Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet
:roll: Nei, kan'ke du forklare på pm a? *tvinner forventningsfullt blond hårlokk* :)
Gjest Anonymous
Skrevet

Æsj, tenk at du prøver å late som om du er østlending!

Synke så dypt, det er jo renspikket (som det heter i Bærumblærum) lytehumor du holder på med!

:sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:hjerter2: :hoppe::hjerter::idesmil::flekke::sexy: :klø: :husarbeid: :dagensrose: :kline: :enig_animasjon: :bukke: :sjenert::redd:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nåja, jeg hadde vel sett for meg mer enn bare én :enig_animasjon:

Gjest glamourgirl
Skrevet

8) :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet
Misunnelig! :-?

Ja, ikke sant? Men se på signaturen hennes...

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Kjenner det i musa (rmen) og hoftene nå ja 8)
Gjest Anonymous
Skrevet
:ler: Kjenner det i musa (rmen) og hoftene nå ja 8)

Nå mangler vi bare en båthavn (til dere andre; veeeeeeeeeeeeldig intern humor! Ikke nødvendigvis god humor, men som sagt veeeeeeeeeeeldig intern!)

Gjest GreenSky
Skrevet

Nei nei, Misunnelig på Trøffel, som får masse flørt fra glammy og jeg får ikkeno. :-? :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:hoho: Åh GUUUUUUUUUD, jeg som skal i kjerka! Åh Guuud og Guuuud og Guuuuuuuuuud, nå kommer jeg, jeg kommer, i kjerka! 8)
Gjest glamourgirl
Skrevet

*flasher puppestellet* HEY, GREENEY!!!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...