AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #221 Skrevet 6. juni 2015 ingenting er finere enn naturlige bryster. både store og små! Anonymous poster hash: a477f...ecf
Eranonym123 Skrevet 7. juni 2015 #222 Skrevet 7. juni 2015 Jeg er 19 år og har nesten ikke pupper. Ser mange som allerede har store tar silikon, noe som får meg til å føle meg værre.. Før var jeg ganske imot silikon, for jeg mener alle kropper er vakre, men pga det over så har jeg begynt å ville ta silikon selv.. Irriterende men sant :/
Gjest FruKG Skrevet 7. juni 2015 #223 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde også veldig små pupper, jeg følte meg lite kvinnelig og det var vanskelig å finne kjoler og topper som satt pent. Jeg har ikke angret en eneste gang siden jeg fikk det, og jeg vurderer å bytte ut til større implantant.
Gjest Castielz Skrevet 7. juni 2015 #224 Skrevet 7. juni 2015 Det ser helt forjævlig ut. Og føles enda verre å ta på.
Gjest Evans Skrevet 7. juni 2015 #225 Skrevet 7. juni 2015 Det kommer helt an på størrelsen, om det er en størrelse som passer til kroppen ellers, og om fasongen på puppene. Noen ser fryktelig harde og ballformet ut, noen syns jeg ser veldig naturlige og fine ut.
Eranonym123 Skrevet 7. juni 2015 #226 Skrevet 7. juni 2015 Jeg hadde også veldig små pupper, jeg følte meg lite kvinnelig og det var vanskelig å finne kjoler og topper som satt pent. Jeg har ikke angret en eneste gang siden jeg fikk det, og jeg vurderer å bytte ut til større implantant. Ja det med å ville ha mer er en ting jeg er redd for om jeg noen gang skulle velge å ta det.. Har vippeextensions, og føler allerede nå at jeg er avhengig. Pupper er en enda større sak, som kan gjøre at jeg vil ha større, og større osv..
Gjest FruKG Skrevet 7. juni 2015 #227 Skrevet 7. juni 2015 Ja det med å ville ha mer er en ting jeg er redd for om jeg noen gang skulle velge å ta det.. Har vippeextensions, og føler allerede nå at jeg er avhengig. Pupper er en enda større sak, som kan gjøre at jeg vil ha større, og større osv.. Jeg har hatt mine i over 10 år så det er jo ikke slik at dette er noe jeg gjør ofte eller uten å tenke igjennom det. For noen kan det sikkert bli en mani tilslutt, så det er nok lurt å tenke over hvordan du er som person før du tar steget.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #228 Skrevet 7. juni 2015 Så utrolig mye fordømmelse det var i denne tråden. Jeg hadde tubulære bryster, det vil si at brystvorten utviklet seg slik den skulle mens resten av puppen "stoppet opp", noe som gir en "tubeform" på brystene. Det var umulig å finne bh-er som passet, og det så fryktelig ut i kjoler. For noen år siden fikk jeg lagt inn litt silikon, for å få en mer "normal" fasong på puppene. Det var så pass lite at det ser helt naturlig ut, jeg kan endelig finne bh-er og gå i kjoler. Jeg er hverken dum eller har psykiske problemer. Jeg tok ikke operasjonen for noen andre. Den var for meg. Den definerer meg likevel ikke som person, og er ikke alt jeg er. Jeg tror folk lett blir veldig kategoriske på slike forum som dette, at de mennene som sier de aldri kunne vært sammen med en dame med silikon kanskje hadde vært det likevel, om dama var "den rette". Til dere som er så utrolig ufine i forhold til kvinner med silikon: hadde dere sagt det samme om en av deres beste venninner kom og fortalte at hun har hatt silikon i mange år? hadde hun automatisk vært mindre verdt i dine øyne? Jeg tror ikke det, og håper ikke det. Jeg synes ikke nødvendigvis at tattoveringer og piercinger alltid er vakkert, men det får være opp til hver enkelt hva man ønsker å gjøre med sin egen kropp. Det betyr ikke at man bare er tattoveringene sine, man er så mye mer. Anonymous poster hash: 5bc32...69d 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #229 Skrevet 7. juni 2015 Det ser helt forjævlig ut. Og føles enda verre å ta på. Jeg har hatt silikonpupper i snart 6 år nå, og man kan overhodet ikke se at det er silikonpupper, og man kjenner ikke at det er silikonpupper. Ja, når de er nye så er de harde og ser ikke naturlige ut. Men jo lenger man har det, jo mer naturlige ser og føles de. Og til deg som var redd, for ønsket om bare større og større. Det er ikke sikkert det kommer. Jeg har aldri hatt lyst til å ta større. Føler de jeg har er store nok, hadde jeg skulle hatt større, så hadde det blitt store problemer å finne klær. For bruker man str. S, så er det ikke plass til enorme pupper. Anonymous poster hash: 5df81...55c
Gjest Castielz Skrevet 7. juni 2015 #230 Skrevet 7. juni 2015 Jeg har hatt silikonpupper i snart 6 år nå, og man kan overhodet ikke se at det er silikonpupper, og man kjenner ikke at det er silikonpupper. Ja, når de er nye så er de harde og ser ikke naturlige ut. Men jo lenger man har det, jo mer naturlige ser og føles de. Og til deg som var redd, for ønsket om bare større og større. Det er ikke sikkert det kommer. Jeg har aldri hatt lyst til å ta større. Føler de jeg har er store nok, hadde jeg skulle hatt større, så hadde det blitt store problemer å finne klær. For bruker man str. S, så er det ikke plass til enorme pupper. Anonymous poster hash: 5df81...55c Bull, det er enkelt å se, og enda enklere å kjenne det. Ikke fint, føles verre enn det ser ut.
Gjest Coolaid Skrevet 7. juni 2015 #231 Skrevet 7. juni 2015 (endret) er ei jente som vurderer silikon. er det noen som har noen historier, oppfordringer eller dårlige opplevelser? I utgangspunktet ønsker jeg at mennesker skal være fornøyd med seg selv slik de er. Oftest er det også det som ser best ut. Skal man på død og liv skaffe seg implantater så velg dråpeformet og et mer naturlig utseende. Endret 7. juni 2015 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #232 Skrevet 7. juni 2015 Hvis man gjør det for seg selv, og er inneforstått med hva det innebærer, så go for it synes jeg. Det er et personlig valg, og jeg respekterer at folk har lyst til å fikse på ting hvis det er for dem selv og ikke andre. Signerer! Synes det er så tåpelig å si "dra psykolog" Ehm, tror dere det hjelper å dra til en psykolog? Har man bestemt seg, så har man bestemt seg. Da nytter det ikke at en person sier "du er pen som du er" og vips, så har man ombestemt seg. Snakker kun erfaring. Jeg har MYE bedre selvtillit nå enn da jeg hadde rosiner til pupper Anonymous poster hash: 791f5...51e
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2015 #233 Skrevet 7. juni 2015 Bull, det er enkelt å se, og enda enklere å kjenne det. Ikke fint, føles verre enn det ser ut. Det tviler jeg på du kan når en jente har genser og jakke på seg Du går garantert forbi flere hver dag som har silikon hver dag og du legger ikke merke til det en gang. Å alle som har tatt på mine pupper sier de føles veldig gode og myke til å være silikon Bah! Anonymous poster hash: 791f5...51e
Tøytigern Skrevet 7. juni 2015 #234 Skrevet 7. juni 2015 er ei jente som vurderer silikon. er det noen som har noen historier, oppfordringer eller dårlige opplevelser? Det er jo usunt å få det operert inn, så om det kun er kosmetisk, ville jeg latt være.
Gjest Castielz Skrevet 7. juni 2015 #235 Skrevet 7. juni 2015 Det tviler jeg på du kan når en jente har genser og jakke på seg Du går garantert forbi flere hver dag som har silikon hver dag og du legger ikke merke til det en gang. Å alle som har tatt på mine pupper sier de føles veldig gode og myke til å være silikon Bah!Anonymous poster hash: 791f5...51e Nei selvsagt hadde jeg ikke sett det under klær, men hadde sett det så rakst klærne var av, og interessen hadde blitt 0. Noen kan man se det selv med klær.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #236 Skrevet 8. juni 2015 Silikon er en fin ting, sålenge man er klar over risiko og har normale forventninger til det. For min del gjorde silikon at jeg er mer komfortabel i senga, på stranda, i fellesdusjer etc. Det gjør at jeg aldri går med push, utringninger eller annet for å fremheve, for jeg synes de er fine nok som de er og har ikke behov for å vise dem frem. Klær passer kroppsformen min bedre, og jeg blir ikke lenger tatt for å være et barn. Ingen tror jeg har silikon, på tross av at mengden er ganske mye så ser de normale og egentlig litt små ut. De er myke, de har en naturlig form (man må ikke ta dråpeformet for å få det) og de er veldig fine. Anonymous poster hash: 745f5...6fc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #237 Skrevet 8. juni 2015 Det tviler jeg på du kan når en jente har genser og jakke på seg Du går garantert forbi flere hver dag som har silikon hver dag og du legger ikke merke til det en gang. Å alle som har tatt på mine pupper sier de føles veldig gode og myke til å være silikon Bah! Anonymous poster hash: 791f5...51e Sorry -men det er veldig enkelt å se hvem som har silikon. Trenger ikke enorm kløft heller for å se det. Jeg har det selv og selvfølgelig vet jeg til tross for helt vanlig størrelse, at et trent øye skjønner det. Jeg tok fordi-som 99%, av usikkerhet og fordi trodde menn liker det.( "tar det for kun meg selv"-BS). Nå vet jeg bedre, skjemmes litt må jeg si og syns det er en ekstrem uting hvor mye kropps-fokus det er. Anonymous poster hash: 879c1...594
Gjest Fotballen Skrevet 8. juni 2015 #238 Skrevet 8. juni 2015 ingenting er finere enn naturlige bryster. både store og små! Anonymous poster hash: a477f...ecf Enig. Falske pupper er så turn off!
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #239 Skrevet 8. juni 2015 Sorry -men det er veldig enkelt å se hvem som har silikon. Trenger ikke enorm kløft heller for å se det. Jeg har det selv og selvfølgelig vet jeg til tross for helt vanlig størrelse, at et trent øye skjønner det. Jeg tok fordi-som 99%, av usikkerhet og fordi trodde menn liker det.( "tar det for kun meg selv"-BS). Nå vet jeg bedre, skjemmes litt må jeg si og syns det er en ekstrem uting hvor mye kropps-fokus det er. Anonymous poster hash: 879c1...594 Haha! Hvordan ser du det når de har klær på seg? Jeg har aldri kløft, ingen har gjettet at jeg har silikon. Det kan du ikke se. Anonymous poster hash: 745f5...6fc
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #240 Skrevet 8. juni 2015 Haha! Hvordan ser du det når de har klær på seg? Jeg har aldri kløft, ingen har gjettet at jeg har silikon. Det kan du ikke se. Anonymous poster hash: 745f5...6fc Vet du- det er faktisk ofre mulig. Ikke 100%av tilfeller, og om giga genser på. Har med at ikke passer til kroppen osv. Det får vi med silikon tåle. Men sender jo noen rare signaler ut og oftest foretrekker menn naturlige.Anonymous poster hash: 879c1...594
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå