Gå til innhold

Ansikt eller kropp?

Fremhevede innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg er uenig i påstanden om at de fleste veltrente gutter har flott ansikt. Ikke i at menn med sunne kropper er mer attraktive enn de ville ha vært dersom de var usunne.

Jeg påstår at menn med en veltrent kropp automatisk får et ansikt med mer maskuline trekk som kvinner finner tiltrekkende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg påstår at menn med en veltrent kropp automatisk får et ansikt med mer maskuline trekk som kvinner finner tiltrekkende.

Og jeg kan si med 100 % sikkerhet at det finnes massevis av veltrente menn, med ansikter jeg ikke finner det minste tiltrekkende.

• Liker 2
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

De trenger ikke å egentlig være veltrente, men mange av de som trener mye er også mer nazi på hva de spiser og har lav fettprosent. Menn med lav fettprosent har fjes hvor de maskuline trekkene kommer bedre frem. Det kan likegodt være en spnkel svekling med jentearmer.

Ansikt har høyere eksponeringstid og jeg ser meg nødt til å velge det blant de to.

• Liker 1
  • 8 måneder senere...
Skrevet

ansiktet så klart

Anonymous poster hash: 54f13...f0b
  • Liker 2
Skrevet

først kommer ansiktet, så kommer hjernen og deretter kommer kroppen.

Er jeg misfornøyd med kroppen så er den lettere å gjøre noe med enn hue og ansikt. Jeg har det helt fint med at typen min har litt mage.

Anonymous poster hash: 0dd22...f39
Skrevet

Er dama pen så er hun Automatisk deilig med basta bom :)

Gjest Godjente
Skrevet

Jeg vil si ansiktet om jeg må velge, men det er jo det indre som tenner meg, personligheten :)

Hvor er det blitt av brutal mann? Har han slettet seg???

Skrevet

Profesjonell sminke, operasjoner, tannbleking, frisør, solarium, personlig shopper, smykker, hår/vippe extention, laseroperasjoner, treningsenter, falske negler, hudpleier, osv. I 2014 er ikke stygg en permanent tilstand :fnise: Går kanskje ikke an å si det lenger :fnise:

Ja går jo ikke ann å se hvordan ei dame EGENTLIG ser ut. Er frustrerende. Har mang en gang trodd at jenta var mye deiligere enn hun var. Innlegg i bh, oversminket og kledd i klær som skjuler sitt sanne jeg. Mange jenter er så dollet opp, at de ikke ser ut i måneskinn uten sminke. Exen min sminket meg en gang for morro skyld. Så ut som den fotomodellen som pryder diverse forsider. Men de bruker kanskje sminke?:P

Anonymous poster hash: 66943...16d

Skrevet

Jeg vil si ansiktet om jeg må velge, men det er jo det indre som tenner meg, personligheten :)

Hvor er det blitt av brutal mann? Har han slettet seg???

Ja han var vel lei av å være brutal og bitter, hehe😅

Gjest Godjente
Skrevet

Ja han var vel lei av å være brutal og bitter, hehe

Eller kanskje han har fått seg dame? :)

Skrevet

Eller kanskje han har fått seg dame? :)

Brutal mann fant brutal dame :)

Skrevet

Ut av de to, går jeg for ansiktet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må nok gå for kroppen. Det hjelper ikke med et fint ansikt dersom han har en kvapsete kropp. Da får det ikke hjelpe om ansiktet ikke ser ut i måneskinn. 

Skrevet

Jeg må nok gå for kroppen. Det hjelper ikke med et fint ansikt dersom han har en kvapsete kropp. Da får det ikke hjelpe om ansiktet ikke ser ut i måneskinn. 

så du vil gifte deg med en som ser ut som shrek?

Skrevet

så du vil gifte deg med en som ser ut som shrek?

Hey! Shrek er kjekk! xD

Skrevet

Hey! Shrek er kjekk! xD

du skjønte hva jeg mente? man blir ikke forelsket i noen pågrunn av kroppen

• Liker 2
Skrevet

Jeg er nok mer tilbøyelig til å date en mann som er litt slapp i fisken men har et vakkert ansikt, enn å date en strammis som jeg finner stygg i trynet. Det er bare noe med tanken på å skulle kysse noen med et ansikt jeg ikke liker. Uff, nei.. Men sannheten er at begge deler er ganske viktig for min attraksjon og det er sjeldent jeg seriøst vurderer noen som ikke har begge deler på plass.

Ang. den diskusjonen over her med at menn naturlig får penere trekk i ansiktet av å være veltrente. "Penere" kan sikkert stemme. I forhold til før. Men hvis utgangspunktet er ille nok eller det endelige resultatet bare er penere enn før, men fremdeles ikke pent så hjelper det ikke. Jeg ser støtt og stadig veltrente, slanke menn med ansikter jeg rett og slett ikke ser på som pene. Det kan ha å gjøre med plassering og størrelse på øyne, nese og munn, hvordan huden er og mye mye mer. Klart benstrukturen kommer mer til syne og mindre bollekinn er en forbedring fra før, men han trenger slettes ikke ende opp som ansiktspen bare fordi han er sprek og fit. Dette gjelder både menn og kvinner. 

• Liker 2
Skrevet

Sant, forelskelsen kommer evt. senere. 

Gjest Godjente
Skrevet

Brutal mann fant brutal dame :)

:danse:

Skrevet

Man blir heller ikke forelsket for noen pga ansiktet heller.😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...