Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2019 #381 Del Skrevet 14. april 2019 Heisoppmaten var god og jeg bestiller en liten stor porsjon av noe nytt middagsgodt som jeg helt fint kan ta til kvelds. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2019 Forfatter #382 Del Skrevet 14. april 2019 Den må varmes opp, altså! Slenger en porsjon rett i en skål du kan beholde. Forumheisen kjører nå 👍 - - - Så var det dagens middag.. Lunchen i dag ble iallfall ingen luksus: Havremelsgrøt. Men den gikk ned, den også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2019 #383 Del Skrevet 14. april 2019 Forumheisen er en venn! Jeg kan da godt varme opp og kose meg med hva det skal være jeg, så lenge det er laget med masse omtanke og dyktighet og...smaker kjempegodt! Tusen takk skal du ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 14. april 2019 #384 Del Skrevet 14. april 2019 Var litt sulten i sted, så ja, ønsket dobbel porsjon. Den kalkunretten fristet nok noe mer en dagens lunsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #385 Del Skrevet 1. mai 2019 Hei, har ikke sett dagboken din før nå, håper det er greit jeg titter innom av og til Håper alt er vel og at du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #386 Del Skrevet 1. mai 2019 Selvsagt, @Catalina Culès Alt vel; har bare ikke noe spesielt å si, uinteressant eller ellers. Fant igjen en lunchtråd for folk med hjemmekontor som jeg hadde laget for lenge siden. Tok så lang tid å lete den frem at da var spisepausen over Hm. Det kunne jeg jo faktisk ha postet i den uinteressante tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. mai 2019 Forfatter #387 Del Skrevet 4. mai 2019 Nok en vellykket lunch: Tynne femkrone-store skiver av storfekjøtt marineres i olje, salt, litt kajenne, rosmarin og sitron. Kok quinoa i kjøttbuljong. Hell av vannet etterpå, og tilsett litt olje. Stek biffskivene Stek spinat og valnøtter sammen rett etter kjøttet. Press hvitløk i. Ha tilbake kjøttet. Bland. I dyp tallerken eller skål: Quinoa underst. Det fra pannen oppå. Nam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mai 2019 #388 Del Skrevet 5. mai 2019 Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. mai 2019 Forfatter #389 Del Skrevet 5. mai 2019 5 timer siden, Luna Llena skrev: Ønsker deg en fin dag Takk, i lige måde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. mai 2019 #390 Del Skrevet 6. mai 2019 Håper du har en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #391 Del Skrevet 7. mai 2019 På 6.5.2019 den 21.59, Winza skrev: Håper du har en fin uke Takk for det Ønsker deg det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. juni 2019 #392 Del Skrevet 7. juni 2019 God pinse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #393 Del Skrevet 7. juni 2019 Takk! Ha gode feriedager, @Luna Llena - - - Nå kom jeg på et par oppskrifter jeg skulle notere her: Kok quinoa og stangselleri med oksefond. Ha i rød paprika på slutten av koketiden. Raust med tahini tilsettes etter koking. Nam! - - - Stek stangselleri i pannen. Tilsett brokkoli og stek mere. Tilsett paprika og kokt quinoa og stek mer. Tilsett oksefond og tahini. Prøvde med thaipasta, men det ene slår det andre ihjel. - - - Neste quinoa-eksperiment: Kokt quinoa og banan. Nøttesaus. Peanøtter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2019 #394 Del Skrevet 28. juni 2019 God fredag og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #395 Del Skrevet 28. juni 2019 God helg, @Luna Llena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. august 2019 #396 Del Skrevet 24. august 2019 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. august 2019 Forfatter #397 Del Skrevet 24. august 2019 @Luna Llena God helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 24. desember 2019 #398 Del Skrevet 24. desember 2019 God jul @Zenobia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2019 #399 Del Skrevet 25. desember 2019 ...og God Fløyelsmyk Jul fra meg også, Zen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. desember 2019 Forfatter #400 Del Skrevet 26. desember 2019 Ha fine feriedager, @Dr. A. Kula og @Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå