Gå til innhold

Fløyelsmyk dagbok


Zenobia

Anbefalte innlegg

OK. Dag 2 av manikyr. Dvs. at 30 dager inkludert i går, blir 26. januar. Ikke bra syntaks der. Sent. Poenget var datoen. Og det er en mandag. Neglelakk 26. januar - etter 30. neglpleien

Jeg synes jeg har et beskjedent nyttårsforsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal bare huske å bli flinkere til å bruke en god håndkrem

etter at jeg har vasket hendene. Der har jeg vært litt slumsete i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så meget. :) ...men da skal kanskje også navnet på boka di...forandres...eller ikke? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har bare prioritert å lese fjas + besvare spørsmål i 2.0-posten (oppdaget at jeg var nevnt der i dag. Tror du også er det.)

Hvis jeg ikke får det til selv (har inspisert element og forsøkt å endre i HTML, men det blir bare midlertidig endret), må jeg vel plage en eller annen moderator igjen. Venter med det til i morgen. Skal bare fjerne !GLORIA og la den hete "Fløyelsmyk.." osv.

Glad for å se at du titter innom :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pleiet neglene i dag også!!

Jeg tror endel av den innkjøpte toffeen ikke kommer til å overleve kvelden. Vanilje- karamell- og sjokoladetoffe. Dessert. Nå marineres lammekoteletter. Og litt sprit å fordøye årets tilbakeblikk med. Jeg har skrevet dagbok i mange år (på papir), og det er tid for gjennomlesning.

Har ennå noen små oppgaver før jeg kan ta fri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Hoppetaujenta! Ønsker deg mange interessante og deilige opplevelser i året som kommer.

- - -

Jeg lider! :ironi:

Her kommer mer utfyllende notater om fastedagen. Første på over et halvt år.

Tran, ølgjær (uten sukker, i vann), organisk krom og e-vitamin inntatt, samt én kopp hvit te m/vaniljesmak som IKKE innfridde forventningene. (Ny sort jeg ikke hadde prøvd før).

Neste blir ett "hjemmebakt" type knekkebrød med smør og ett egg. Så blir det med tid og stunder spasertur.

- - -

Tilføyd:

Spaserturen ble "langløypa" :smilorange:

Det har blitt fire osteskiver edamerost med en dæsj kaviar.

Jern og C-vitamin

To kopper hvit te med granateple, som er nydelig!

Klokka 20 blir det aftens med to knekkebrød med edamer og kaviar

Magnesium

Jeg skal helt avgjort planlegge måltidene bedre.

Endret av Zenobia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det høres fælt ut. :( Jeg ønsker deg alt godt videre på denne dagens ferd mot kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det høres fælt ut. :( Jeg ønsker deg alt godt videre på denne dagens ferd mot kveld.

Takk, snuppa :duskedame: Var i et elendig humør da jeg skrev det ovenstående. Burde hatt et ironi-flagg ved "Jeg lider". Skal se på det. Formen er på oppadgående :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første fastedag endelig overstått klokken 07.

Har jeg skrevet mandag og torsdag faste? Jeg mente da vel torsdag og søndag? Mandager er så.. kan ikke faste i tillegg til at det er mandag, vel. Ser an søndag, og tenker at det blir ny fastedag da.

Når skal jeg komme igang med skrivingen min igjen, egentlig? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

:redd: I morgen, nei, det må bli en mandag. Helt klart en mandag. Fikk jo helt skrekken :sjokk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Ja, hva skulle vi gjort uten mandager?

En mandag kommer, og en mandag går. Illusjonene brister; egne ferdigheter og mål synes fjernere enn forrige uke - for på mandag, da skal man begynne. Det er bare å late som at de er fortid hele bunten. Ser man seg tilbake, er det jo det det er, og ser man fremover, lyver man så det renner av nok en mandag.

Så ble det en slags start. En tyvstart, helt beskjedent i en dagbok på nettet. Og ikke i Språkforumet under "automatskriftstafett". For det er ikke ekte automatskrift; det er bare hurtigtanker.

*lister seg stille ut*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)

Hei! Jeg synes Winza er det profilnavnet du har hatt som jeg har likt best :-)

I dagboka mi skjer det ikke mye for tiden. Hadde planer, men de er satt på vent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...