Gå til innhold

Forever living - aloe vera produkt og detox - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En billigere metode enn å kjøpe disse juicegreiene er at du drar på besøk med noen som har spysyka eller diare slik at du blir smitta :) Da får du rensa kroppen like mye som du renser den med en sånn detox-kur..

Det er med andre ord bare bullshit. Spis sunt og tren. Kroppen din trenger ikke noen rens.

Anonymous poster hash: ae31e...128

Herregud for noe tullprat..

Anonymous poster hash: 23198...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker veldig godt Heat lotion og Aloe vera-lotionen fra Forever living. Har ikke prøvd detox og sånn wrap, men har mine tvil.



Anonymous poster hash: 86db6...258
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forever living er bare dritt, de prøver alltid å prakke det på oss i stallen siden det visstnok er så himmelt fantastisk for absolutt alt. Merket _ingen_ forskjell (og fikk pengene tilbake haha, det var avtalen).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Aloe vera juicen er fin for trøbblete mage. Jeg har i mange år hatt difuse magesmerter, og dermed prøvd å kutte ut både det ene og det andre fra kosten. Juicen har hjulpet min mage i hvertfall.

Mamma bruker de pillene med krom i og sier at de har hjulpet på søtsuget hennes.

Det er den erfaringen jeg har med Forever Living :)

Anonymkode: fc8a0...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes overhodet ikke dette bare er negativt, jeg vet at aloe vera er veldig bra for hvertfall min hud (utvendig bruk), og kan absolutt tenke meg at det er sunt å drikke. Sånn wrap for slanking derimot gjør kun at man mister vannvekt, og det kommer tilbake igjen. Og detox generelt er jo bare sludder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Det er faktisk ikke så enkelt som at hvis det ikke virker så får man pengene tilbake.  Hvis man harf enkelte sykdommer, som slett ikke er så uvanlige, så kan man få en irreversibel forverring.  Det gjelder Crohns sykdom, Ulcerøs Colitt, Diabetes og flere hjerte/kar sykdommer.  Den anerkjente Mayaklinikken i USA har gått ut med ganske sterke advarsler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, jrt skrev:

Det er faktisk ikke så enkelt som at hvis det ikke virker så får man pengene tilbake.  Hvis man harf enkelte sykdommer, som slett ikke er så uvanlige, så kan man få en irreversibel forverring.  Det gjelder Crohns sykdom, Ulcerøs Colitt, Diabetes og flere hjerte/kar sykdommer.  Den anerkjente Mayaklinikken i USA har gått ut med ganske sterke advarsler. 

Å?  Kilde?  

Anonymkode: 1ada0...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, jrt skrev:

Det er faktisk ikke så enkelt som at hvis det ikke virker så får man pengene tilbake.  Hvis man harf enkelte sykdommer, som slett ikke er så uvanlige, så kan man få en irreversibel forverring.  Det gjelder Crohns sykdom, Ulcerøs Colitt, Diabetes og flere hjerte/kar sykdommer.  Den anerkjente Mayaklinikken i USA har gått ut med ganske sterke advarsler. 

Oppretta du bruker kun for å kommentere på en tråd som ikke har vært aktiv siden november?? Kjenner derimot mange som har opplevd bedring, inkl. nære familiemedlemmer, av å drikke aloe gel. Det har også vært forsket på, men med små testgrupper, og er derfor ikke særlig anerkjent.

Anonymkode: e53c6...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er ja, fordi jeg har møtt for mange uvitende Forever Living selgere som stoler blindt på markedsføringen og ikke tar innover seg hvilket ansvar de har overfor de som kanskje ikke skal ha det.  Har prøvd det selv og fikk umiddelbar negativ reaksjon.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jrt skrev:

Ser ingen "ganske sterke advarsler", men at man skal vise forsiktighet, og at det kan ha negativ virkning/ingen virkning på noen. Sånn er det med absolutt alt. Aloe vera er en plante, ikke noe medisin eller noe, det er det heller ingen som har påstått.

Anonymkode: e53c6...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jrt skrev:

Svaret er ja, fordi jeg har møtt for mange uvitende Forever Living selgere som stoler blindt på markedsføringen og ikke tar innover seg hvilket ansvar de har overfor de som kanskje ikke skal ha det.  Har prøvd det selv og fikk umiddelbar negativ reaksjon.

 

De har ikke lov å si et eneste ord om at det kan hjelpe for noe som helst, annet enn "glad mage", eller "prøv og se hva det kan gjøre for deg", så da har de ikke fått god nok opplæring. Man er selv ansvarlig for sin egen kropp, og har man slike sykdommer bør man i så fall være litt ekstra på vakt. Det har uansett hjulpet noen, så får man selv velge om man vil ta risikoen ved å prøve eller ikke. Men om noen har sagt spesifikt at det hjelper med forskjellige sykdommer, har de gått langt utover hva de har lov til.

Anonymkode: e53c6...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen "ganske sterke advarsler", men at man skal vise forsiktighet, og at det kan ha negativ virkning/ingen virkning på noen. Sånn er det med absolutt alt. Aloe vera er en plante, ikke noe medisin eller noe, det er det heller ingen som har påstått.

Anonymkode: e53c6...b62

Det er ikke det en del av selgerne forkynner.  Deres budskap er at dette er bra for alt og det er bare å prøve.  Og det er for enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...