Gå til innhold

Ansikt eller kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Profesjonell sminke, operasjoner, tannbleking, frisør, solarium, personlig shopper, smykker, hår/vippe extention, laseroperasjoner, treningsenter, falske negler, hudpleier, osv. I 2014 er ikke stygg en permanent tilstand :fnise: Går kanskje ikke an å si det lenger :fnise:

Hva om man er gutt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si at begge deler må være på plass, men ansiktet er viktigst.

Anonymous poster hash: 067eb...98e
Gjest Hummels
Skrevet

Tror du er litt drømmefyr etter hva jeg har lest her inne.. tihi

Jeg blir nok både likt og ikke likt her inne ;)

Dessuten har jeg lært at personlighet er viktigst. Var litt for dum i tenåra, men har lært av mine feil.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at de fleste veltrente gutter har flott ansikt?

Skrevet (endret)

Gutter kan gjøre akkurat det samme. Tannbleking, operasjoner, personlig trener, hudpleier, få en profesjonell sminkør til å lære bort naturlig sminke (hvis man er depserat), nappe øyenbryn, farge hår, solarium, boling, frisør, laseroperasjoner, personlig shopper, osv.

Mener ikke at folk skal gjøre dette. Er bare ment som humor :fnise: Før var man fucked hvis man var født stygg, men egentlig ikke nå lenger.

Edit: Kan godt være at gutta blir litt Jersey Shore aktig hvis de gjør alt dette for mye da men.

Endret av Verify
Skrevet

Gutter kan gjøre akkurat det samme. Tannbleking, operasjoner, personlig trener, hudpleier, få en profesjonell sminkør til å lære bort naturlig sminke (hvis man er depserat), nappe øyenbryn, farge hår, solarium, boling, frisør, laseroperasjoner, personlig shopper, osv.

Mener ikke at folk skal gjøre dette. Er bare ment som humor :fnise: Før var man fucked hvis man var født stygg, men egentlig ikke nå lenger.

Ja jeg skjønner poenget ditt :P

Men så tror jeg ikke at dette uttrykket ble oppfunnet på 50-tallet heller, akkurat ;)

Gjest Hummels
Skrevet

Edit: Kan godt være at gutta blir litt Jersey Shore aktig hvis de gjør alt dette for mye da men.

Eneste jeg gjør av det der er å nappe øyenbryn. Men ikke sånn at jeg får kvinnelige øyenbryn så klart ;D

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at de fleste veltrente gutter har flott ansikt?

Da har du helt feil inntrykk.

Hvorfor skulle de ha det?

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Om ikke ansiktet fenger så blir ikke rsten av mannen lagt merke til.

Og viser så hodet seg å være tomt så er det game over.

Skrevet

Jeg ser ikke en ting, jeg ser hele. Hvis personen er like bred som lang og kan trilles, så er det ikke noe for meg gitt. <_< Mangler det i tillegg et hode, så kan jeg like gjerne snakke til en vegg. O_o

Skrevet

Begge deler er viktig mt på om mannen er aktuell. :)

Skrevet

Det må være en kjemi der først og fremst, så ansikt og så kropp..

• Liker 1
Skrevet

Ansikt. Et pent smil og mye sjarm og utstråling teller mer enn kroppen.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Fordi en veltrent kropp gir grunnlag for å fremheve klassisk maskuline trekk.

• Liker 1
Skrevet

Det tenker jeg også. Du får sagt det. :)

Skrevet

Et ansikt som ikke har pene trekk i utgangspunktet blir ikke penere av å sitte på en veltrent kropp.

(Vi har selvsagt forskjellige meninger om hva som er pent, men prøv et kjapt bodybuilder-bildesøk og se om du synes at alle har 'flotte' ansikter.)

• Liker 4
Skrevet

Ansiktet. Man kan alltids trimme av seg fett, men er du født stygg, ja da hjelper det ikke med en lekker kropp ;) Med mindre man har en kul personlighet.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Et ansikt som ikke har pene trekk i utgangspunktet blir ikke penere av å sitte på en veltrent kropp.

(Vi har selvsagt forskjellige meninger om hva som er pent, men prøv et kjapt bodybuilder-bildesøk og se om du synes at alle har 'flotte' ansikter.)

Ikke billedskjønt, men attraktivt. En hver mann som går fra å vær tynnfeit til veltrent vil få et ansikt som kvinner finner mer attraktivt. (Body-buildere er ikke veltrente, svømmere og turnere er veltrente).

Skrevet

For min del må man ikke nødvendigvis være veltrent, men slanke/normalvektige vil få penere (gitt at ansiktet har pene trekk i utgangspunktet) trekk i ansiktet enn en person med mer "bollete" ansikt. Dog må man være ganske overvektig før at dette utgjør en stor forskjell.

Anonymous poster hash: a1028...fb6

Skrevet

Ikke billedskjønt, men attraktivt. En hver mann som går fra å vær tynnfeit til veltrent vil få et ansikt som kvinner finner mer attraktivt. (Body-buildere er ikke veltrente, svømmere og turnere er veltrente).

For min del må man ikke nødvendigvis være veltrent, men slanke/normalvektige vil få penere (gitt at ansiktet har pene trekk i utgangspunktet) trekk i ansiktet enn en person med mer "bollete" ansikt. Dog må man være ganske overvektig før at dette utgjør en stor forskjell.

Anonymous poster hash: a1028...fb6

Jeg er uenig i påstanden om at de fleste veltrente gutter har flott ansikt. Ikke i at menn med sunne kropper er mer attraktive enn de ville ha vært dersom de var usunne.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...