AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #81 Skrevet 4. september 2015 For at kroppen skal være deilig så må utseende være på plass først Anonymous poster hash: 54f13...f0b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #82 Skrevet 4. september 2015 Hva synes du er viktigst? Pent ansikt eller sexy kropp? Jeg synes kroppen er viktigere. :-) Det er jo bare å snu henne rundt på alle fire.. Så kropp er viktigst. Anonymous poster hash: 196f1...fa7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #83 Skrevet 4. september 2015 Personlighet slår altAnonymous poster hash: 64e06...c6b 2
Summers Skrevet 4. september 2015 #84 Skrevet 4. september 2015 De trenger ikke å egentlig være veltrente, men mange av de som trener mye er også mer nazi på hva de spiser og har lav fettprosent. Menn med lav fettprosent har fjes hvor de maskuline trekkene kommer bedre frem. Det kan likegodt være en spnkel svekling med jentearmer. Mange som ser ut som holocaustofre i ansiktet når de har lav fettprosent selv om de har store muskler for det er jo ikke musklene i ansiktet de trener. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #86 Skrevet 4. september 2015 Personlighet, ansikt og så kropp. Jeg har likt overvektige menn, normalvektige menn, undervektige menn, godt trente menn. Ja, dere skjønner vel, Kroppen er ikke så viktig. Ansiktet er mye viktigere for meg. Men selv med superhot ansikt og superhot kropp, så er en mann totalt uattraktiv uten en god personlighet. Anonymous poster hash: 6acb4...982 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. september 2015 #87 Skrevet 5. september 2015 Hva synes du er viktigst? Pent ansikt eller sexy kropp? Jeg synes kroppen er viktigere. :-) Det er ikke sånn at man er født med enten en pen kropp eller et pent ansikt. Vanligvis er begge deler helt ok. Det viktigste er at man er den man er, det er tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #88 Skrevet 5. september 2015 Det er ikke sånn at man er født med enten en pen kropp eller et pent ansikt. Har du hørt om noe som heter "gener"? Anonymous poster hash: 64e7f...ba8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #89 Skrevet 5. september 2015 Personlighet slår altAnonymous poster hash: 64e06...c6b Enig http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: 54f13...f0b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #90 Skrevet 5. september 2015 For kvinner så er kropp utvilsomt det viktigste. Det er så mange blautfeite kvinner med pene ansikter at det er til å bli trist av. Anonymous poster hash: 64e7f...ba8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #91 Skrevet 5. september 2015 For kvinner så er kropp utvilsomt det viktigste. Det er så mange blautfeite kvinner med pene ansikter at det er til å bli trist av. Anonymous poster hash: 64e7f...ba8 personlighet slår alt Anonymous poster hash: 54f13...f0b
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #92 Skrevet 5. september 2015 Hva om man er gutt? Skjegg.Anonymous poster hash: 79d18...94b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå