Gå til innhold

Ansikt eller kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man blir heller ikke forelsket for noen pga ansiktet heller.

Anonymous poster hash: 66943...16d

Utseende og personlighet :)

Anonymous poster hash: 54f13...f0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende og personlighet :)

ansikt og kropp går like mye på utseende..

Skrevet

Dette. Haha, det virker som så mange ekskluderer kroppen fra utseendet. Hva tror de kroppen hører til da? Er den usynlig? Er den ikke en del av det visuelle ved dem?

• Liker 1
Skrevet

Dette. Haha, det virker som så mange ekskluderer kroppen fra utseendet. Hva tror de kroppen hører til da? Er den usynlig? Er den ikke en del av det visuelle ved dem?

Kanskje de liker bare skalpen til folk.😂

Skrevet

nope

Skrevet

nope

Kan du argumentere for denne påstanden?

Hvordan kan man ikke mene at kroppen er en del av hvordan man ser ut? 

Skrevet

Kan du argumentere for denne påstanden?

Hvordan kan man ikke mene at kroppen er en del av hvordan man ser ut? 

En kropp er ikke deilig med et stygt utseende, det sier seg selv

Skrevet

En kropp er ikke deilig med et stygt utseende, det sier seg selv

Igjen -- kroppen er en del av utseendet. Prøver du å si at kroppen ikke er deilig hvis ansiktet er stygt? For hvis du mener at kroppen er deilig så er en del av utseendet deilig, bare ikke ansiktet.

Jeg vet ikke om du skjønner hva vi faktisk diskuterer her fordi du svarte på noe helt annet enn jeg spurte om. Hvorfor mener du at kroppen og hvordan den ser ut ikke inngår i begrepet "utseende"?

• Liker 1
Skrevet

Igjen -- kroppen er en del av utseendet. Prøver du å si at kroppen ikke er deilig hvis ansiktet er stygt? For hvis du mener at kroppen er deilig så er en del av utseendet deilig, bare ikke ansiktet.

Jeg vet ikke om du skjønner hva vi faktisk diskuterer her fordi du svarte på noe helt annet enn jeg spurte om. Hvorfor mener du at kroppen og hvordan den ser ut ikke inngår i begrepet "utseende"?

Skjønner du hva jeg sier? Det er mer tiltrekkende med vakker person med en vanlig kropp enn en som er skikkelig stygg med en superhot kropp

Skrevet

Skjønner du hva jeg sier? Det er mer tiltrekkende med vakker person med en vanlig kropp enn en som er skikkelig stygg med en superhot kropp

Ja, det skjønner jeg. Men jeg skjønner ikke hvorfor du siterte den du gjorde for å si det der. For det er svaret på spørsmålet i HI. Den du siterte snakket om noe annet, og når du svarte "nope" på det så er det det samme som at du sier at kroppen ikke er en del av utseendet. Hvis det ikke er det du ønsker å diskutere får du sitere riktig person så du diskuterer riktig sak.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det skjønner jeg. Men jeg skjønner ikke hvorfor du siterte den du gjorde for å si det der. For det er svaret på spørsmålet i HI. Den du siterte snakket om noe annet, og når du svarte "nope" på det så er det det samme som at du sier at kroppen ikke er en del av utseendet. Hvis det ikke er det du ønsker å diskutere får du sitere riktig person så du diskuterer riktig sak.

Tror det ble for kompilsert for henne.😁 Selvfølgelig har kroppen like mye med utseendet å gjøre som hodet, øynene osv..

• Liker 1
Skrevet

Tror det ble for kompilsert for henne. Selvfølgelig har kroppen like mye med utseendet å gjøre som hodet, øynene osv..

Jeg mistenker det.. Vanskelig å diskutere med folk som ikke skjønner at de ikke skjønner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mistenker det.. Vanskelig å diskutere med folk som ikke skjønner at de ikke skjønner.

Lol er det et argument? -_-

Jeg bare sier min mening, du mener at det er kroppen som teller og jeg mener det er ansiktet som teller :)

Tror det ble for kompilsert for henne. Selvfølgelig har kroppen like mye med utseendet å gjøre som hodet, øynene osv..

Komplisert? neida, jeg har en klar mening og den står jeg får :tommelopp:

Skrevet (endret)

Lol er det et argument? -_-

Jeg bare sier min mening, du mener at det er kroppen som teller og jeg mener det er ansiktet som teller :)

Komplisert? neida, jeg har en klar mening og den står jeg får :tommelopp:

Neei. Det er ikke det jeg mener. Igjen, du aner ikke hva du faktisk diskuterer her. Jeg hadde aldri giddet å ta den diskusjonen fordi jeg respekterer at folk kan ha ulike meninger om den saken. Det jeg diskuterer her er det innlegget du svarte "nope" på som sa at kroppen også inngår i utseendet.

Jeg gjentar -- siter rett person neste gang eller i det minste skjønn deg på hva den personen argumenterte for. For nå er du helt på bærtur hva diskusjonen faktisk omhandler.

Endret av frisk
  • Liker 1
Skrevet

Kroppen handler om man foretrekker ansikt eller kropp og hva som tiltrekkes mest, hvorfor er du så sur? :)

Skrevet

Tråden handler om man foretrekker ansikt eller kropp og hva som tiltrekkes mest, hvorfor er du så sur? :)

Skrevet

Jeg gir opp... Jeg klarer rett og slett ikke å få deg til å skjønne.

• Liker 1
Skrevet

Hva synes du er viktigst? Pent ansikt eller sexy kropp? Jeg synes kroppen er viktigere. :-)

Ansikt, selvsagt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gir opp... Jeg klarer rett og slett ikke å få deg til å skjønne.

Jeg skjønner, vi trenger ikke å være enig :)

Skrevet

En kropp er ikke deilig med et stygt utseende, det sier seg selv Anonymous poster hash: 54f13...f0b

Som frisk påpeker: Dette har faktisk ingenting med å være uenig å gjøre. Du tar beviselig feil når du påstår at kropp og utseende er separate parametre. Jeg kan like godt si at: "Et ansikt er ikke pent på en stygg kropp." Gir like mye mening som det jeg siterer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...