig, et bra og et supermorsomt et. I dag blir det strandliv og deretter baattur ut til en av oeyene her, tror jeg. Ha en god soendag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2005 #577 Del Skrevet 21. august 2005 Så herlig gøy dere har hatt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. august 2005 Forfatter #578 Del Skrevet 21. august 2005 Hei Saeria! Ja, vi har hatt det goey! Har vaert en skikkelig koble-av helg, ikke en stressende helg hvor man proever aa faa unna alt som skulle vaert gjort... Skal sannsynligvis ha halvtaarsevaluering paa jobben i morgen. Jeg vet allerede hva sjefen min har skrevet om meg, saa det er heldigvis ikke saa mye aa grue seg for. Sier han, hvertfall! Vet at de er fornoyde med meg, en herlig folelse egentlig. Trodde aldri jeg skulle lykkes i aa finne og lykkes i en jobb det er saa mye rift om. Det er jo ikke ultraglamorest akkurat, men jeg slipper aa bli beordret rundt - blir behandlet som en likeverdig av folk som har mange aar i bransjen. Saa selv om jeg faar vondt i ryggen og blir sliten og ikke har saa mye ferie, saa er jeg heldig tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. august 2005 #579 Del Skrevet 21. august 2005 Nyt den følelsen. Den er deg vel unt. Du har jobbet og stått på. Flink er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. august 2005 Forfatter #580 Del Skrevet 22. august 2005 Er saa kjedelig paa jobb i dag! Burde forberede meg til intervju med en direktoer for et flyselskap, men vet fortsatt ikke naar det blir saa det haster jo ikke... Hadde en merkelig drom om at jeg intervjuet Jamie Oliver i natt! Og at jeg hadde to ektemenn! Holder egentlig med T, synes jeg! T og jeg har snakket om babynavn igjen. Her er et par av forslagene hans (som jeg IKKE kommer til aa gaa med paa!): Gertie Kitty Men vi er enige om disse: Annika Olivia Henrietta Christian (selv om jeg synes det er litt kjedelig) Sebastian Bradley Jeg synes disse er fine ogsaa: Bettina Nora Katinka Stina Ulrikke Kristina Kirstine Ellinor Maren Ikke saa god paa aa finne guttenavn, gitt! Faar haape vi faar jente foerst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg