Gå til innhold

Forever living - aloe vera produkt og detox - erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med produktene til forever living aloe vera? Og om noen har prøvd detox-kuren som går over 9 dager?
Jeg vurderer nemlig å kjøpe den, eller en slik juice iallefall. Så om noen har erfaringer de vil dele blir jeg veldig glad :)

Også om noen har prøvd toning wrap som de har? virket det på cellulitter, strammet opp, og gjorde strekkmerker mindre synlige?



Anonymous poster hash: 9c9db...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til å tøys. Det eneste å da mener jeg eneste mlm selskapet som er seriøse og har alt godkjent i tillegg til et beundringsverdig produkt (balanse olje) er zinzino....Utover det har jeg ingen tro på produkter som mlm selskaper tjener penger på.

Anonymous poster hash: 90c14...bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Eneste som detoxer er lever og nyrer, og det som kan redusere celluitter er bra kosthold kombinert med trening. Strekkmerker fader med tiden eller du kan forsøke laser.

Hadde alle kunne blitt perfekte med kremer, te og piller så hadde vi alle levd i en Barbie World.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt synn at dere ikke skriver om dere har brukt det eller ikke da, men bare konstanterer med at det er tull.. jeg har ingen tro på herablife kruer og den slags, men vet jeg jo at aloe vera planten kan være bra for så mangt. Så jeg lurer på, dere som HAR prøvd dette, og ikke bare har fordommer, hva er deres erfaring?
jeg har jo lest om flere som synes det virker veldig bra. selvfølgelig kan det være at det er mentalt at de tror de får utrolig mye enrgi av det, og da føles det sånn.. men likevel.



Anonymous poster hash: 9c9db...c49
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere som drikker aloe vera-juicen. Dem sier 'det er sååå bra' bla bla bla

Placebo er vel det som virker på dem. Ikke at det virker da dem har enda de samme plagene,...



Anonymous poster hash: d2762...b82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tror ikke det er usunt, men noen detox er det ikke. Er vel en god placeboeffekt i de produktene.

En kur blir vel som en fasteperiode, og det er jo ikke usunt eller dumt (om det gjøres riktig). Funker vel like bra/dårlig som en grapefruktkur eller lignende.

Men bodywrap er bare tull. Det er det såpass mange klare bevis på også.



Anonymous poster hash: 3a2b0...7e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En billigere metode enn å kjøpe disse juicegreiene er at du drar på besøk med noen som har spysyka eller diare slik at du blir smitta :) Da får du rensa kroppen like mye som du renser den med en sånn detox-kur..

Det er med andre ord bare bullshit. Spis sunt og tren. Kroppen din trenger ikke noen rens.



Anonymous poster hash: ae31e...128
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker faktisk. Har masse dokumentasjon og mye info om kuren til Forever Living da jeg er forhandler selv :)

Ja, det virker like godt som å ha magesjau et par dager :fnise:

Anonymous poster hash: ae31e...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker like godt som å ha magesjau et par dager :fnise:

Anonymous poster hash: ae31e...128

Hehe jaja... det er individuelt, men med 90 dagers garantien vi har så får du faktisk tilbake pengene selv om produktene er tomme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jaja... det er individuelt, men med 90 dagers garantien vi har så får du faktisk tilbake pengene selv om produktene er tomme :)

'Vi har en garanti, ergo må det fungere'...

http://forskning.no/2014/09/en-svett-myte-om-detoxing

http://www.side3.no/vitenskap/--detox-er-lureri-fra-ende-til-annen/8519794.html

Placebo er en fin ting.

Man må huske på at følelsen til en person er ikke synonmt med hva som er kroppens faktiske reaksjon på detox-kurer etc

Anonymous poster hash: d2762...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med produktene til forever living aloe vera? Og om noen har prøvd detox-kuren som går over 9 dager?

Jeg vurderer nemlig å kjøpe den, eller en slik juice iallefall. Så om noen har erfaringer de vil dele blir jeg veldig glad :)

Også om noen har prøvd toning wrap som de har? virket det på cellulitter, strammet opp, og gjorde strekkmerker mindre synlige?

Anonymous poster hash: 9c9db...c49

Jeg har prøvd begge deler da jeg er forhandler selv:) ingen av de funket på meg, og det er heller ikke produkter jeg fokuserer på når jeg holder demoer. Mange i teamet er veldig fornøyd og sier de har mange fornøyde kunder, men jeg selv går ikke god for dette til min kundebase. Er mange som er interesserte i detox-kuren selv om jeg ikke bringer den opp, og til de pleier jeg bare å vise til 90 dagers garantien. Og tenker det samme til deg:) selv om jeg tror du har andre hensikter med innlegget, så er det jo bare å prøve?:) funker det så funker det, funker det ikke så får du pengene igjen.

Anonymous poster hash: 61f96...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Vi har en garanti, ergo må det fungere'...

http://forskning.no/2014/09/en-svett-myte-om-detoxing

http://www.side3.no/vitenskap/--detox-er-lureri-fra-ende-til-annen/8519794.html

Placebo er en fin ting.

Man må huske på at følelsen til en person er ikke synonmt med hva som er kroppens faktiske reaksjon på detox-kurer etc

Anonymous poster hash: d2762...b82

Jeg sier jo ikke at det funker for alle - ingen er like :) Det gjelder jo alle produkter, ikke bare Forever Living sine. Så er det opptil enhver å avgjøre selv om de vil prøve eller ikke. Funker ikke produktene våre så får man tilbake pengene, det er ikke værre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er litt synn at dere ikke skriver om dere har brukt det eller ikke da, men bare konstanterer med at det er tull.. jeg har ingen tro på herablife kruer og den slags, men vet jeg jo at aloe vera planten kan være bra for så mangt. Så jeg lurer på, dere som HAR prøvd dette, og ikke bare har fordommer, hva er deres erfaring?

jeg har jo lest om flere som synes det virker veldig bra. selvfølgelig kan det være at det er mentalt at de tror de får utrolig mye enrgi av det, og da føles det sånn.. men likevel.

Anonymous poster hash: 9c9db...c49

Jeg synes det er synd at folk sier mennesker kan fly uten å selv ha prøvd å hoppe ut av et vindu.

Anonymous poster hash: d23ac...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drukket disse juicer i "plikt" fordi venninnen min ble forhandler. Noen effekt? Nei?

Min mor har hoppet på alle slags piller som har blitt tilbudt i postkassa i alle år så jeg har fått en sunn kritisk sans til om husketuskebær hjelper på høyt blodtrykk, dårlig hukommelse og nesehårsvekst eller om bromblehomblesalve virker mot leddgiktsplager, håravfall og rosacea.

Hun går nå på blodtrykksmedisin, gjentar seg selv om og om igjen og nesehårsklipper ble innkjøpt på Claes Olsson. Hun går til revmatolog og får til tider kortison-sprøyter, blir stadig tynnere i håret og er like rød i kinnene som hun har vært hele livet.

Hun og "plikt-drakk" en 90-dagers kur men selv hun fant ingen grunn til å fortsette å drikke den ganske så dyre aloeveraen.

Jeg liker dog veldig godt propoliskrem og massasjeoljen lukter helt himmelsk.



Anonymous poster hash: 6dceb...ba7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier jo ikke at det funker for alle - ingen er like :) Det gjelder jo alle produkter, ikke bare Forever Living sine. Så er det opptil enhver å avgjøre selv om de vil prøve eller ikke. Funker ikke produktene våre så får man tilbake pengene, det er ikke værre enn det :)

Detox fungerer ikke uansett hvem det er som bruker det. Som sagt fungerer det like bra som magasjau. Som noen andre sier: placebo

Anonymous poster hash: ae31e...128

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...