Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #161 Del Skrevet 4. august 2015 Har Zenobia forlatt denne dagboka? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #162 Del Skrevet 5. august 2015 Velger å tro at hun bare har en litt dyp meditasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #163 Del Skrevet 5. august 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #164 Del Skrevet 5. august 2015 Vi får gjøre litt husarbeid i tråden og lufte godt til hun er tilbake igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #165 Del Skrevet 5. august 2015 Hva må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #166 Del Skrevet 5. august 2015 Støvsuging, litt vasking med klut og vann på gulvene. Tørke støv over alt ellers i tråden, vaske vinduskarmene og vanne blomster. Jeg kan gjøre de siste tingene der....tar du gulvet, Winza? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #167 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg hater å ryde og vaske :/ Du får 2 hoppetau av meg hvis du gjør det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #168 Del Skrevet 5. august 2015 Hmm.... Jeg kan vaske. Du kan det ikke. Hvem av oss trenger å øve på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #169 Del Skrevet 5. august 2015 Skal vi vaske? En spin off til Skal vi danse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #170 Del Skrevet 5. august 2015 Åjassåja? Prøver å snakke deg ut av tingene nå ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #171 Del Skrevet 5. august 2015 Nå så jeg for skal vi vaske med folk som holder i mopper med skal vi danse musikken i bakgrunnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #172 Del Skrevet 5. august 2015 Ok. Så vasker vi begge to (iført våre fineste glitrende klær) og svinger oss med hver vår lange kost og dansemusikk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. august 2015 Forfatter #173 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Jeg følte på meg at det var på sin plass at jeg geleidet denne fine fløyelsboka over i august måned. Herved er det fullbragt! Tusen takk Har Zenobia forlatt denne dagboka? Neida, men døgnet har 24t. Prioritering. Nå skal jeg se hvor langt jeg kommer i aften. Glad for besøk Vi får gjøre litt husarbeid i tråden og lufte godt til hun er tilbake igjen. Synes det var en utmerket idé. Ok. Så vasker vi begge to (iført våre fineste glitrende klær) og svinger oss med hver vår lange kost og dansemusikk! Det ble riktig lækkert! Nå skal jeg lese litt Hay. Det kommer noe skriftlig etter hvert, men jeg vet ikke om jeg rekker det i aften Endret 17. august 2015 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #174 Del Skrevet 17. august 2015 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. august 2015 Forfatter #175 Del Skrevet 17. august 2015 Hay! Det hjelper ikke å si:"Jeg vil ikke ha det sånn eller sånn eller sånn." Vi må gi klart uttrykk for hva vi ønsker! Formulér deg alltid i nåtid. Du får det du erklærer og gir uttrykk for. Hvis ikke, går du rundt med oppfatninger som stiller seg i veien for at du kan ta imot godene. Når vi har en sterk tro på at vi ikke fortjener noe, får vi problemer med å gjøre det vi har lyst til. Hay mener at alle våre ytre opplevelser avspeiler indre oppfatninger. Hvis andre hele tiden snakker negativt, skal du ikke ofre det oppmerksomhet. Du ønsker å forandre din bevissthet. De andres negative prat gjenspeiler noe negativt i deg, men dette vil gradvis miste sin betydning i takt med at bevisstheten din forandrer seg. Du må gjøre det som er riktig for deg, selv om det betyr at du ikke lever opp til andres forventninger. Du kan elske dine foreldre, venner og andre (trass i deres velmente, sterke meninger om hva som er best for deg), og fortsatt realisere deg selv. Når andre vil riste på hodet av valg du gjør som de mener er ufornuftige eller uforståelige, kan du fortsette å føle deg verdifull. Det er en av våre utfordringer å gjøre det som er riktig for oss, selv når de som er glad i oss, er av en annen oppfatning. Vi er ikke her for å oppfylle andre menneskers forventninger Start med å skape i bevisstheten den beskjeftigelse du ønsker skal fylle livet ditt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #176 Del Skrevet 17. august 2015 Det var et fantastisk innlegg Zenobia! Du er rett og slett bare fantastisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. august 2015 Forfatter #177 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) En Hay i natten: Indre arbeid er en livslang beskjeftigelse. Hvilke områder må du fortsette å arbeide med? Hva har du behov for? Har du overtatt dine foreldres begrensninger, og vil du fortsette å leve videre med disse begrensningene? Jeg kan ikke. Det går ikke. Hva kommer naboene til å si? Vennene? Kollegaene? Disse er gode unnskyldninger for så trenger vi ikke å gjøre det, siden de ikke ville ha gjort det, og de ikke ville ha likt det. Når samfunnet forandres, forandres også naboens tankegang, så det er meningsløst å holde fast ved slike fryktsomme tanker. Hvor ofte dveler du ved begrensninger som utelukkende eksisterer i ditt sinn? Hver gang du sier: "Jeg kan ikke", plasserer du et stopp-skilt foran deg. Er du villig til å sette deg ut over det som er din oppfatning i dag? All vår frykt er begrensninger. Hvor mye er du villig til å utvide horisonten for din tenkning? Hvis folkene rundt deg er begrensende (og derav begrensende), så finn et annet miljø! Få mer kunnskap og noen nye erfaringer, og åpne din bevissthet for en ny tankegang. Hvor langt vil du strekke deg for å endre Jeg kan ikke til Jeg kan? Gir vi ikke oss selv muligheter, gir vi oss heller ikke håp. Begynn å betrakte deg selv objektivt. Legg merke til hva som foregår inni deg – hva du føler, hvordan du reagerer, hva du forestiller deg. Tillat deg selv å iaktta ditt indre liv – uten å kommentere eller dømme. Når du greier dette, vil du leve livet i en uendelighet av muligheter. Endret 25. august 2015 av Zenobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2015 #178 Del Skrevet 27. august 2015 Hay på day og takk for nytt innlegg... Jeg kjenner på at jeg godt kunne ha tatt en mnd i strekk på ei øde fjellhytte med enkel bevertning nå. Alt i samfunnet fjerner en fra nettopp det å se innover i seg selv. Å se seg selv med eget blikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. september 2015 Forfatter #179 Del Skrevet 10. september 2015 Det var et fantastisk innlegg Zenobia! Du er rett og slett bare fantastisk Hay har mange nyttige tanker! Hay på day og takk for nytt innlegg... Jeg kjenner på at jeg godt kunne ha tatt en mnd i strekk på ei øde fjellhytte med enkel bevertning nå. Alt i samfunnet fjerner en fra nettopp det å se innover i seg selv. Å se seg selv med eget blikk. Hay på day Støy KJØP KJØP KJØP Vi skal stresse avgårde, forbruke og rapportere i sosiale media. Til og med mindfullness kan man kjøpe, krysse av på listen og blogge om at i dag har jeg meditert Fjasing her på KG er I dag skal jeg skrive om forandring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2015 #180 Del Skrevet 10. september 2015 *krmt* Blekket ditt er veldig svakt i dag. *myse* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå