Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2019 #381 Skrevet 14. april 2019 Heisoppmaten var god og jeg bestiller en liten stor porsjon av noe nytt middagsgodt som jeg helt fint kan ta til kvelds. 1
Zenobia Skrevet 14. april 2019 Forfatter #382 Skrevet 14. april 2019 Den må varmes opp, altså! Slenger en porsjon rett i en skål du kan beholde. Forumheisen kjører nå 👍 - - - Så var det dagens middag.. Lunchen i dag ble iallfall ingen luksus: Havremelsgrøt. Men den gikk ned, den også 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. april 2019 #383 Skrevet 14. april 2019 Forumheisen er en venn! Jeg kan da godt varme opp og kose meg med hva det skal være jeg, så lenge det er laget med masse omtanke og dyktighet og...smaker kjempegodt! Tusen takk skal du ha. 1
Dr. A. Kula Skrevet 14. april 2019 #384 Skrevet 14. april 2019 Var litt sulten i sted, så ja, ønsket dobbel porsjon. Den kalkunretten fristet nok noe mer en dagens lunsj. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mai 2019 #385 Skrevet 1. mai 2019 Hei, har ikke sett dagboken din før nå, håper det er greit jeg titter innom av og til Håper alt er vel og at du har en fin dag
Zenobia Skrevet 1. mai 2019 Forfatter #386 Skrevet 1. mai 2019 Selvsagt, @Catalina Culès Alt vel; har bare ikke noe spesielt å si, uinteressant eller ellers. Fant igjen en lunchtråd for folk med hjemmekontor som jeg hadde laget for lenge siden. Tok så lang tid å lete den frem at da var spisepausen over Hm. Det kunne jeg jo faktisk ha postet i den uinteressante tråden 1
Zenobia Skrevet 4. mai 2019 Forfatter #387 Skrevet 4. mai 2019 Nok en vellykket lunch: Tynne femkrone-store skiver av storfekjøtt marineres i olje, salt, litt kajenne, rosmarin og sitron. Kok quinoa i kjøttbuljong. Hell av vannet etterpå, og tilsett litt olje. Stek biffskivene Stek spinat og valnøtter sammen rett etter kjøttet. Press hvitløk i. Ha tilbake kjøttet. Bland. I dyp tallerken eller skål: Quinoa underst. Det fra pannen oppå. Nam! 2
Zenobia Skrevet 5. mai 2019 Forfatter #389 Skrevet 5. mai 2019 5 timer siden, Luna Llena skrev: Ønsker deg en fin dag Takk, i lige måde
Zenobia Skrevet 7. mai 2019 Forfatter #391 Skrevet 7. mai 2019 På 6.5.2019 den 21.59, Winza skrev: Håper du har en fin uke Takk for det Ønsker deg det samme.
Zenobia Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #393 Skrevet 7. juni 2019 Takk! Ha gode feriedager, @Luna Llena - - - Nå kom jeg på et par oppskrifter jeg skulle notere her: Kok quinoa og stangselleri med oksefond. Ha i rød paprika på slutten av koketiden. Raust med tahini tilsettes etter koking. Nam! - - - Stek stangselleri i pannen. Tilsett brokkoli og stek mere. Tilsett paprika og kokt quinoa og stek mer. Tilsett oksefond og tahini. Prøvde med thaipasta, men det ene slår det andre ihjel. - - - Neste quinoa-eksperiment: Kokt quinoa og banan. Nøttesaus. Peanøtter til?
Hoppetaujenta Skrevet 25. desember 2019 #399 Skrevet 25. desember 2019 ...og God Fløyelsmyk Jul fra meg også, Zen.
Zenobia Skrevet 26. desember 2019 Forfatter #400 Skrevet 26. desember 2019 Ha fine feriedager, @Dr. A. Kula og @Hoppetaujenta 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå